Profil użytkowniczki czar1234

Avatar czar1234
Login:
czar1234
Data urodzenia:
2004-09-01
Kilka słów o sobie:
░▄████░▀▄░░░░░░░▄▀░█████▄░
████▀█▀▄█████████▄▀█▀████░
▀▀░▀▄█████▀▀▀▀▀░▀███▄▀░▀▀░
░░░░████▀▄░░██░░▄░███░░░░░
░░░▄███▀▄▀▀░▀▀░▀▀▄▀██▄░░░░
░▄▄████░███▄░░▄███░███▄▄░░
░░█████░░▀▀░░░░▀▀░░████░░░
░░░▀▀███▄░▀▄▀▀▄▀░▄██▀▀░░░░
░░░░░░░░░▀▄▄░░▄▄█░░░░░░░░░
░░░░░░░░▄▀▀▄▀▀▄▀▀▄░░░░░░░░
░▄▄▄▄▄▀▀▀██░▄▄░██▀▀▀▄▄▄▄▄░
▀▄▄▀░░░▄▀█▀█▀▀█▀█▀▄░░░▀▄▄▀
░░▄▄▄▄▀▄█▀░▄░░▄░▀█▄▀▄▄▄▄░░
░▀▄▄▀░▄▀█░░▄▄▄▄░░█▀▄░▀▄▄▀░
░░░░░█▀▄░▀▄▀░░▀▄▀░▄▀█░░░░░
░░░░░█▄▀░░█▄░░▄█░░▀▄█░░░░░
░░░░░░░░░▄█▀░░▀█▄░░░░░░░░░











No to teraz fajni ludzie:
-Mangl (Moja BF)
-Moje_Rysunki12 (Fajnie się z tobą gada i masz super rysunki)
-PurpleGirl (Świetne rysunki)
-TheWall02-jesteś spoko
-Shadow_Cat-ty też jesteś spoko
-W_Goracej_Wodzie_Company-dzięki za linka :>
-każdy ko jest dla mnie miły i chcę być na liście to na niej jest :)
Listę kiedy indziej się skończy =P







Ciastka? *daje ciastko*🍰










Zjadłeś?









Smakowało?









Haha to było otrute ciastko!









Za pięć sekund umrzesz! 😈









Haha! Żartowałam!








K











O











N











I











E











C











.................. 🏁Meta🏁.......................

Oto właśnie dotarłeś do końca opisu!💐💐 Zapraszam do komentowania mojego profilu!
Pa ✋🏻

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
21

poziom
doświadczenia

1062

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowczyniPoziom odznaki

Łowczyni

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka BywalczyniPoziom odznaki

Bywalczyni

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka SelekcjonerkaPoziom odznaki

Selekcjonerka

Za każdą ocenę nowego materiału w poczekalni zdobywasz punkt. Punkt przyznajemy za ocenienie materiału dodanego mniej niż 2 godziny przed oddaniem głosu.

Odznaka OceniaczkaPoziom odznaki

Oceniaczka

Za ocenienie jednego dnia gry (lub ubieranki), obrazka i dowcipu.

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka Jejowy zombiePoziom odznaki

Jejowy zombie

Odznaka za nocną aktywność na Jeja.pl.

Odznaka StrzałkowiczkaPoziom odznaki

Strzałkowiczka

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka dostawca uśmiechówPoziom odznaki

Dostawca uśmiechów

Odznaka za uśmiechy, które zagościły na twarzach Jejowiczów i Jejowiczek. Technicznie rzecz ujmując za obrazki na głównej.

Odznaka Miłośniczka dowcipówPoziom odznaki

Miłośniczka dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

Odznaka Przykładna JejowiczkaPoziom odznaki

Przykładna Jejowiczka

Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
314
razy
Obrazków:
5
w aktywnych
Farmerama

Komentarze (41)

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Komentarze

Odśwież
Avatar lpsik
(Julia)

28 sierpnia, 18:17

HOI

Avatar
Konto usunięte

15 grudnia 2016, 15:22

Witam.

Avatar czar1234

15 grudnia 2016, 17:07

Cześć

Avatar
Konto usunięte

15 grudnia 2016, 17:08

@czar1234: Co tam?

Avatar czar1234

15 grudnia 2016, 20:56

Nudy a u cb?

Avatar
Konto usunięte

15 grudnia 2016, 20:58

@czar1234: Tyż nudy.

Avatar Moje_Rysunki12
(Liz)

3 listopada 2016, 19:59

Aww, thx za umieszczenie na Liście! >w< ^^

Avatar czar1234

6 listopada 2016, 16:54

@Moje_Rysunki12: Aww, nie ma za co ^^

Avatar W_Goracej_Wodzie_Company
(Natalia)

26 sierpnia 2016, 20:46

Udało mi się znaleźć piracką wersję PTS'a (Nawet ją sprawdzałam, jest w 100% bezpieczna), dać ci link? :v

Avatar czar1234

26 sierpnia 2016, 21:13

@W_Goracej_Wodzie_Company: Możesz podać ,ale nie będę mogła go zgarć (narazie) bo używam kompa brata i on się na to nie zgadza, muszę poczekać na swój komputer :/

Avatar W_Goracej_Wodzie_Company
(Natalia)

26 sierpnia 2016, 21:18

@czar1234: Spoko, w takim razie zapraszam na priv

Avatar Solony_Tost

25 lipca 2016, 12:03

MediBang Paint Pro

Avatar czar1234

25 lipca 2016, 18:05

@Solony_Tost: Dzięki

Avatar W_Goracej_Wodzie_Company
(Natalia)

20 lipca 2016, 21:04

Programów podobnych do SAI'a są pierdyliardy, ale SAI jest najlepszy i najwygodniejszy.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar W_Goracej_Wodzie_Company
(Natalia)

20 lipca 2016, 21:38

@czar1234: I przy okazji: Nie rysuj w gimpie, bo on nie jrst programem do rysowania, a raczej darmowym odpowiednikiem photoshopa.

Avatar czar1234

20 lipca 2016, 21:49

@W_Goracej_Wodzie_Company: Ee tam... I jeszcze Dobranoc

Avatar LOVEnda

30 czerwca 2016, 10:58

Cześć

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar LOVEnda

1 lipca 2016, 07:34

@czar1234: dobrze :D

Avatar czar1234

1 lipca 2016, 07:42

@LOVEnda: :3

Avatar BlackBunny
(Alice)

23 czerwca 2016, 07:02

Heju ^^ FnaFowiczko :D Bardzo CB lubię :)

I tu siem pojawia kilka pytałanek :
1.Czemu nie chcesz Easy Paint Tool Sai? (sama go mam i jest świetny!!)
2.Czemu ja leże w pościeli z Bakuganami ?(Koffałam to Anime 😩😥😢 *Patrzy w niebo* Och,Drago Proszę wróć do mnie :()
3.W tym roku na urodziny (Które były 31 Stycznia) Dostałam Teleskop🔭 Refraktor!!!! Jest duży ,I świetny!
4.CZEMU WCZORAJ KU**A JAK BYŁAM Z TATĄ W SATURNIE TO NIE KUPILIŚMY MOJEGO TABLETA GRAFICZNEGO??? (Będzie Duuuuuży i Czooooorny jak murzyn (RUŁMŁONYYYY!!!!!)

Nom.... Mój profil = Więcej informacji ^^

Avatar czar1234

23 czerwca 2016, 12:53

@BlackBunny: Miałam kiedyś Paint Tool Sai ale po dwóch miesiącach chciał kasę za kartki i na razie go nie kupuję bo mam dostać nowego kompa i bym musiała płacić dwa razy :) Nie wiem dlaczego leżysz w pościeli z Bakuganami :| Super ,że masz teleskop! Oglądałaś już jakieś gwiazdy?
P.S: Ja ciebie też lubię ^^

Avatar Vapen

24 maja 2016, 09:53

Jak można nie lubić historii?!

Avatar czar1234

24 maja 2016, 12:49

@Vapen: Normalnie, nie przepadam za nią :( przecież trzeba żyć teraźniejszością :)

Avatar Vapen

24 maja 2016, 12:52

@czar1234: Khy, ja ją uwielbiam. Jest mega ciekawa :D

Avatar Shadow_cat
(Brajanek)

24 kwietnia 2016, 08:52

Jaka jest twoja ulubiona piosenka zespołu Linkin Park? Moja end (chyba tak to się nazywało :/)

Avatar czar1234

24 kwietnia 2016, 09:31

@Shadow_cat: Prawdopodobnie chodzi Ci o In The End :) Ja lubię New Divide XD

Avatar Shadow_cat
(Brajanek)

24 kwietnia 2016, 09:49

@czar1234: xD właśnie o to mi chodziło! New Divide też jest fajne :3

Avatar czar1234

24 kwietnia 2016, 09:57
Avatar Shadow_cat
(Brajanek)

24 kwietnia 2016, 09:59

@czar1234: xD

Avatar Mangl
(Oliwia)

10 stycznia 2016, 17:09

Genialne masz te rysunki ☻

Avatar PurpleGirl
(Iza)

4 grudnia 2015, 22:36

Cześć

Avatar toralei54399

31 października 2015, 14:42

siema
=) kolejna fanka fnaf =)

Avatar Bonnieendchica
(Alice)

Edytowano - 27 października 2015, 16:41

podałaś imię i nazwisko ;-; niektórzy mogą se na tym skorzystać...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Najnowsze zdjęcia czar1234

Szukaj osoby