Profil użytkowniczki Biala1

Avatar Biala1
Login:
Biala1
Nazwisko:
Chciałbyś/chciałabyś
Numer GG:
47925775
Miejsce zamieszkania:
Nie napisze ;P
Kilka słów o sobie:
Szukam chłopaka.....

Nazywam się Sophie czyli po polsku Zosia i mam 17 lat ^^.Jestę szczera
-,-
Moje ulubione gry na jeja.pl to lif i tmf,na lifie mam login FяσѕмукємιαPL a na tmf Frosmykemia i Patiplpl xd.
Znajomi w lifie :
1 Czarna(Sarah)- siostra loffciam ;3
2 Dropsik - Ehh... lubię go ;)
3 Nieznajomy - tatuś ;3
4 Nicey - mamusia ;3
5 Jawer - -_- były ...
6 Neytiri - Koleżanka xd
7 Gogola - Fajna lubię ;D
8 Sally - lubię ;P
9 Ninja - także lubię ;D
10 Wild - znajoma ;)
11 Megan - like ;-))
12 Demon - like ;DD
13 Diablica - lubię
Hmm .... kogo tu jeszcze dopisać ..
14 Koko - like ;)

Jak kogoś zapomniałam dopisać to sorry ;D
Wrogów narazie nie mam xD

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
4

poziom
doświadczenia

55

punktów

Odznaki:
Odznaka BywalczyniPoziom odznaki

Bywalczyni

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka Miłośniczka dowcipówPoziom odznaki

Miłośniczka dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
15
razy
Goodgame Empire
18

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar RossPL

9 sierpnia 2013, 18:10

Ty znasz Meg. ? xd

Avatar Biala1

Edytowano - 10 sierpnia 2013, 11:07

@RossPL: Nie za bardzo... xd, a co?

Avatar RossPL

10 sierpnia 2013, 15:25

@Biala1: A nie tak pytam xd Bo ona Cię chyba nie zna :3 xd

Avatar Biala1

11 sierpnia 2013, 14:45

@RossPL: Aham...

Avatar dropsik123

24 lipca 2013, 11:50

,,Dropsik - Ehh... lubię go ;)''- A po co to ,,Ehh'' ;oo xD

Avatar Biala1

4 sierpnia 2013, 16:20

@dropsik123: Po to że na początku nie wiedziałam co napisać, dlatego że cały czas się kłóciliśmy i wyzywaliśmy ale jak cię przeprosiłam i się pogodziliśmy to Cię bardzo polubiłam ;) :3

Avatar dropsik123

4 sierpnia 2013, 16:28

@Biala1: Mhm..No w sumie to tak..Ale te nasze kłótnie i wyzwiska były bez sensowne. W sumie to ja Cb też bardzo polubiłem ;) ;D

Avatar Biala1

4 sierpnia 2013, 16:30

Avatar dropsik123

4 sierpnia 2013, 16:30

@Biala1: Hehe xDD

Avatar Biala1

4 sierpnia 2013, 16:37

@dropsik123: przez jakus czas nie bede grala w lifa, tylko czasani wejde na jeja

Avatar dropsik123

4 sierpnia 2013, 16:55

@Biala1: Mhm...Spk..Ale nie odchodź ;c

Avatar Biala1

4 sierpnia 2013, 16:42

Ja idę paa ;3 =-(

Avatar nataliawildfox

24 lipca 2013, 11:25

Dzięki ;3

Avatar Biala1

4 sierpnia 2013, 16:14

@nataliawildfox: Nmzc ;3

Avatar
Konto usunięte

15 lipca 2013, 13:12

Heloł xD

Avatar Biala1

22 lipca 2013, 08:11

Heeej ^^ xd

Avatar dropsik123

14 lipca 2013, 15:35

Pierwszy komentarz mój ;D .!

Avatar Nieznajomy001

14 lipca 2013, 15:47

@dropsik123: Mój drugi ;3

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Najnowsze zdjęcia Biala1

Szukaj osoby