Profil użytkownika Slowacja_Ball

Avatar Slowacja_Ball
Login:
Slowacja_Ball
Miejsce zamieszkania:
Po prostu Polska
Kilka słów o sobie:
Witaj, na poczatku napisze tyle: Jesli komentujecie moj profil, to napiszcie cos ciekawszego niz tylko zwykle "Witaj", "Czesc", "Siema"... Takie odpowiedzi beda usuwane. Czy wy naprawde nie posiadacie choc troche kreatywnosci? Jestem Slovakiaball, czyli w skrocie Slowacja... Dlaczego akurat Slovakiaball? Poniewaz na jeja jest teraz moda na rozne loginy zwiazane z tematyka Countryballs, na poczatku chcialem sie nazwac Polandball, ale uznalem ze to za malo oryginalne, poniewaz jest masa osob o takim loginie, wiec pomyslalem chociaz ze moge stworzyc namiaste Polandballa i tak o to powstala Slowacja, ktora ma podobny jezyk do polskiego, i wlasnie to kierowalo mnie przede wszystkim w wyborze loginu (ktory trwal tylko kilkanascie sekund :D)... A teraz fakty o mnie:
- nie bede podawal na publicznie swojego wieku lub nazwiska, komunikuje prosto, ewentualnie pozniej moge podac swoje imie, ale na razie jest jak jest;
- jestem w miare niski;
- jestem osobnikiem plci meskiej (zastanawiam sie po co ja to tlumacze, ale niech juz bedzie);
- uwielbiam przekasac:
~chipsy;
~cukierki mietowe;
- jestem wierzacym katolikiem;
- interesuje sie pilka nozna (moim ulubionym klubem pilkarskim jest Real Madryt, zawodnikow lubie roznych)
- nie pale papierosow;
- nie pije alkoholu;
- jestem w polowie aspoleczny (zwazywszy tez na to, ze moi najblizsi kumple mieszkaja spory szmat drogi ode mnie;)
- jestem czesciowym patriota, kocham moj kraj jakim jest oczywiscie Polska (nick to nick, narodowosc to narodowosc) ale w chwili obecnej nie jestem gotowy za niego zginac;
- mam dosc trudny charakter i w miare inne zainteresowania niz moi rowiesnicy;
- nie lubie, gdy ktos uzywa wulgarnego slownictwa;
- nie uzywam polskich znakow, poniewaz nie mam czasu na rozne rzeczy i pisze na szybko, wiem jaki ze mnie patriota ze nie uzywam polskich znakow, ale moze jak bede mial czas postaram sie to zmienic;

Aha, i jeszcze walne liste spoko ludzi, co to za opis bez niej? :D
:

~Psychopata_PL - Ciekawy koles, swietnie sie z nim pisze na prawie kazdy temat.
~Kuba1001 - Normalna, pomocna osoba, nie wyroznia sie niczym szczegolnym ale jest spoko.

Jest szansa, ze lista sie powiekszy:)

To juz by bylo na tyle.

Pozdrawiam! ~Slovakiaball (Slowacjaball)

Rozwiń opis

Zwiń opis

World od Tanks

Komentarze (34)

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar Kadzio

10 lutego, 19:36

usunales sie z tej czesci internetu?

Avatar tiktak101

19 lipca 2015, 13:21

mieszkam blisko twego clay

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar Slowacja_Ball

19 lipca 2015, 19:45

@tiktak101: - Pozdrawiam serdecznie!

Avatar KacperUE

31 października 2015, 12:53

@Slowacja_Ball: słowacja?

Avatar
lolman533

31 lipca 2015, 18:58

"Witaj", "Czesc", "Siema"...

Avatar Slowacja_Ball

28 sierpnia 2015, 15:14

;-;

Avatar Timi990

Edytowano - 29 lipca 2015, 15:51

siema slowak czy polak(rym:D:D)

Avatar Mati129

15 lipca 2015, 15:51

Cześć.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar Mati129

15 lipca 2015, 16:06

@Slowacja_Ball: Nie. Na drugim poziomie trudności ledwo wygrałem czasowo.

Avatar Slowacja_Ball

Edytowano - 19 lipca 2015, 15:15

@Mati129: I tak lepiej ode mnie, gram na najnizszym poziomie trudnosci (w chwili obecnej) a i tak Songhajczycy maja lepsza armie od mojej mimo nizszej ich pozycji ode mnie w dyplomacji, (gram Sulejmanem = Imperium Osmanskim/Turcja).

Avatar
Konto usunięte

13 lipca 2015, 20:49

Czajnik leci *O*

Avatar Slowacja_Ball

14 lipca 2015, 10:28

??? Witam w mych skromnych progach :-)

Avatar
Konto usunięte

14 lipca 2015, 22:17

@Slowacja_Ball: Czajnik są bardzo ładne. Dziękuję, jak czas płynie?

Avatar Slowacja_Ball

15 lipca 2015, 12:19

Nudno jest, w domu jest nieziemsko nudno, ale poza domem i tak nie ma co robic, do kolegow mam spory szmat drogi a znajomi mieszkajacy blisko mnie to idioci jakich malo :C

Avatar Kadzio

Edytowano - 14 lipca 2015, 14:25

Jeśli już piszesz nick po polsku czy po angielsku to albo tak, albo tak. Nie ma czegoś takiego jak łączenie 2 języków w jednym wersie czy zdaniu, a w tym przypadku nicku. Poprawna nazwa Twojego nicku powinna wyglądać tak "SlovakBall" ew. "SlovakiaBall". Ot, mała uwaga. Przepraszam.

Avatar Slowacja_Ball

14 lipca 2015, 17:38

@Kadzio: Tez myslalem zeby sie nazwac Slovakiaball ale nieco wolalem rozwiazanie polskie, w koncu to strona rozrywkowa na ktorej login nie odgrywa wiekszego znaczenia. "SlowacjaPilka" lub "SlowackaPilka" dziwnie by brzmialo, jesli chodzi o tematyke Countryballs, co nie? Nie ma za co przepraszac^^ Uwierz mi, lepiej sie ucieszylem na taki komentarz na profilu na temat niz zwykle "siema" "czesc" "witaj" itp. bo takie powitania i tak nic nie wnosza. Jestem mile zaskoczony twoim poziomem kultury, i pozdrawiam serdecznie :-) :_:

Avatar Kadzio

14 lipca 2015, 18:50

@Slowacja_Ball: też pozdrawiam ;)

Avatar
Konto usunięte

11 lipca 2015, 19:40

Szybki jesteś. :D

Avatar Slowacja_Ball

11 lipca 2015, 19:42

:)

Avatar Psychopata_PL

Edytowano - 11 lipca 2015, 19:38

Fajnie że wróciłeś... Mam nadzieję że dalej będziesz aktywny.

Avatar Slowacja_Ball

11 lipca 2015, 19:41

@Psychopata_PL: Moze mniej, ale przypuszczam ze bede :D Planuje bardziej sie teraz zaglebic w dzial "Grupy", niz bezmyslnie komentowac pierwszy lepszy obrazek w pogoni za strzalkami w gore.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby