Profil użytkowniczki LunaMoon

Avatar LunaMoon
Login:
LunaMoon
Strona www:
Kilka słów o sobie:
hbkjphe

Kochać to niszczyć, a być kochanym to być zniszczonym.
~Jace Herondale

Jesteś moja, Aniele
~Patch Cipriano

Przez kilka potwornych sekund myślałem, że już nigdy Cię nie zobaczę.
hjds
Doświadczenie:
15

poziom
doświadczenia

460

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowczyniPoziom odznaki

Łowczyni

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka KoneserkaPoziom odznaki

Koneserka

Za każdy materiał, który osiągnął popularność w ciągu miesiąca otrzymujesz punkt.

Odznaka BywalczyniPoziom odznaki

Bywalczyni

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka Miłośniczka dowcipówPoziom odznaki

Miłośniczka dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
83
razy
Ubieranek:
10
w aktywnych
World od Tanks
31

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar GupieKonto

26 listopada 2015, 14:36

Zjem cię ;-;

Avatar LunaMoon

26 listopada 2015, 16:10

@GupieKonto: Smacznego (づ º ³ º )づ

Avatar GupieKonto

28 listopada 2015, 13:24

@LunaMoon: Dzięki °^°

Avatar Applejack06

11 czerwca 2015, 20:55

A czy to Zeref na avatarze, czy moje piękne oczy się mylą? XD

Avatar LunaMoon

17 czerwca 2015, 16:37

@Applejack06: Zeref na avie xD Uwielbiam go ♥

Avatar Applejack06

17 czerwca 2015, 19:32

@LunaMoon: :) też

Avatar Applejack06

6 maja 2015, 22:17

Też lubię anime (szczególnie Fairy Tail) i Vocaloidy :)

Avatar Black_Lady_13

2 maja 2015, 12:44

Kogo najbardziej lubisz z FNaF? Ja Chicę ^^ (właściwie wszystkich, oprócz: Springtrapa bo mi się trochę znudził i Foxy'ego za to, co zrobił w restauracji)

Avatar LunaMoon

2 maja 2015, 20:35

@Black_Lady_13: Freddy'ego i Bonnie :3

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 6 grudnia 2014, 13:13

@KontoUsunięte: kto jest ''KONTO USUNIETE''

Avatar
Konto usunięte

21 lipca 2014, 23:22

Lubisz Mlp?

Avatar LunaMoon

7 sierpnia 2014, 07:45

Uwielbiam <33 (sorry, że tak późno odpisuję)

Avatar
Konto usunięte

7 sierpnia 2014, 20:39

@LunaMoon: nie szkodzi

Avatar
Konto usunięte

4 sierpnia 2014, 11:41

Siemka

Avatar LunaMoon

7 sierpnia 2014, 07:44

Hi :))

Avatar
Konto usunięte

27 marca 2014, 18:35

Szuka przyjaciół :-) PS. Jeśli lubicie mlp zajrzyjcie na mój profil

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar AppleJack222

31 marca 2014, 18:04

XD

Avatar
Konto usunięte

9 czerwca 2014, 12:59

@LunaMoon: tą ubieranką którą dodałaś Monster High Casta Fierce
to ta Casta Fierce bęndzie w nowy filmie zakręcona fuzjia

Avatar AppleJack222

19 kwietnia 2014, 18:26

Ma pani grupę pod nazwą "Equestria Girls"? czy są tam miejsca na członkostwo? jak tak to proszę mnie poinformować.

Avatar magdalena012

31 marca 2014, 17:57

fajny profil gratuluję ci że jako pierwszej udało ci się dodać Trixie rainbow rocks :)

Avatar AppleJack222

25 marca 2014, 16:57

Ulala pani ze śląska. Zaje*****e

Avatar LunaMoon

30 marca 2014, 22:32

@AppleJack222: Miło mi :)

Avatar AppleJack222

30 marca 2014, 22:33

@LunaMoon: ja z małopolski

Avatar OctaviazMLP

25 marca 2014, 09:08

HEY jestem Octavia

Avatar kroljanjulian

29 marca 2014, 21:40

@OctaviazMLP: akurat.. jużw to ierzę.

Avatar LunaMoon

30 marca 2014, 22:32

@OctaviazMLP: Cześć jestem Luna, Celestia, Cadence i Twilight w jednym super c'nie? xD (ŻART)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby