Profil użytkowniczki Bonnie_Girl

Avatar Bonnie_Girl
Login:
Bonnie_Girl
Strona www:
Data urodzenia:
1930-02-13
Doświadczenie:
16

poziom
doświadczenia

530

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowczyniPoziom odznaki

Łowczyni

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka KoneserkaPoziom odznaki

Koneserka

Za każdy materiał, który osiągnął popularność w ciągu miesiąca otrzymujesz punkt.

Odznaka BywalczyniPoziom odznaki

Bywalczyni

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka StrzałkowiczkaPoziom odznaki

Strzałkowiczka

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka dostawca uśmiechówPoziom odznaki

Dostawca uśmiechów

Odznaka za uśmiechy, które zagościły na twarzach Jejowiczów i Jejowiczek. Technicznie rzecz ujmując za obrazki na głównej.

Odznaka Miłośniczka dowcipówPoziom odznaki

Miłośniczka dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

Odznaka Przykładna JejowiczkaPoziom odznaki

Przykładna Jejowiczka

Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
2908
razy
Memów i obrazków:
23
w aktywnych
Club Manager 2019
136

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

20 października 2018, 21:15

wmów mi, że avatar to female frisk a oczekuj się egzekucji glitcher-blasterem

Avatar Ashley12c

11 lipca 2018, 16:35

Witam.

Avatar UchihaSasuke_

15 sierpnia 2017, 19:21

Żyjesz?

Avatar Bonnie_Girl

4 września 2017, 17:39

@UchihaSasuke_: Umrzyłam troszeczkę

Avatar SirPomarancza

30 kwietnia 2016, 14:54

Masz jeszcze na kompie ten avatar dla mnie co w lato zrobiłaś? :D

Avatar Bonnie_Girl

30 kwietnia 2016, 16:25

@SirPomarancza: Mam, a co?

Avatar SirPomarancza

2 maja 2016, 10:02

@Bonnie_Girl: To mi daj bo chcę zmienić :D

Avatar Bonnie_Girl

2 maja 2016, 17:35

@SirPomarancza: Weź sobie z mojej galerii.

Avatar SirPomarancza

19 czerwca 2017, 06:45

@Bonnie_Girl: Czemu usunęłaś ;-;

Avatar bulorwas

3 września 2016, 14:20

Uroboros. Symbol Alchemii. Wersja Japońska. Czy ty też interesujesz alchemią?

Avatar Bonnie_Girl

3 września 2016, 19:24

@bulorwas: Cóż, alchemią interesuje się od niedawna i posiadam o niej tylko ogólnikową wiedzę (ale wciąż się uczę) A Uroboros spotkałam również w mitologii skandynawskiej i to dzięki niej zaczęłam czytać o alchemii.

Avatar YouAreDead

14 marca 2016, 15:14

Cześć.

Avatar Bonnie_Girl

14 marca 2016, 15:24

@YouAreDead: Siemka

Avatar YouAreDead

14 marca 2016, 15:31

@Bonnie_Girl: Zimno mi.

Avatar Bonnie_Girl

14 marca 2016, 16:57

@YouAreDead: *daje kocyk*

Avatar
Konto usunięte

11 marca 2016, 01:01

Witaj!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (31)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (31)
Avatar
Konto usunięte

13 marca 2016, 19:05

@Bonnie_Girl: Racja, dużo białka.Przynieść sól?

Avatar Bonnie_Girl

13 marca 2016, 19:09

Poproszę.

Avatar
Konto usunięte

1 marca 2016, 21:57

Witam ^^ Ty też nie lubisz tych takich swagerek? XD

Avatar Bonnie_Girl

Edytowano - 2 marca 2016, 15:13

A kto je lubi? Chyba tylko niepełnosprytni .-.

Avatar
Konto usunięte

2 marca 2016, 15:25

@Bonnie_Girl: Znam chłopaka który je wielbi ._.

Avatar Bonnie_Girl

2 marca 2016, 15:43

.___.

Avatar
Konto usunięte

14 lutego 2016, 22:45

Eeee dobry

Avatar Bonnie_Girl

29 lutego 2016, 22:03

Bry

Avatar jakubm125

23 grudnia 2015, 12:12

Dużą musisz mieć tą szafę .-.

Avatar Bonnie_Girl

23 grudnia 2015, 12:20

@jakubm125: Nie jest aż taka duża, ale na dole ma sporo miejsca.

Avatar jakubm125

23 grudnia 2015, 12:21

@Bonnie_Girl: Dobra szafa nie jest zła

Avatar Bartasus1

17 grudnia 2015, 00:17

Witam !
Tak sobie podrozuje po jeja i akurat na Ciebie wpadlem.
A wiec jak to jest miec dwoch braci (ja mam jednego i ledwo co z nim wytrzymuje). I masz u mnie szacun za pogarde do "swagerek"

Avatar Bonnie_Girl

17 grudnia 2015, 13:48

@Bartasus1: Siemka. Cóż szczerze to sama nie wiem jak ja z nimi wytrzymuje .-. Po prostu zamykam się w moim pokoju :v a co do "swagerek" to mam nadzieję, że niedługo pozabijają sie tymi selfie stickami >:v

Avatar Bartasus1

17 grudnia 2015, 15:06

@Bonnie_Girl: Może tak przez przypadek spadną z balkonu lub wypadną pod pociąg

Avatar Bonnie_Girl

17 grudnia 2015, 15:43

@Bartasus1: Zgadzam się z tobą bracie. Pomóżmy im w tym.

Avatar Bartasus1

17 grudnia 2015, 16:27

@Bonnie_Girl: Ooo bracie. Długo ze mną nie wytrzymasz :) A rodzeństwo powinno sobie pomagać

Avatar IFapToHentai

13 grudnia 2015, 17:45

bat de veri nekst dej ju gejw it ałej

Avatar Bonnie_Girl

13 grudnia 2015, 18:07

@IFapToHentai: Dis jir tu sejw mi from tirs

Avatar IFapToHentai

13 grudnia 2015, 18:49

@Bonnie_Girl: aj gif it tu somłon szpesial

Avatar RussiaBall

14 października 2015, 00:52

jej jestem w ulubionych osobach chociaż pisaliśmy z 10 zdań:D

Avatar Bonnie_Girl

14 października 2015, 11:09

Avatar EveryBodyDoTheFlopGuy

11 października 2015, 12:30

To ty rysowałaś to wy obrazkach ? ;-;

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar EveryBodyDoTheFlopGuy

11 października 2015, 22:02

@Bonnie_Girl: Ha ha ha! Bardzo zabawne ale, HAH AHHAHAHHA AHAHHAHAHA O ku*wa zmieniam się w dziecko srajkrafta ;-;

Avatar Bonnie_Girl

11 października 2015, 22:20

Avatar XM9StudioPL

27 sierpnia 2015, 22:27

Halo słodziaczke :3 przytulić? ^^

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Bonnie_Girl

5 października 2015, 13:13

Nom :x

Avatar
Konto usunięte

5 października 2015, 13:37

@Bonnie_Girl: To zapraszam na prywatnie :/

Avatar thepolishguy

2 października 2015, 21:10

Cześć :v

Avatar Bonnie_Girl

3 października 2015, 10:56

@thepolishguy: Cześć

Avatar
Konto usunięte

31 sierpnia 2015, 19:36

Witam. Przybyłem, bo ktoś napisał, że lubi Mandzia. Co tam, jak tam?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar
Konto usunięte

20 września 2015, 01:54

@Bonnie_Girl: Wyszła ci ta pamiątka? :)

Avatar Bonnie_Girl

20 września 2015, 10:18

Na szczęście tak ;-;

Avatar TheMiecina

18 września 2015, 17:36

Ładnie rysujesz ;3 Zrobisz mi avka? Pls ;3333

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Bonnie_Girl

Edytowano - 18 września 2015, 22:01

@TheMiecina: Oki to spróbuje narysować go jutro, ale nie obiecuję że zdążę :P

Avatar Bonnie_Girl

19 września 2015, 23:53

@TheMiecina: Już narysowałam :P Jest u mnie w galerii. Możesz sobie z nim zrobić co chcesz xd

Avatar
Konto usunięte

13 września 2015, 22:30

Nowy avek?

Avatar Bonnie_Girl

13 września 2015, 22:54

Tag.

Avatar ZajebisteJablko

9 września 2015, 01:12

Joł.

Avatar Bonnie_Girl

9 września 2015, 15:37

@ZajebisteJablko: Hejka. Co tam?

Avatar
Konto usunięte

5 września 2015, 22:19

Mówi z pełną buzią mlaskając: Wingardium Leviosaaaaaaah

Avatar Bonnie_Girl

5 września 2015, 22:45

<z lotu rzuca zaklęcie> Avada Kedavra! xd

Avatar
Konto usunięte

5 września 2015, 22:48

@Bonnie_Girl: *unika* Drętwotaᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Avatar Bonnie_Girl

5 września 2015, 22:51

<Rzuca zaklęcie ochronne> Crucio!

Avatar
Konto usunięte

5 września 2015, 23:01

@Bonnie_Girl: *znowu unika* Experialmur (kufa chyba tak to lecialo)! A teraz Accio baam

Avatar
Konto usunięte

28 sierpnia 2015, 20:06

Hejo ;w;

Avatar Bonnie_Girl

29 sierpnia 2015, 00:06

Hejka :v

Avatar
Konto usunięte

21 sierpnia 2015, 20:46

Hej :33

Avatar Bonnie_Girl

21 sierpnia 2015, 23:20

Hejoo :3 Co tam? xd

Avatar
Konto usunięte

22 sierpnia 2015, 08:07

@Bonnie_Girl: Spoko :3 A u ciebie?

Avatar Bonnie_Girl

22 sierpnia 2015, 11:31

Też spoczko xD

Avatar shizofrenik

19 sierpnia 2015, 00:41

Wymieniłaś moje 3 ulubione książki, jesteś potterhead i oglądasz pewdiepie'a. Gdzie byłaś gdy szukałem przyjaciół?

Avatar Bonnie_Girl

19 sierpnia 2015, 01:08

@shizofrenik: xDD Może spałam?

Avatar shizofrenik

Edytowano - 19 sierpnia 2015, 04:39

@Bonnie_Girl: To teraz nie śpij bo rzadko spotykam kogoś podobnego do mnie :)

Avatar Bonnie_Girl

19 sierpnia 2015, 16:46

@shizofrenik: Hmmm... No ok xd

Avatar Angel_Kubixarius

28 lipca 2015, 01:29

Byłem, pozdrawiam, Sporo Ytberòw ròwniesz uwielbiam. 11+neskot = mordor-/ naruciak+Karoleq= mind blow- na wizji. FnaF 4 rządzi. Kocham muzykę :).

Avatar Bonnie_Girl

29 lipca 2015, 13:43

@Angel_Kubixarius: Pjona xP

Avatar Angel_Kubixarius

29 lipca 2015, 14:07

@Bonnie_Girl: Pjona Xd

Avatar thepolishguy

25 lipca 2015, 17:11

Hej, fajnyy a, aa!!!!!!!!!!!!! ;-; rezi?! ;-; Weź tego pedała...

Avatar Bonnie_Girl

25 lipca 2015, 18:42

@thepolishguy: xD Oglądam go, bo mnie śmieszy, a tak to go też za bardzo nie lubię :P

Avatar thepolishguy

26 lipca 2015, 22:26

@Bonnie_Girl: Więc, pjona!

Avatar Bonnie_Girl

28 lipca 2015, 00:33

@thepolishguy: *pjona* xd

Avatar
Konto usunięte

18 lipca 2015, 12:57

Zdarza mi się mrugać...

Avatar Bonnie_Girl

18 lipca 2015, 13:16

Aha? xd

Avatar
Konto usunięte

18 lipca 2015, 13:17

@Bonnie_Girl: ″Bóg nigdy nie mruga″...

Avatar Bonnie_Girl

18 lipca 2015, 14:05

Aaa xD

Avatar
Konto usunięte

18 lipca 2015, 14:10

Avatar gabisoch

18 czerwca 2015, 18:17

Fajny avek :)

Avatar Bonnie_Girl

18 czerwca 2015, 21:10

@gabisoch: Dzięki :3

Avatar gabisoch

19 czerwca 2015, 07:32

@Bonnie_Girl: Proszę :3

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby