Profil użytkownika MorsZDidgeridoo

Avatar MorsZDidgeridoo
Login:
MorsZDidgeridoo
Nazwisko:
Rosmarus
Miejsce zamieszkania:
Zacisz
Kilka słów o sobie:
kończę z jeja

discord: #5546


elo



pytacie co wam zostawiam w spadku?

nie wiem, ch*j z tym


Nie ma nic gorszego niż...
Najlepsze jest to, że...

Nie. Wybrańcy nie mieli czasu na przeczytanie. Inni nie muszą wiedzieć.
Komentarze
użytkownika poparto:
620
razy
Memów i obrazków:
9
w aktywnych
Club Manager 2019
19

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar fffff2

20 czerwca 2018, 22:07

Dodaj do Jejokracji :_:

Avatar To_masz___Problem

25 lipca 2018, 19:29

@fffff2: hehe nie dla psa, teraz ktoś inny musi

Avatar Nietzsche

28 grudnia 2018, 11:50

@To_masz___Problem: Teraz też xDDDDDDDD

Avatar Palauball

20 czerwca 2018, 14:57

Didgeridoo jest fajne

Avatar To_masz___Problem

25 lipca 2018, 19:29

@Palauball: Każdy to wie, a kto nie wie tego na stos

Avatar Palauball

25 lipca 2018, 19:53

Avatar
Konto usunięte

16 września 2018, 18:28

@To_masz___Problem: flet lepszy nieukó

Avatar
Konto usunięte

15 września 2018, 20:32

Gitarka

Avatar
Konto usunięte

15 września 2018, 20:33

Haha, nie odpiszesz mi

Avatar
Konto usunięte

15 września 2018, 22:58

tfu ty gnido teraz cię mam. Nie odpowiesz mi? Nie? Haha. >:)

Avatar
Konto usunięte

16 września 2018, 14:02

dobra złotko nie gniewaj się

Avatar
Konto usunięte

22 czerwca 2018, 22:22

Ostatnie zdanie ukradłeś borsukowi

Avatar chupacabra001

2 sierpnia 2018, 00:38

Noo właśnie też mi sie tak wydaje

Avatar Kadzio

7 sierpnia 2018, 20:51

@chupacabra001: to juz chyba klasyka

Avatar chupacabra001

7 sierpnia 2018, 22:46

@Kadzio: Jaka klasyka? Ja sam na to wpadłem chyba w 2015 roku i dałbym sobie łapę uciąć że na tej stronie nikt wtedy czegoś takiego w opisie nie miał :P Po prostu dawniej miałem taką top listę użytkowników, minęło pół roku i zmieniła się ona w podobny tekst.

Avatar Kadzio

7 sierpnia 2018, 22:58

@chupacabra001: mowilem o twoim tekscie

Avatar chupacabra001

7 sierpnia 2018, 22:59

@Kadzio: Dalej nie jarzę, nie wzorowałem się na nikim...

Avatar Kadzio

7 sierpnia 2018, 23:01

@chupacabra001: znaczy ze twoj tekst stal sie klasyka bo wiele osob go kojarzy - nawet sam go dodalem w opisie grupy http://www.grupy.jeja.pl/6688,pbf-countryland-ii-zwiecha.html

Avatar chupacabra001

7 sierpnia 2018, 23:04

@Kadzio: Wow... Parafrazując Onufrego Zagłobę - nie znałem swej sławy!

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Najnowsze zdjęcia MorsZDidgeridoo

Szukaj osoby