Profil użytkowniczki Draculaura16

Avatar Draculaura16
Login:
Draculaura16
Imię:
Alicja
Nazwisko:
Malfoy
Numer GG:
48435221
Miejsce zamieszkania:
Gdzieś na świecie X-D
Data urodzenia:
2001-04-25
Kilka słów o sobie:
Wiek: 13 lat
Zabójczy styl:
Różny . Ale często przeważa w nim kolor miętowy, buty podobne do converse i dużo biżuterii.
Dziwaczna wada:
Nie raz mam takie dni, że jestem bez powodu wkurzona i wyżywam się na wszystkich nawet w internecie.
Zwierzę:
Piesio Tofik :*. Kocham go nad życie i nigdy go nie zmienię na innego.
Najbardziej irytująca rzecz:
Violetta
Najbardziej lubiany przedmiot w szkole:
Nie ma takiego
Najmniej lubiany przedmiot w szkole:
Cały dzień spędzony w szkole jest dla mnie najmniej lubianym przedmiotem...
Ulubiony kolor:
Fioletowy i Miętowy
Ulubione jedzenie:
Warzywa i owoce
Straszyciółka do grobowej deski: Patrycja, ToraleiStrripe i FrankieStein15, kokardka368, Veronica001, twilhgtsparkle
Zajęcia w wolnym czasie:
Ja w wolnym czasie bardzo lubię czytać książki i rysować. Oglądam też często serial Szpital, przez co zostanę w przyszłości lekarzem. Gram na kompie w Simsy. Piszę swoją książkę i wymyślam także nowe postacie do Monster High. Bardzo lubię też podróżować i polecam wam wybrać się kiedyś na Tropical Island w Niemczech. Było bardzo fajnie. Jestem też wielką fanką piłki nożnej.
Ulubiona piosenka:
Dj Antoine vs Mad Mark - House Party. Ta piosenka stała się u mnie codziennością i chyba powoli się od niej uzależniam...
Ulubiony zespół:
One Direction
Ulubiony piosenkarz:
Gusttavo Lima i Dawid Kwiatkowski
Ulubiona piosenkarka:
Taylor Swfit, Saszan i Jula
Ulubiony Dj: Dj Antoine
Ulubiony rodzaj muzyki:
Pop, ale teraz przechodzę na muzykę Electro House. Dla tych co nie wiedzą co to jest Electro House to powiem, że to to samo co muzyka klubowa.
Ulubione miejsce na wakacje: Byle by poza domem
Ulubiona pora roku: Zima
Ulubione seriale:
Szpital,
Malanowski i partnerzy,
Ukryta prawda,
Trudne sprawy,
Dlaczego ja?,
Dzień, który zmienił moje życie,
Pamiętniki z wakacji,
Wawa Non Stop,
Rozmowy w toku,
Rodzinka pl.,
Ja to mam szczęście,
Detektywi,
W-11 wydział śledczy,
Kryminalni,
Świat według Kiepskich,
Dzieciak kontra kot,
Monster High.
Naj film: Harry Potter, wszystkie części.
Książka: Harry Potter też wszystkie części... Przez moją siostrę jestem nazywana Malfoy. Dzięki niej zyskałam takie przezwisko w szkole.

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
10

poziom
doświadczenia

225

punktów

Odznaki:
Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka StrzałkowiczkaPoziom odznaki

Strzałkowiczka

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
224
razy
Farmerama
109

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

26 września 2015, 18:01

Witaj!Też lubiem Pother'a c;

Avatar
Konto usunięte

20 lipca 2015, 15:19

Dzięki serialowi staniesz się lekarzem? Nie no jebłem. Chcesz zmienić płeć? Weź się za biologie i chemie, jak nielubisz szkoły to nie idź na lekaRKE. Zniszcze twe marzenia ale no cóż: Medycyna to cholernie trudny przedmiot! Matura prawie na 100%! Ciągle tylko naukanauka i nauka!

Avatar HappyEris

6 kwietnia 2015, 13:06

Avatar HappyEris

6 kwietnia 2015, 20:07

@HappyEris: Komentarz z 3 kwietnia

Avatar
Konto usunięte

29 stycznia 2015, 23:39

Fajny avek :)

Avatar
Konto usunięte

12 grudnia 2014, 18:01

Pottermanka, tia, lat 13,tia. Nie cierpi: Violetty, tia. Co jest, jesteś moim lepszym odbiciem lustarzany, czy jak?

Avatar Draculaura16

12 grudnia 2014, 22:41

co? xD

Avatar Draculaura16

12 grudnia 2014, 22:42

nwm czy uznać to za hejt czy za pozytyw xD

Avatar kokardka364

11 października 2014, 15:21

No nie wieżę! Uwielbiam House Party!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (22)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (22)
Avatar Draculaura16

19 października 2014, 20:45

Avatar kokardka364

20 października 2014, 16:48

Avatar kokardka364

20 września 2014, 10:24

Też lubię ,,Rodzinkę Pl", ,,Wawę Non Stop" i ,,Pamiętniki z wakacji" ;)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar kokardka364

20 września 2014, 14:54

@Draculaura16: Aham ;*

Avatar Draculaura16

20 września 2014, 23:52

Avatar Veronica001

15 sierpnia 2014, 20:31

ciekawy i pomysłowy profil, koleżanko ^^

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Veronica001

15 sierpnia 2014, 21:50

@Draculaura16: ok, a jak się nazywa?

Avatar Draculaura16

15 sierpnia 2014, 22:14

@Veronica001: podam Ci link na priv

Avatar twilghtsparkle

13 lipca 2014, 10:15

dzięki!!!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (14)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (14)
Avatar twilghtsparkle

15 sierpnia 2014, 14:04

Avatar Draculaura16

15 sierpnia 2014, 17:30

Avatar twilghtsparkle

12 lipca 2014, 16:20

ja też

Avatar Draculaura16

12 lipca 2014, 16:25

Avatar Draculaura16

Edytowano - 29 listopada 2013, 14:23

Do wszystkich, którzy nie wieżą że mam 12 lat: mam 12 lat wystarczy spojrzeć na moją datę urodzenia, a to konto założyłam jak miałam 7 lat i nie chcę go kasować, a w ogóle w tym roku pisze sprawdzian szóstko klasisty więc trochę się boję. A i w ogóle czemu jak nazywam się Dracualura16 to nie mogę mieć 12 lat? Bo lubię Monster High? Jak ktoś ma jeszcze jakieś uwagi to piszcie proszę bardzo to ja podam jeszcze więcej argumentów, że mam tyle lat -,-

Avatar winx613

11 maja 2014, 19:15

@Draculaura16: też lubię monster high a mam 12 lat

Avatar Draculaura16

16 maja 2014, 15:16

@winx613: 25 kwietnia miałam urodziny 13 :)

Avatar MonsterHigh112

18 maja 2014, 19:29

@Draculaura16: Ja ci wierze że masz tyle lat :)

Avatar Draculaura16

21 maja 2014, 20:03

@MonsterHigh112: dziękuję :*

Avatar winx613

11 maja 2014, 10:08

a nic a u cb

Avatar Draculaura16

11 maja 2014, 11:44

@winx613: soko :)

Avatar winx613

10 maja 2014, 17:59

;)

Avatar Draculaura16

10 maja 2014, 18:00

@winx613: cześć Julia :*

Avatar winx613

10 maja 2014, 18:01

@Draculaura16: hejka ;)

Avatar Draculaura16

10 maja 2014, 18:03

@winx613: co tam?

Avatar
Konto usunięte

9 lutego 2014, 17:48

Hej! To ja Julia1000. Mam nowy profil bo też jestem fanką Draculaury:D

Avatar Draculaura16

Edytowano - 9 lutego 2014, 20:57

Fajnie :) dodam cię ;)

Avatar
Konto usunięte

9 lutego 2014, 21:03

@Draculaura16: DZIĘKI!

Avatar Draculaura16

14 lutego 2014, 13:06

spoko :P

Avatar kroljanjulian

10 maja 2014, 12:37

to ty?! kużwa ta przezywalijska ;p

Avatar
Konto usunięte

3 maja 2014, 17:22

;* jesteś spoko bardzo cię lubię XD

Avatar Draculaura16

3 maja 2014, 17:27

Ja ciebie też bardzo lubię :*

Avatar
Konto usunięte

3 maja 2014, 17:28

Avatar
Konto usunięte

11 lutego 2014, 21:10

:)

Avatar
Konto usunięte

18 października 2013, 21:51

Lubię cię też lubię simsy;)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar
Konto usunięte

24 listopada 2013, 15:20

@Draculaura16: O! maja siostra też ma wszystkie 2:) fajnie się składa.

Avatar Draculaura16

24 listopada 2013, 22:07

no :D

Avatar
Konto usunięte

21 października 2013, 21:31

Kocham cię!:D

Avatar Draculaura16

22 października 2013, 15:04

Ja cb też (po przyjacielsku)

Avatar Draculaura16

17 listopada 2013, 19:12

@Draculaura16: Ja cię kocham jak siostrę <3

Avatar
Konto usunięte

24 listopada 2013, 15:26

@Draculaura16: no oczywiście że po przyjacielsku:)

Avatar
Konto usunięte

18 października 2013, 21:52

ile masz lat?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Draculaura16

22 października 2013, 15:02

oczywiście, że tak!

Avatar
Konto usunięte

22 października 2013, 17:54

@Draculaura16: to super

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby