Profil użytkowniczki CrazyPony1

Avatar CrazyPony1
Login:
CrazyPony1
Imię:
Sparkle
Nazwisko:
Star
Strona www:
Miejsce zamieszkania:
Kryształowe Królestwo
Kilka słów o sobie:
Hejo ;) Jestem jak widzicie CrazyPony1.

Lista spoko użytkowników;
Xdejszyn

Lista nie spoko użytkowników;
Nie ma

Lista spoko użytkowniczek;
derpy1801
Grabarz_dla_Ciebie
CrazyPony
bloom1098
Sunset1
Sylwia533
Equilibrium
tell_me_12

Lista nie spoko użytkowniczek;
luna40

Mam jedne okulary,Koloru; czarnego, szarego,
różowego lub fioletowego.
Mam grzywkę.Na boku. PODPIĘTE SPINKAMI !
Mam kolczyki ale nie mam przebitych uszu.

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
3

poziom
doświadczenia

40

punktów

Odznaki:
Odznaka BywalczyniPoziom odznaki

Bywalczyni

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
93
razy
Farmerama
27

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar Spritfire

11 października 2015, 19:29

Siemka^^
Takie Pytanie, Czego Nie Lubisz luny40?

Avatar Sylwia533

22 sierpnia 2015, 19:17

Hejcia ;3 ;*

Avatar vanesska8

22 sierpnia 2015, 18:30

hej i witaj ponownie nie pamientam kto zerwał nasz kontakt are chce go założyć ponownie
pozdrawiam smok end poni

Avatar Katuki

18 sierpnia 2015, 19:51

hejjo ^-^

Avatar tell_me_12

16 sierpnia 2015, 13:45

Mam pytanie. :)

Avatar CrazyPony1

17 sierpnia 2015, 15:30

@tell_me_12: jakie ?

Avatar tell_me_12

17 sierpnia 2015, 20:06

@CrazyPony1: czy byś mogła dla mnie zrobić też zdjęcie z moją i twoją OC?

Avatar Sylwia533

12 sierpnia 2015, 08:03

Siema :)

Avatar CrazyPony1

12 sierpnia 2015, 09:33

@Sylwia533: hi hi ;)

Avatar Sylwia533

5 sierpnia 2015, 17:24

Hej fajny awatar ;)

Avatar CrazyPony1

6 sierpnia 2015, 09:42

@Sylwia533: dzięki twój też jest spoko

Avatar vanesska8

7 sierpnia 2015, 08:55

@Sylwia533: popieram że to piękny avatar

Avatar CrazyPony1

7 sierpnia 2015, 11:09

@vanesska8: fajnie

Avatar vanesska8

4 sierpnia 2015, 15:18

hello

Avatar CrazyPony1

4 sierpnia 2015, 15:21

@vanesska8: ;) o, hej witam Cię na moim profilu !

Avatar vanesska8

4 sierpnia 2015, 17:34

@CrazyPony1: dałam ci łapki w góre teraz masz więcej

Avatar CrazyPony1

4 sierpnia 2015, 17:45

@vanesska8: dzięki

Avatar tell_me_12

25 lipca 2015, 13:55

hej :-)

Avatar CrazyPony1

25 lipca 2015, 13:56

Avatar tell_me_12

25 lipca 2015, 13:58

@CrazyPony1: jesteś ok :-)

Avatar CrazyPony1

25 lipca 2015, 14:23

@tell_me_12: ty też

Avatar tell_me_12

25 lipca 2015, 19:56

@CrazyPony1: dzięki :-)

Avatar CrazyPony

24 lipca 2015, 16:33

Czemu KRADNIESZ od de mnie LOGIN!??!!?

Avatar CrazyPony1

24 lipca 2015, 20:01

@CrazyPony: No bo wiesz ,że jesteś utalentowana ale masz też przepiękny login

Avatar CrazyPony

24 lipca 2015, 20:50

@CrazyPony1: ale będziesz miała inną oc?

Avatar CrazyPony1

Edytowano - 24 lipca 2015, 20:53

@CrazyPony: tak już ją robię
ale może będziemy sobie na wzajem dawać strzałki ?

Avatar CrazyPony

1 sierpnia 2015, 20:38

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Najnowsze zdjęcia CrazyPony1

Szukaj osoby