Profil użytkownika creperzmincraft

Avatar creperzmincraft
Login:
creperzmincraft
Imię:
Adrian
Kilka słów o sobie:
Czesc jestem adrian.zalozylem konto na jeja zeby moc oceniac smieszne obrazki
Co lubie;
-Fajne gry na przyklad minecraft gta dont starve hereos iii i v albo call of duty
-spedzac czas z tata i z bratem
-jezdic na hulajndoze i rowerze
-bawic sie z moim kotem bogdanem i oglodac mojego zolwia damiana
-ogladac smieszne obrazki na jeja
Doświadczenie:
2

poziom
doświadczenia

30

punktów

Odznaki:
Odznaka BywalecPoziom odznaki

Bywalec

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
157
razy
Farmerama
59

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar Windows_10

24 lipca 2015, 14:43

też lubie minecraft! Bo to Microsoft Minecraft! xD

Avatar thepolishguy

9 stycznia 2016, 22:34

@Windows_10: Nie jesteś śmieszna

Avatar Windows_10

10 stycznia 2016, 08:23

@thepolishguy: lepiej by było jak w przypadku lumii

Avatar thepolishguy

10 stycznia 2016, 10:42

@Windows_10: Nie ;-;

Avatar handlash

4 stycznia 2016, 15:02

On się chyba na serio zabił xD

Avatar SharpNeedle

11 grudnia 2015, 17:17

Hańbisz tę grę.

Avatar Windows_10

24 lipca 2015, 14:46

MUSZE CI COŚ POWIEDZIEĆ

Avatar polskistrzelec123_

19 maja 2015, 18:30

popełniłeś błąd w loginie
*facepalm

Avatar SharpNeedle

16 lipca 2015, 22:19

@polskistrzelec123_: dwa błędy (creper i mincraft)

Avatar Handiel

24 marca 2015, 22:39

Cześć kolego, polubiłem ciebie. Zostaniesz moim przyjacielem do końca życia?

Avatar
Konto usunięte

3 czerwca 2015, 22:49

@Handiel: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar Michalwi

18 kwietnia 2015, 23:21

Usuń konto je**ny dzieciaku minesraki

Avatar handlash

28 lutego 2015, 22:15

USUŃ

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Handiel

24 marca 2015, 22:45

Wy jak byliście dziećmi, nic głupiego nie robiliście?
Zapomniał wół jak cielęciem był.

Avatar
Michaelpl03

25 marca 2015, 15:39

@Handiel: Wiesz, "mały" to ja jestem cały czas. I nie, jak byłem w jego wieku, a nawet kilka lat wstecz, nie robiłem błędów ortograficznych. I nie, nie chcę zaczynać kłótni, choć może to tak wyglądać. Podoba mi się Twój tok myślenia.

Avatar
Konto usunięte

5 marca 2015, 21:11

Witaj. Jesteś trochę fajny nie usuwaj konta

Avatar creperzmincraft

8 marca 2015, 21:29

dziekuje

Avatar handlash

9 marca 2015, 15:49

@creperzmincraft: On żartował. Usuń konto i się potnij. Za dużo jest takich dzieci.

Avatar Handiel

24 marca 2015, 22:44

@handlash: A może ty usuniesz konto, jak ci nie pasuje?

Avatar thepolishguy

19 marca 2015, 20:15

UMRZYJ i usuń konto

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 17 marca 2015, 20:36

Usuń konto bo się do ciebie przejde

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Konto usunięte

18 marca 2015, 20:59

@creperzmincraft: Jajco. Nie mam zamiaru kłucić się z dziećmi minkrafta

Avatar creperzmincraft

18 marca 2015, 21:00

no to sie nie kloc boze co za problem

Avatar handlash

17 marca 2015, 15:44

Usuń te konto albo się zabij

Avatar Slenderowiec2012

10 marca 2015, 15:10

Nie, Minecraft nie jest fajny. Jest jedną z najbardziej monotonnych gier jakie kiedykolwiek zrobiono!

Avatar creperzmincraft

16 marca 2015, 19:34

@Slenderowiec2012: mozesz tak uwazac ale mi się podoba

Avatar Slenderowiec2012

16 marca 2015, 20:15

@creperzmincraft: Szybki jesteś.

Avatar creperzmincraft

16 marca 2015, 20:43

@Slenderowiec2012: sory ale nie moglem przez jakiś czas za duzo na jeja siedziec

Avatar
Konto usunięte

16 marca 2015, 20:51

@creperzmincraft: Bo rodzice ci nie pozwalają xD A tak propo - usuń to piep**one konto!

Avatar
Konto usunięte

7 marca 2015, 21:52

Właśnie przez takie osoby jak ty muszę się zmagać z dzisiejszym pokoleniem przez które ludzie myślą że jestem jak reszta odmóżdżony.

Avatar wojtek_9711

7 marca 2015, 21:36

jak tak patrze na te dzieciaki na dole co mają ból dupy to aż mi się śmiać chce :D tylko tak dalej wku*wianie ludzi jest fajne xD :D Pozdro i Powodzenia :D

Avatar thepolishguy

1 marca 2015, 21:32

usuń,bo mnie boli głowa od twojej ortografi, a ty wstawiasz dziecinne komy do obrazkow,i pie**olisz nam o srajkrafcie

Avatar
Michaelpl03

Edytowano - 7 marca 2015, 18:09

@thepolishguy: Interpunkcja też jest ważna ;-; Nie stawia się przecinka przed "i"
;-;

Avatar Henzej

Edytowano - 1 marca 2015, 11:40

Witaj!Jak widzę nowy w internetach.Wszyscy chcą byś usunął konto, ponieważ piszesz dziecinne komentarze w dziale z obrazkami.Takie komentarze są jedynie akceptowane w dziale z grami.My nie lubimy takiego sposobu komentowania, piszemy zabawne komentarze bez błędów ortograficznych.Mam nadzieję że pomogłem.Najlepiej jak zmienisz awatara, opis i będziesz dobrze pisał, jak nie będziesz ciągle obrażany.Miłego dnia

Henzej

Avatar
Konto usunięte

5 marca 2015, 21:12

@Henzej: Henzej ty masz problemy w domu.... :/
Nie widzisz że to istny trolling nawet jego nick obraża Minecraft "Mincraft"
I jeszcze ten podpis...

Avatar Henzej

Edytowano - 5 marca 2015, 21:25

Jak widzę ty masz problemy w domu.Piszesz że jest fajny i masz traktorek na awatarze.

Avatar
Konto usunięte

5 marca 2015, 21:36

@Henzej: To prawda :(

Avatar Henzej

5 marca 2015, 21:37

Przykro mi.

Avatar Welpapl

4 marca 2015, 22:57

Ale ty jesteś uparty ;-; każdy pisze żebyś usunął konto a ty swoje ;-------------------------------------------;

Avatar handlash

1 marca 2015, 21:31

Wszyscy chcą żebyś usuną konto, więc to zrób!

Avatar thepolishguy

1 marca 2015, 21:33

@handlash: widze że bardzo lubisz obrażać starszych :^)

Avatar Welpapl

4 marca 2015, 22:56

@thepolishguy: Tak samo jak ja :D Też i młodszych xD

Avatar Fatality14

1 marca 2015, 19:39

Hańbisz to imię.

Avatar Welpapl

1 marca 2015, 16:17

Ku*w* usuń wreszcie to konto!

Avatar DeadExtreme

Edytowano - 1 marca 2015, 06:57

Jakoż iż wiele osób piszę ci, ze masz usunąć konto, ja też to zrobie.
Twój tok myślenia, o ile go masz, jak i ortografia, składnia, brak interpunkcji i brak logiki w każdym komentarzu denerwuje każdego.
Jeśli jesteś trollem, wiedz, że jesteś marnym trollem. Jeśli nim nie jesteś, wiedz, że jesteś idiotą.

Avatar
Konto usunięte

28 lutego 2015, 22:20

Usuń!

Avatar erykhim44

28 lutego 2015, 22:19

USUŃ!

Avatar handlash

28 lutego 2015, 22:15

Usuń

Avatar handlash

28 lutego 2015, 22:14

Usuń konto

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby