Adobe Flash nie działa? Naprawmy to!


Jeśli Adobe Flash nie działa lub wyświetlają się komunikaty o błędach, spróbuj wykonać te czynności rozwiązywania problemów. Czasami wystarczy tylko 1 krok, ale gdyby nie, wykonuj kolejne kroki.

Krok 1: włącz program Adobe Flash Player

1. Otwórz Chrome na komputerze.
2. W prawym górnym rogu kliknij Więcej Ustawienia.
3. U dołu strony kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane.
4. W sekcji „Prywatność” kliknij Ustawienia treści.
5. W sekcji „Flash” wybierz „Zezwalaj na uruchamianie Flasha na stronach”.
6. U dołu kliknij Gotowe.

Jeśli wybierzesz w ustawieniach opcję "Pytaj, zanim zezwolisz na uruchomienie Flasha" zwróć uwagę na ikonę w pasku adresu i zezwól w poniższy sposób na uruchomienie Flasha. W przypadku dalszych problemów kontynuuj proszę Krok 2.

1. Na lewo od adresu strony kliknij ikonę, która tam się wyświetla: Bezpieczna , Informacje lub Niebezpieczna .
2. Przy opcji „Flash” kliknij strzałki .
3. Wybierz „Zawsze zezwalaj w tej witrynie”.
4. Załaduj ponownie stronę.


Krok 2: zaktualizuj program Adobe Flash Player

1. Otwórz Chrome na komputerze.
2. Na pasku adresu u góry wpisz chrome://components i naciśnij Enter.
3. W sekcji „Adobe Flash Player” kliknij Sprawdź dostępność aktualizacji.
4. Wróć na stronę z treścią Flash. Jeśli nie załaduje się automatycznie, kliknij Odśwież stronę Załaduj ponownie w lewym górnym rogu.


Krok 3: upewnij się, że Chrome jest aktualny

1. Otwórz Chrome na komputerze.
2. W prawym górnym rogu kliknij ikonę Więcej .
3. Kliknij Aktualizuj Google Chrome. Jeśli nie widzisz tego przycisku, masz najnowszą wersję.
4. Kliknij Uruchom ponownie.


Krok 4: zainstaluj program Flash Player ze strony firmy Adobe

1. Otwórz Chrome na komputerze.
2. Wejdź na stronę http://www.adobe.com/go/chrome.
3. W „Kroku 1” wybierz system operacyjny komputera.
4. W „Kroku 2” wybierz opcję „PPAPI”
5. Kliknij Pobierz teraz i wykonaj czynności wymagane do zainstalowania programu Adobe Flash Player.


Instrukcja powstała na podstawie karty pomocy Google Chrome dostępnej pod adresem: https://support.google.com/chrome/answer/6258784