Profil użytkownika Mr_UnknownNickname

Avatar Mr_UnknownNickname
Login:
Mr_UnknownNickname
Miejsce zamieszkania:
46°54'30.8"N 15°18'51.2"E
Kilka słów o sobie:
Napweno jesteś tu przypadkiem bo raczej wątpię żeby interesował cię profil jakiegoś noname może name(Obama dający medal samemu sobie.jpg)Jak bym miał krótko opisać siebie jednym słowem to byłoby to ch*j pewnie ze względu na mój samolubny charakter i nieszanowanie innych(i jest mi z tym dobrze),ale nie tutaj,zauważyłem że jest tu ciekawa społeczność nawet jeśli są weebami czy furrasami (to i to równie spie**olone (i nie nie jestem pingwinem sam oglądam anime))
Jestem na jeja od półtora roku i chyba pół z tym kontem.Szanuje każdego jejaka (no może jest parę wyjątków których nie ;-)
Moim ulubionym jejakiem jest KufelMleka
Kocham a wręcz ubóstwiam każdy typ muzyki który brzmi jak walenie siekierą w metalowy kubeł na śmieci co nie znaczy że czasami nie słucham czegoś spokojnego.
Ulubionymi zespołami jest bring me the horizon,starset,skillet,powerwolf i red(how orginal).
Moim marzeniem jest pływanie na statkach czy okrętach,co w zasadzie daje do myślenia w jakiej szkole jestem.
Aktualnie z nudów pisze creepypasty i może jakieś próby opisania scp (jak na razie żadnych z tych dwóch nigdzie nie publikuje,może to nawet lepiej)
typowe pytania:
1.ile masz lat-15
3.wzrost-198 cm(powalone geny nic nie poradzę)
4.ulubiona gra-Zmodowany na Maxa minecraft
5.orientacja seksualna-biseksualista
6.ulubiony youtuber-piofli i ojciec Pio(jeden typ więc nie wiem co za różnica)
7. Najwyższe miejsce w rankingu-nikogo on nie obchodzie wiec je**ć to
8.fetysze-mam ale się nie chwalę
9.kolor oczu-niebiesko-zielony
10.psy czy koty?-koty
11.Czego najbardziej nie lubisz- gdy mój ręcznik ożywa i zaczyna pisać

To w zasadzie tyle ale na pewno będę coś dopisywać do opisu.

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
10

poziom
doświadczenia

203

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowcaPoziom odznaki

Łowca

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka BywalecPoziom odznaki

Bywalec

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka SelekcjonerPoziom odznaki

Selekcjoner

Za każdą ocenę nowego materiału w poczekalni zdobywasz punkt. Punkt przyznajemy za ocenienie materiału dodanego mniej niż 2 godziny przed oddaniem głosu.

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka Jejowy zombiePoziom odznaki

Jejowy zombie

Odznaka za nocną aktywność na Jeja.pl.

Odznaka StrzałkowiczPoziom odznaki

Strzałkowicz

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka dostawca uśmiechówPoziom odznaki

Dostawca uśmiechów

Odznaka za uśmiechy, które zagościły na twarzach Jejowiczów i Jejowiczek. Technicznie rzecz ujmując za obrazki na głównej.

Odznaka Miłośnik zwierzątPoziom odznaki

Miłośnik zwierząt

Odznaka za ocenianie nowych materiałów ze zwierzętami, które trafiły na główną.

Odznaka Miłośnik dowcipówPoziom odznaki

Miłośnik dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

Odznaka Przykładny JejowiczPoziom odznaki

Przykładny Jejowicz

Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl

Odznaka Czujne OkoPoziom odznaki

Czujne Oko

Odznaka przyznawana osobom, które zgłosiły istotny problem na Jeja.pl

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
12778
razy
Memów i obrazków:
64
w aktywnych
2
w poczekalni
Shakes & Fidget
58

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar Eksperyment54

2 grudnia, 09:30

Witaj

Avatar Kolodziej_1

22 listopada, 23:01

Dużo twojego opisu do mnie pasuje. Masz tu posąg oranta

Avatar Eksperyment54

31 października, 18:45

Avatar Zacmiony

1 listopada, 08:07

Ten twój awatar jest z Kipo i dziwozwierze, tak?

Avatar Mr_UnknownNickname

1 listopada, 10:55

@Zacmiony: tak

Avatar Jejowczka_Spod_Kamyczka

22 października, 06:39

Ale ty wysoki jesteś

Avatar ZajebistyRycerz

21 października, 21:01

Czemu napisałeś skrót BMTH skoro potem napisałeś normalną nazwę?
I niby jakim cudem miałbyś mieć 198 w wieku 15 lat?

Avatar Mr_UnknownNickname

Edytowano - 21 października, 21:04

@ZajebistyRycerz: 1 nie wiem zaraz poprawię
2.tez bym chciał wiedzieć ale najwyraźniej mam takie geny po tacie

Avatar zjemcikapciepl

21 października, 16:31

dobre meme

Avatar Algeriusz

20 października, 17:17

fajen memy robisz pozdrawiam

Avatar Mr_UnknownNickname

20 października, 17:20

@Algeriusz: dzięki miło słyszeć

Avatar rumcajschr

Edytowano - 14 października, 12:36

NIEEE! DLACZEGO ZMIENIŁEŚ AVEK?

Avatar Mr_UnknownNickname

14 października, 13:04

Avatar MeerBar

14 października, 11:23

Najs avatar

Avatar Mr_UnknownNickname

14 października, 11:26

@MeerBar: <3

Avatar Eksperyment54

7 października, 20:13

Hejka

Avatar Mr_UnknownNickname

Edytowano - 7 października, 20:14

@Eksperyment54: cześć i czołem

Avatar Eksperyment54

7 października, 20:17

@Mr_UnknownNickname: co tam u ciebie słychać?

Avatar Mr_UnknownNickname

7 października, 20:18

@Eksperyment54: jest spoko dziś zamawiałem pizzę

Avatar rozwalgo

3 października, 21:11

Avatar Liski_sa_super

1 października, 15:39

Fajny avek na spooktober

Avatar Mr_UnknownNickname

1 października, 15:39

@Liski_sa_super: dzk <3

Avatar Spoko_butelka

30 września, 23:36

Masz tu ślimaka

Avatar Mr_UnknownNickname

30 września, 23:39

@Spoko_butelka: dzięki to odmieniło moje życie i światopogląd

Avatar NesquikBoi

27 września, 19:43

siema mr_noname

Avatar Mr_UnknownNickname

27 września, 19:44

@NesquikBoi: hehe...no beka w ch*j

Avatar NesquikBoi

27 września, 19:44

@Mr_UnknownNickname: witam sie tylko ;////

Avatar Mr_UnknownNickname

27 września, 19:47

@NesquikBoi: wsumie racja :\

Avatar NesquikBoi

Edytowano - 27 września, 20:05

@Mr_UnknownNickname: zawsze mam racje

Avatar cotthlette

27 września, 18:43

Ale cute avk

Avatar Mr_UnknownNickname

27 września, 18:45

@cotthlette: dzięki twój też jest git <3

Avatar Eksperyment54

27 września, 14:21

Masz tu lamę

Avatar rumcajschr

27 września, 00:07

Fajny avatar

Avatar Mr_UnknownNickname

27 września, 00:15

@rumcajschr: dzięki<3 twój też jest spoko

Avatar Eksperyment54

26 września, 16:04

Witaj

Avatar Mr_UnknownNickname

26 września, 16:28

Avatar Eksperyment54

26 września, 16:31

@Mr_UnknownNickname: co tam u ciebie słychać? Ładny avek masz

Avatar Mr_UnknownNickname

26 września, 16:39

@Eksperyment54: 1 robię lekcję
2 dzięki <3

Avatar OwOcomedy

21 września, 00:15

Porozmawiajmy o tej placówce marionetek na privku, bo admin komentarze usunął

Avatar OwOcomedy

21 września, 00:19

@OwOcomedy: jak masz bana, to napisz to w opisie

Avatar Kapitalistka

15 września, 21:23

*pat pat* szanuję za tapetę i ogólnie uwu

Avatar Mr_UnknownNickname

15 września, 22:14

@Kapitalistka: nareszcie ktoś powiedział coś pozytywnego na mój temat i nie jest to moja matka

Avatar Oliwier256

12 września, 08:50

Kurde, patrząc na twój avatar na komentarzu myślałem że to normalny typ mający białą maseczkę

Avatar Dragonix18

26 sierpnia, 19:26

Słuchaj bo mi to nie daje spokoju

O co chodziło w tym komentarzu?

Avatar Mr_UnknownNickname

26 sierpnia, 20:04

@Dragonix18: jak był ten dzieciak mówił do cb " obciągneła byś co nie" czy coś takiego to dało mi to do zrozumienia że ten dzieciak wszedł do kiba dla damskiej jak zacytowałem wyżej "obciągneła byś..." to dało mi to do zrozumienia że dzieciakowi poje**ło się toalety albo tobie l,albo to ja czegoś nie rozumiem i jestem debilem

Avatar Dragonix18

27 sierpnia, 19:51

@Mr_UnknownNickname: Obaj byliśmy w męskiej i on to mówił do tego zdjęcia

Avatar Oliwier256

5 sierpnia, 16:36

Może sobie ustaw jakiegoś avatara czy coś

Avatar Szfindol

30 lipca, 15:01

Chronię ten profil

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Filipos129

4 sierpnia, 17:19

@Oliwier256: ja tylko stosuję się do starożytnych praw ustanowionych przez Dażybora

Avatar Oliwier256

4 sierpnia, 17:31

@Filipos129: spoko

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby