7

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar
Mametchi_Pro_Student

15 czerwca, 18:30

Co tu pisze po Rosyjsku, czy jakiemu tam?

Avatar Moje_Rysunki12

16 czerwca, 07:58

,, Rosyjskie Słoneczko", k...a jego mać xdd

Avatar Moje_Rysunki12

16 czerwca, 08:00

@Moje_Rysunki12: Chodziło mi o to, że akurat buzia Suna tak fajnie wyszła z tymi promieniami i mega mi przypominała taką z rosyjskich satrodawnych bajek dla dzieci, gdzie Słońce ma takie promienie i wgl sie uśmiecha i wgl jest miło i przyjemnie. A h..a xD

Avatar Moje_Rysunki12

3 maja, 11:51

Ohydny napis, ale wtedy jeszcze nic nie było O Tym wiadomo

Avatar Moje_Rysunki12

5 lutego, 10:04

Wgl to odkryłam moje stare rysy z Chimy aa. Nie no, jak na 2018 to są piękne. Ogólnie są piękne, anatomia spoko, widać o co chodzi. Boże ten Fangar z gołą klatą i z tymi kwiatami ayy xD Taki zrelaksowany, na wakacjach xD Ta na lewo to moja oc

Avatar Moje_Rysunki12

8 lutego, 23:51

@Moje_Rysunki12: Mrr, ale seksiak

Avatar Moje_Rysunki12

5 lutego, 09:59

.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Moje_Rysunki12
Dodane przez: Moje_Rysunki12
Dodaj nowe zdjęcie
Opis

Hehe uwu Zdj dosyć stare, z 31 stycznia. Ale że nie mam zdj najnowszego rysu Freda, to dajem Suna. Kochany pysio ♡

Najnowsze zdjęcia Moje_Rysunki12