Profil użytkownika lilold

Avatar lilold
Login:
lilold
Nazwisko:
Byk
Miejsce zamieszkania:
Kontener obok blokow i trzepaka
Kilka słów o sobie:
jo cie chwyca
Doświadczenie:
14

poziom
doświadczenia

396

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowcaPoziom odznaki

Łowca

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka BywalecPoziom odznaki

Bywalec

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka SelekcjonerPoziom odznaki

Selekcjoner

Za każdą ocenę nowego materiału w poczekalni zdobywasz punkt. Punkt przyznajemy za ocenienie materiału dodanego mniej niż 2 godziny przed oddaniem głosu.

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka Jejowy zombiePoziom odznaki

Jejowy zombie

Odznaka za nocną aktywność na Jeja.pl.

Odznaka StrzałkowiczPoziom odznaki

Strzałkowicz

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka dostawca uśmiechówPoziom odznaki

Dostawca uśmiechów

Odznaka za uśmiechy, które zagościły na twarzach Jejowiczów i Jejowiczek. Technicznie rzecz ujmując za obrazki na głównej.

Odznaka Miłośnik zwierzątPoziom odznaki

Miłośnik zwierząt

Odznaka za ocenianie nowych materiałów ze zwierzętami, które trafiły na główną.

Odznaka Miłośnik dowcipówPoziom odznaki

Miłośnik dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

Odznaka Przykładny JejowiczPoziom odznaki

Przykładny Jejowicz

Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl

Odznaka DociekliwyPoziom odznaki

Dociekliwy

Odznaka dla dociekliwych osób przyznawana za... Dociekliwi na pewno do tego dojdą!

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
12708
razy
Memów i obrazków:
11
w aktywnych
3
w poczekalni
Farmerama
204

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar antonippp

26 listopada, 16:38

pow jestem na profilu koxa

Avatar lilold

26 listopada, 16:53

@antonippp: pow wlasnie odpowiadam jednemu z najwiekszych koxow jakich znam

Avatar antonippp

26 listopada, 17:24

@lilold: pow dziekuje

Avatar EleganckiPan

19 listopada, 09:53

jo cie chwyca ale gulasz ten herbapol gul gul gul

Avatar Lolum

17 listopada, 18:25

sieeeemano ziomeczki

Avatar lilold

17 listopada, 18:28

@Lolum: tutaj minecraftblow co tam wariacie?

Avatar Lolum

17 listopada, 18:45

@lilold: prawidłowo jest byniu

Avatar lilold

17 listopada, 07:49

ej ty w sumie to jak tak mysle to nie mialem bana juz kilka miesiecy bo chyba od lipca to nowy rekordzik pog

Avatar antonippp

17 listopada, 18:28

@lilold: to pog

Avatar lilold

17 listopada, 18:29

@antonippp: wiem

Avatar CichociemnyJ

12 listopada, 21:21

Co tam byczku?

Avatar lilold

13 listopada, 09:27

@CichociemnyJ: k...a wariaciku lepiej nie bylo wszystko sie uklada ojciec nie drze japy tylko se siedzi przed telewizorem ja przed kompem matka czasem kaze jakies smieci wyniesc ale to mi tam nie przeszkadza za bardzo jest dobrze fest a co tam u ciebie wariacie slychac?

Avatar CichociemnyJ

13 listopada, 10:47

@lilold: No u mnie też spoko cziluje sobie na chacie siedze.

Avatar Lolum

9 listopada, 12:22

Dawaj dżimi!

jo cie hwyca!!!

Avatar lilold

9 listopada, 12:29

@Lolum: k...a byczku co tam u ciebie slychac?

Avatar Lolum

9 listopada, 12:30

@lilold: poggers u mnie jest 100%

Avatar lilold

9 listopada, 12:31

@Lolum: no i ez

Avatar Rysak

24 czerwca, 13:28

Idzie luty

Avatar lilold

16 lipca, 08:04

@Rysak: czy juz przyszedl?

Avatar Rysak

16 lipca, 09:06

@lilold: jak przyjdzie to ci powiem

Avatar lilold

8 listopada, 12:11

@Rysak: sk...ysyn coraz blizej

Avatar
Konto usunięte

11 września, 21:55

Avatar EleganckiPan

9 września, 17:02

oraj pole na traktore hej hop siabada cztery baby osiem dup hop siup siadaj na traktora i oraj te pola sialala hej ho

Avatar lilold

9 września, 17:25

@EleganckiPan: na pole to ja moge wyjsc w pilke pograc z kolegami jak kiedys w gimnazjum w messiego sie pobawic na polu traktorem to ja jechalem w gta tylko

Avatar Lolum

4 września, 17:33

dawaj jimmy jo cie chwyca

Avatar lilold

4 września, 17:41

@Lolum: oo k***a wariacie jak ja cie dawno nie widzialem co tam u ciebie byczku?? jak tam dzionek mija?

Avatar Lolum

4 września, 17:54

@lilold: zajebiscie ale chory jestem

Avatar lilold

4 września, 18:41

@Lolum: k***a to slabo wariaciku co ci tam jest?

Avatar Lolum

4 września, 22:30

@lilold: a ch*j wie tak szczerze

Avatar olelele

3 września, 19:48

dawaj jimmy jo cie chwyca chwytaj sie

Avatar szymonz07

Edytowano - 23 sierpnia, 18:20

Lolidl witaj

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar lilold

Edytowano - 29 sierpnia, 19:14

@szymonz07: ty moze to on jest tym kasjerem co dolaczyl do starego zeby grac i sie wstydzi tera

Avatar szymonz07

29 sierpnia, 19:18

@lilold: albo sąsiadem i sie wku*wił na nas

Avatar
Konto usunięte

14 sierpnia, 20:33

Pozdrawiam twojego starego

Avatar lilold

14 sierpnia, 21:08

ojciec dziekuje i kazal mi rowniez pozdrowic i mowi ze jakbys go kiedys spotkal to na jakiegos browarka mozecie skoczyc razem

Avatar antonippp

17 lipca, 18:49

elo wartiacie

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar antonippp

17 lipca, 19:00

@lilold: to zajebisciutko chlopie

Avatar Par00fka

14 sierpnia, 19:56

@lilold: k***a no to w pytę w pytunie elo benc k***a dobra zabawa dobry przekaz i lecimy

Avatar Par00fka

14 sierpnia, 19:53

Pozdrawiam dobrych chłopaków leci dobry przekaz wariaty
Poza tym dobry byczek z cb pozdrowiony stary elo benc

Avatar lilold

14 sierpnia, 19:55

@Par00fka: pozdro wariaciku tez dobry byczek jestes trzymaj sie tam

Avatar DuzyMudzyn

Edytowano - 12 sierpnia, 04:06

ooooo k***a czipsy otwarłem

Avatar antonippp

9 sierpnia, 17:52

ej lilold miales podobno kiedys perm bana tak?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar lilold

Edytowano - 9 sierpnia, 19:16

@antonippp: znaczy napisalismy te wiadomosci jeszcze tego samego dnia jak dostalem i po prostu dali mi zwyklego bana na miesiac jeszcze tego samego dnia wiec tego "perm bana" mialem z moze 2 godziny

Avatar antonippp

9 sierpnia, 19:19

@lilold: epick

Avatar drzewko_kokosowe1

6 sierpnia, 19:56

hejkaa

Avatar lilold

6 sierpnia, 19:57

@drzewko_kokosowe1: ooo siemano co tam u ciebie slychac?

Avatar drzewko_kokosowe1

6 sierpnia, 19:58

@lilold: A nic w sumie, straszne nudy. A co u ciebie?

Avatar lilold

6 sierpnia, 20:00

@drzewko_kokosowe1: a je se kanpake opi***alam z szyneczka i serkiem ale ci powiem kanapa take ze jo ku*wico nawet ojciec w salonie takiej nie ma

Avatar drzewko_kokosowe1

6 sierpnia, 20:03

@lilold: Zate smacznego

Avatar Michal_Paluch

4 sierpnia, 22:11

Jot de

Avatar Michal_Paluch

4 sierpnia, 21:55

Co tam lilold u Ciebie? U mnie źle bo damond mnie obraża za popieranie konfederacji

Avatar lilold

4 sierpnia, 22:10

@Michal_Paluch: a u mnie wariacie nic ciekawego to sie z kims tutaj popisze to sie z kims posmieje ale byku strasznie slabo ze ktos cie obraza za poglady ale to pewnie jakis duren co nic w zyciu nie robi tylko siedzi przed komputerem i obraza innych pamietaj swirze ze cokolwiek by sie nie dzialo to jakies 99% jejakow jest z toba wiem sie nie przejmuj jakims smieciem damondem

Avatar Michal_Paluch

4 sierpnia, 22:10

@lilold: dziękuję lilold

Avatar antonippp

3 sierpnia, 14:14

Parowka wrug ludzkosci wariacie trzeba go nauczyc kultury nie ma co wariacindo

Avatar lilold

Edytowano - 3 sierpnia, 14:17

@antonippp: co wariacie? mowisz jak moj stary po kilku harnasiach i nic nie rozumiem o co chodzi

Avatar antonippp

Edytowano - 3 sierpnia, 14:18

@lilold: paruwa cie obrazala mordo. zero kultury mordo

Avatar lilold

3 sierpnia, 14:19

@antonippp: a ch*j mnie obchodzi jakas parowa zaje**na niech se obraza

Avatar antonippp

3 sierpnia, 14:21

@lilold: je**c paruwe jak disa sku*wysyna

Avatar Michal_Paluch

26 lipca, 14:31

Zrób se opis

Avatar lilold

26 lipca, 15:06

@Michal_Paluch: mam zrobiony

Avatar Michal_Paluch

Edytowano - 26 lipca, 15:14

@lilold: ale większy. Zobacz moje zdjęcia na prof

Avatar Michal_Paluch

19 lipca, 22:18

Ej mam pytania na moim prof i chce odpowiedź A poza tym to cześć

Avatar lilold

20 lipca, 17:59

@Michal_Paluch: czesc czesc wariacie dobrze cie widziec

Avatar Michal_Paluch

20 lipca, 18:55

@lilold: wzajemnie

Avatar
Konto usunięte

16 lipca, 23:27

Elo elo, Pudzian zrobił ci kanapeczki

Avatar lilold

17 lipca, 12:47

no ku*wa kanapeczki jakies to bym zjadl a jeszcze jak pudzian robi to pewnie sie najem jedna na caly dzien ale ch*j w tego pudziana co tam wariacie u ciebie slychac?

Avatar
Konto usunięte

17 lipca, 12:52

@lilold: teraz to normalnie strongmenów se oglądam i helene popijam. Pudzian wszystkich tam rozpi***ala, zaraz muzyczke zapuszczam i opi***alando do końca dnia

Avatar lilold

17 lipca, 14:58

no ku*wa wariacie widze zycie jak w madrycie i zajebiscie odpocznij sobie na tych wakacjach

Avatar
Konto usunięte

17 lipca, 15:01

@lilold: no wiadomo, też się tam trzymaj

Avatar Lolum

21 czerwca, 22:55

ej bylem banned co terazz jest cool na jeja

Avatar
Konto usunięte

22 czerwca, 17:32

@Lolum: On też jest banned

Avatar Lolum

23 czerwca, 01:35

japie**ole kazdego fajnego n bbajnuja

Avatar lilold

Edytowano - 16 lipca, 08:08

@Lolum: nie wiem co jest fajne wariacie sry

Avatar Eksperyment54

21 czerwca, 22:30

Avatar
Konto usunięte

10 czerwca, 20:04

Twoje komentarze to złoto xD

Avatar lilold

10 czerwca, 21:35

a dzieki wariacie twoje tez sa fajne bardzo

Avatar Polish_Soldier

29 maja, 20:33

Muszę przyznać, że masz ciekawy opis profilu.

Avatar lilold

29 maja, 20:34

@Polish_Soldier: dzieki wariacie twoj opis tez fajny

Avatar Polish_Soldier

29 maja, 20:34

@lilold: Dziękuję bardzo.

Avatar
Konto usunięte

21 maja, 18:13

Avatar MemePaladin399

15 maja, 22:15

masz nominacje

Avatar korektor

10 maja, 20:22

masz gierke ulubiona?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar korektor

10 maja, 20:39

@lilold: ja se w halo 3 pykam

Avatar lilold

10 maja, 20:40

@korektor: dobrze to pykaj i nie umieraj zbyt czesto

Avatar Eksperyment54

9 maja, 15:41

Masz rogi?

Avatar lilold

9 maja, 16:53

Avatar CichociemnyJ

8 maja, 11:30

Siema bagieta

Avatar lilold

8 maja, 11:37

@CichociemnyJ: siema byczku co tam u ciebie

Avatar CichociemnyJ

8 maja, 12:50

@lilold: Dobrze byczku a co u ciebie

Avatar lilold

8 maja, 13:36

@CichociemnyJ: masniutko u mnie fajna pogoda mozna posiedziec w domu

Avatar CichociemnyJ

8 maja, 14:10

@lilold: U mnie też taka pogoda.

Avatar Artox

7 maja, 10:17

ale z cb zajebisty raper

Avatar lilold

7 maja, 10:24

@Artox: dzieki byczku staralem sie 5 nocy nie spalem zeby to wymyslic

Avatar Artox

7 maja, 13:16

@lilold: fajny stary ze cb nominowal

Avatar lilold

7 maja, 13:29

@Artox: ta super stary

Avatar Kolorblind

2 maja, 23:15

Jak tam u ciebie wariacie?

Avatar lilold

3 maja, 10:47

@Kolorblind: a calkiem przyjemnie byczku przyjemna niedziela mozna odpoczac po ciezkim tygodniu siedzenia na dupie a jak tam u ciebie?

Avatar Kolorblind

3 maja, 10:49

@lilold: a spoko,zapiekanka będzie jedzona na obiad. Tylko nuda trochę na Jeja

Avatar lilold

3 maja, 10:52

@Kolorblind: no na jeja nuda w ch*j nie ma co ukrywac szczegolnie w godzinach takich porannych

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 20 kwietnia, 15:49

Hał du ju du

Avatar Lolum

19 kwietnia, 19:46

Avatar Lolum

19 kwietnia, 18:07

elo jd

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (18)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (18)
Avatar lilold

19 kwietnia, 19:11

@Lolum: name of the grupka to Pozytywne Wariaty i opowiedz mi te historie z tymi 2 ku*wami w twojej grupce bo mnie to zaciekawilo

Avatar Lolum

19 kwietnia, 19:11

@lilold: ta ta k

Avatar Honest

Edytowano - 17 kwietnia, 21:29

Mordo kocham cie za dejvida tibijskiego zadymiarza.POGCHAMPY!!!!

Avatar lilold

17 kwietnia, 21:31

@Honest: pogchamp wariacie jd

Avatar
Konto usunięte

17 kwietnia, 20:24

Ej byczku biłeś się z grubym?

Avatar lilold

17 kwietnia, 20:26

no co ty wariacie moge czasem grubego powyzywac ale bym go nawet nawet nie uderzyl jak to moj ziomo najwiekszy

Avatar
Konto usunięte

17 kwietnia, 20:27

@lilold: To bardzo dobrze tylko nie zapomnij go na bramkę dać to sobie rekreacyjnie piłką będziesz naku*wiał

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby