Profil użytkowniczki Jejofficzkalol

Avatar Jejofficzkalol
Login:
Jejofficzkalol
World od Tanks
113

Właścicielka profilu nie pozwala dodawać komentarzy

Komentarze

Odśwież
Avatar sliwka20v

18 grudnia 2016, 12:44

Czemu masz zamiar odejść?

Avatar Jejofficzkalol

18 grudnia 2016, 20:11

@sliwka20v: ...

Avatar
Konto usunięte

24 grudnia 2016, 20:29

@Jejofficzkalol: Ten komentarz wszystko wytłumaczył.

Avatar CukiereczeQ

24 grudnia 2016, 16:57

Pa .-.

Avatar Karlis

17 grudnia 2016, 09:41

Czemu odchodzisz?!Nie spocznę dopóki mi nie powiesz!

Avatar Jejofficzkalol

17 grudnia 2016, 19:35

@Karlis: ...

Avatar KarczX

7 grudnia 2016, 20:15

Siemanko! (**•*•**)

Avatar Jejofficzkalol

8 grudnia 2016, 16:25

@KarczX: Ohayo

Avatar dejziliiii

5 grudnia 2016, 15:54

Hejka :D

Avatar
Konto usunięte

4 grudnia 2016, 19:26

Hue hue hue. \(●¿●)/

Avatar Jejofficzkalol

4 grudnia 2016, 19:35

Czio? XD

Avatar
Konto usunięte

4 grudnia 2016, 19:44

@Jejofficzkalol: Nie mam pojęcia. \(●¿●)/

Avatar Jejofficzkalol

4 grudnia 2016, 19:46

A spk xD Fajna emotka xD

Avatar
Konto usunięte

4 grudnia 2016, 21:16

@Jejofficzkalol: xD zrobiłam ją z przypadkowych znaków w telefonie xD (●¿●)

Avatar KapitanKokosel

2 grudnia 2016, 17:37

U diot.

Avatar Jejofficzkalol

2 grudnia 2016, 17:39

Avatar Moje_Rysunki12

30 listopada 2016, 21:17

Wytrwałam do końca opisu,i poproszę sernik xd

Avatar Jejofficzkalol

30 listopada 2016, 21:18

@Moje_Rysunki12: *rzuca sernik* ŁAP!XD

Avatar Moje_Rysunki12

30 listopada 2016, 21:53

@Jejofficzkalol: Jeej! dzięki! xD * łapie sernik w rękę, by potem skonsumować go z Lisiastym w Pirackiej Zatoczce xd *

Avatar
Konto usunięte

29 listopada 2016, 16:52

Chcę na listę niefajnych.

Daj gofra bo wytrwałem do końca opisu

Avatar Jejofficzkalol

29 listopada 2016, 17:45

*daje gofra*

Avatar
Konto usunięte

29 listopada 2016, 19:13

@Jejofficzkalol: dzienki

Avatar Kosa_W_Nosa

20 listopada 2016, 15:12

Mogę się znaleźć na liście fajnych człowieków?

Avatar Jejofficzkalol

20 listopada 2016, 15:15

@Kosa_W_Nosa: Jasne :P

Avatar Kosa_W_Nosa

20 listopada 2016, 15:16

@Jejofficzkalol: Dziękować ^^

Avatar madzio211

26 listopada 2016, 10:18

@Jejofficzkalol: ja też mogę

Avatar madzio211

26 listopada 2016, 09:42

hej

Avatar Jejofficzkalol

26 listopada 2016, 09:43

@madzio211: ohayo

Avatar MajaNocnaFuria

25 listopada 2016, 20:14

Zrób listę fajnych Furiełów XD Nie jestę ludę. XD

Avatar Jejofficzkalol

25 listopada 2016, 20:31

@MajaNocnaFuria: Nie chce mi się XD

Avatar MajaNocnaFuria

25 listopada 2016, 20:31

@Jejofficzkalol: Nie chce ci się XD

Avatar Jejofficzkalol

25 listopada 2016, 20:32

@MajaNocnaFuria: Nom :3

Avatar MajaNocnaFuria

25 listopada 2016, 20:34

Avatar
Konto usunięte

22 listopada 2016, 17:56

Fajny avek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar Jejofficzkalol

Edytowano - 22 listopada 2016, 18:10

Normalnie zajebistyczny

Avatar Henzej

20 listopada 2016, 16:21

Mogę na listę nie fajnych?

Avatar Jejofficzkalol

20 listopada 2016, 16:26

@Henzej: Spk

Avatar Jejofficzkalol

20 listopada 2016, 15:22

@Kosa_W_Nosa: Już :3

Avatar
Konto usunięte

19 listopada 2016, 21:38

Ten nick boli w oczy, na twoim miejscu zrobiłbym nowe konto, bo możesz dostać za niego hejty

Avatar Jejofficzkalol

19 listopada 2016, 21:48

Ale jestem do tego przyzwyczajona ._. Nie chcę ;-; Nie interesują mnie hejty :3

Avatar
Konto usunięte

16 listopada 2016, 16:00

Masz dwóch Monszów!?

Avatar Jejofficzkalol

16 listopada 2016, 17:07

Nom,a co?

Avatar
Konto usunięte

17 listopada 2016, 14:37

@Jejofficzkalol: Tosz to skandal!

Avatar Jejofficzkalol

Edytowano - 17 listopada 2016, 14:44

Niet,czm niby?

Avatar caltinks_2

17 listopada 2016, 12:54

Dałabyś mnie na listę lubianych?

Avatar RinKagaminePolska

13 listopada 2016, 19:42

Jesteś spoko :D

Avatar Karlis

13 listopada 2016, 18:50

20 ^ Ode mnie

Avatar Amethyst_

13 listopada 2016, 13:13

Siemanko ;3
Przybyłam tu z czekoladowym budyniem dla ciebie! :D
Prosze :3
Na dodatek dodaje 50 groszy i fioletową krowę...
Myślę że jesteś zadowolona z przedświątecznego prezentu.
Żegnom...

Avatar TeczowaKoza

13 listopada 2016, 13:05

Eee...?

Avatar wolfe

16 października 2016, 15:07

>_>

Avatar Jejofficzkalol

16 października 2016, 15:18

@wolfe: ;-;

Avatar wolfe

11 listopada 2016, 20:59

@Jejofficzkalol: Hejo ;-;

Avatar Absolutna_Mega_Absol

7 listopada 2016, 20:29

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Avatar Sonia224

7 listopada 2016, 08:30

Dzienki za mieisce na lisiće :v (ort specjal)

Avatar Toja4kfullhd

6 listopada 2016, 14:44

JA CHCE NA LISTE!!

Avatar
Konto usunięte

31 października 2016, 16:48

Czejźdź dzo dam.?

Avatar Kiciamiconia15

31 października 2016, 12:05

chce być na liście nie fajnych :v

Avatar adix04

30 października 2016, 16:15

hej

Avatar Jejofficzkalol

Edytowano - 30 października 2016, 16:18

@adix04: Siema,wiem,że się nie znamy,więc spytam jak mnie znalazłeś

Avatar adix04

Edytowano - 30 października 2016, 16:26

@Jejofficzkalol: błądze po całym jeja
Ps.chę na zła listę

Avatar Jejofficzkalol

30 października 2016, 16:36

@adix04: Spx

Avatar SUPERLORD1000

30 października 2016, 13:50

Hejo, pogadamy?

Avatar Jejofficzkalol

30 października 2016, 13:53

Avatar
Konto usunięte

30 października 2016, 12:28

Chce na złą listę >:o
Nie obchodzi mnie że się nie znamy! Chcę na złą listę i tyle

Avatar Jejofficzkalol

30 października 2016, 12:31

Spk ;-;

Avatar
Konto usunięte

30 października 2016, 12:32

@Jejofficzkalol: Dziękuję szanowną panią. Zaiste zacny to czyn

Avatar Jejofficzkalol

30 października 2016, 12:33

Nmzc

Avatar MajaNocnaFuria

30 października 2016, 11:03

Zrobimy se historyjki na pv :p Też lubię je pisać ;q

Avatar Jejofficzkalol

30 października 2016, 11:11

Avatar Bonnieendchica

Edytowano - 28 października 2016, 13:47

Lista fajnych ziomków podje**na ode mnie czy ja ją od ciebie podje**łam bo NIEPAMINTAM? ;v
Jednak ty, bo później zrobiłeś/aś konto. (Sorry nie chce mi się na płeć gapić)

Avatar Jejofficzkalol

28 października 2016, 16:14

@Bonnieendchica: Powiem ci coś na pv

Avatar Bonnieendchica

28 października 2016, 19:22

@Jejofficzkalol: Co takiego

Avatar Sourcream

22 października 2016, 23:29

Ohayo~

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Sourcream

24 października 2016, 07:46

@Jejofficzkalol: A czytałam jakiś opis,któregoś z profili. Akurat napisałaś komentarz i tak weszłam,zobaczyć:^P

Avatar Jejofficzkalol

24 października 2016, 09:34

@Sourcream: Aham

Avatar Karlis

23 października 2016, 17:16

Hay. Szukam ludzi do zrobienia l krucjaty.Chetna?

Avatar Jejofficzkalol

23 października 2016, 17:19

@Karlis: Taq

Avatar Karlis

23 października 2016, 17:24

@Jejofficzkalol: Jesli chcesz wiecej info to pisz na priv albo na opisie :)

Avatar LOVEnda

17 października 2016, 20:57

Elo

Avatar Jejofficzkalol

18 października 2016, 14:26

@LOVEnda: Siema,znamy się?

Avatar LOVEnda

18 października 2016, 14:33

Avatar Jejofficzkalol

18 października 2016, 14:40

@LOVEnda: No co?

Avatar LOVEnda

18 października 2016, 15:26

Avatar krzysiu03

16 października 2016, 15:54

*Hejt*

Avatar Jejofficzkalol

16 października 2016, 18:08

@krzysiu03: ;-;

Avatar krzysiu03

17 października 2016, 14:27

@Jejofficzkalol: Mam nadzieję, że nie jesteś rakiem.
Bo ja raków nie lubię.

Avatar Jejofficzkalol

17 października 2016, 16:56

@krzysiu03: Nie ;-; Miałam 9 lat jak założyłam to konto,stąd ta dziecinna nazwa

Avatar krzysiu03

17 października 2016, 17:40

@Jejofficzkalol: Spoko.

Avatar normalnynick

15 października 2016, 20:44

Nie. Nie jesteś fajna.

Avatar Jejofficzkalol

15 października 2016, 21:53

@normalnynick: Aha,ciekawe skąd mnie znasz

Avatar normalnynick

16 października 2016, 08:00

@Jejofficzkalol: Z komentarzy.

Avatar Jejofficzkalol

16 października 2016, 09:35

@normalnynick: Ach,tak.Z komentarzy,mogłam się domyślić :|

Avatar
Konto usunięte

13 października 2016, 20:11

*wiązanka pewnych słów*

Avatar Jejofficzkalol

14 października 2016, 07:46

Njestety ich nje znasz szanowny przybyszu

Avatar ewelkapl

14 października 2016, 16:39

@Jejofficzkalol: Przecież je napisał.

Avatar Jejofficzkalol

Edytowano - 14 października 2016, 17:17

@ewelkapl: *napisała Ale nie wie jakie dokładnie :^

Avatar Plu111

14 października 2016, 08:12

Niech żyje nam towarzysz Stalin!

Avatar Jejofficzkalol

14 października 2016, 08:14

@Plu111: ;-;

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby