Profil użytkownika gothic1

Avatar gothic1
Login:
gothic1
Nazwisko:
Stara
Miejsce zamieszkania:
Stary dom
Kilka słów o sobie:
UWAGA! Ludzie śmieszni i ogarnięci, zapraszam! ^^



Siema, tylko nie uciekajcie... ;-;

Mój lenny face! ( ͡💮 ͜ʖ ͡💮)

Ulubione:
-Fnaf. :D
-Mlp. <3
-Minecraft ( jak się nudzę).
-Gothic1,2 nk, mt, returnig. ;)
-Tych co się zachowują i są jak ja. :3
-Koty i psy! <3 A także inne małe zwierzątka!
-Przyrodę!
-Budować. ^^
- ;-; i XD... XDDD
-Meow mix! XD
-Pływać, grać kosza, rzócankę i jeździć na rowerze. :3
-Przygody i wyprawy w nieznane! ^^
-Serial szkoła, dlaczego ja, trudne sprawy i szpital!
-Scotta Cawthona! On jest zaj****ty! :D
-Historię, starożytność i śriedniowiecz!
-Muzę! B)
-Pizze, tosty i spaggethi! <3 ^^
-Youtuberzy: Blow, Mandzio, Cloud, Vojtaz, Topowa Dycha, Elevena i kilku innych.
-Śmiesznych ludzi! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-Horrory (chociaż jak się boję to od razu wyłączam). xd
-Jak ktoś (nie ważne kto) pisze na moim profilu. :3

NIE ulubione:
-Debili, głupków itp... ;-;
-SZKOŁY... :_:
-Tych co uważają się za koxów... ;-;
-Arcania gothic 4 upadek gothica... To kupa... A nie gothic...
-Matematykę........ :____:
-"Chorych psychiczne nauczycieli"...
-Siatkówkę i palanta... ;-;
-Chodzenia do sklepów z rodzicami! :(
-PAJĄKÓW I ROBALI!!! ;'(
-Bajek na Cartoon network (dziwne i chore) i Nickelodon czy jakoś tak (zboczone i jeszcze bardziej chore)... ;_:
-Ogóle nie lubię serialów bajkowych, z wyjątkiem filmów. :(
-Putina i Rosji! D: On jest CHORY! ;_______________;
-HITLERA!!!
-Państwa Islamskiego! :(
-Illuminati! xd
-Wojny..
-Papierosów... To jest zje***e...
-Lothara z gothica... To wredna parówa!!! :(
-Kłótni o byle o co! XD
-Jeść ryby... Brrr... ;-;








A to lista tych którzy są spoko: :)
Amelia4-BFF 3! :DDD
Bonnieandchica-Taka BFF! :-; XD
ToyBonniePonnyGirl-Najlepsza BFF i nic tewgo nie zmieni!!! <<<333
wolfinka1999-Druga BFF!!! :D Też jest spoczko! :)
Malika55-Spoko użytkowniczka. :)
Sara231-Jest...Fajna! XD
thestickman2424-Spoko jejowicz!
magdalena012- ;3
Chrząszcz_Trzcinowy-Mój generał! :D
Diego1237-Taki super Bezi! :3
paola06-Czwarta BFF. ;)
dzudzka1111- ;3 mega opowieści.
fatality14-zarąbisty jest. B)
Moo08- ;D
PaintLuna- :3
AnusiaB101-Jest zarąbista! ;333 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PurpleGirl-Jej rysunki są mega. ^^
Kolejność przypadkowa!
A może ktoś też chce być? ;D


CZARNA LISTA:
twilight- Wredna jest... ;__;
vanesska08- Jest dzieckiem 3 żywiołów... (Fnafa, mlp i mc)... Jest nie ogarnięta... (Jak będzie normalna to wyleci)... ;-; Nie mam nic przeciwko tym co ją lubią! Nie hejtować! ;(





Z gothica lubię:
Biffa,Diega,Gorna,Wilka,Wrzoda (XD),Saturasa,Lee,Hagena,Sengratha i Bezia.

Natomiast z fnafa to lubię: Bonniego,Chice,Oldy,koszmary,Mangle,Foxy-ego i niwim kogo jeszcze...


UWAGA!
---------------------------------------------------
Bezi i jego kumple czają się tutaj i jeśli ktoś będzie sprawiał problemy,to cię wrzucą do Beliara który cię zamieni w szkieletora!!! A potem strawią cię nihghtmery!!! D:
---------------------------------------------------

I pisać jakieś komentarze dla pustelniczki! :3
( ͡° ͜ʖ ͡°) - ( ͡~ ͜ʖ ͡°)




Będę szczęśliwa.








Kupa.




( ͡💮 ͜ʖ ͡💮)




To chyba to śmierdzi...










Jeszcze jesteś?!



( ͡💮 ͜ʖ ͡💮)







Napiszesz komentarz? Lubie jak toś do mnie piszę... :3








To pa pa! ^^( ͡💮 ͜ʖ ͡💮)


































A na koniec! TAŃCZĄCA, LENNA GĄSIENICA!!! XD







╚═( ͡° ͜ʖ ͡°)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝ Ja-Ty lubić tańczyć?
.╚═(███)═╝Lenna gonsieniczka-Tak...( ͡° ͜ʖ ͡°)
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…..╚(███)╝
……╚(██)╝
………(█)
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…..╚(███)╝
……╚(██)╝
………(█)
……….*

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
8

poziom
doświadczenia

147

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowcaPoziom odznaki

Łowca

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka BywalecPoziom odznaki

Bywalec

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka StrzałkowiczPoziom odznaki

Strzałkowicz

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
1714
razy
World od Tanks
392

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar wolfinka1999

10 grudnia 2015, 17:46

Hejcia c: Dawno nie pisałyśmy ;-;

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar wolfinka1999

14 lutego 2016, 14:24

@thepolishguy: weź ty się przyjrzyj opisowi -_- "Będę szczęśliwa"

Avatar Bonnieendchica

6 lipca 2016, 15:07

@thepolishguy: Znam ją i wiem, że to dziewczyna. :/

Avatar Bonnieendchica

6 lipca 2016, 15:04

KU*WA. ŻYJ NIE UMIERAJ! Od wieków tu nie włazisz...

Avatar Typowy_Nick

19 czerwca 2016, 07:30

Vojtaz! Eleven!
Siostro, której nie mam, czy to ty?!

Avatar PenelopaXD

Edytowano - 17 maja 2016, 16:54

Lubisz Gothica? Grasz w 1 czy 2? Kolejny fan FNAF i MLP 'D hurra nie jestem sama !

Avatar TheMiecina

15 marca 2016, 20:46

ej serio lubisz blowa weź nie lub blowai nie lub fnaf i mlp

Avatar thepolishguy

14 lutego 2016, 14:36

O nie, ta ghotic lubi fnafa, i mlp, UCIEKAĆ!

Avatar
Konto usunięte

15 stycznia 2016, 19:43

O Kuźde ;-;. Pa ;-;

Avatar Bonnieendchica

7 stycznia 2016, 18:04

lubisz Gravity Falls? .-.

Avatar tatianek606

29 grudnia 2015, 13:11

Hej :)

Avatar
Konto usunięte

20 grudnia 2015, 22:50

A napiszę. Jak tam życie?

Avatar PurpleGirl

8 grudnia 2015, 15:00

DAWNO dawno nie rozmawiałyśmy...

Avatar thestickman2424

26 października 2015, 16:11

cześć!! spotkanie po latach.. też lubie wszystko co ty i nie lubie tych samych rzeczy co ty!!! ale my do siebie podobni WOW! PIESEŁ WOW!

Avatar thestickman2424

Edytowano - 15 października 2015, 16:55

gdy zlikwiduje sie profil to można go jeszcze przywrócić??????????????

Avatar Xdejszyn

Edytowano - 17 października 2015, 12:56

@thestickman2424: Tak, w 14 dni (ale trzeba mieć zweryfikowny email).

Avatar thestickman2424

19 października 2015, 17:06

@Xdejszyn: aha ja nie mam :(

Avatar MasterChleb

24 października 2015, 08:27

@thestickman2424: łącze sie z tobą w bulu i smutgu :(
(Nie moge zweryfikować,coś sie spieprzyło)

Avatar Bonnieendchica

Edytowano - 18 października 2015, 11:47

grasz w minecrafta? ( ͡° ͜ʖ ͡°) jaki masz nick? ( ͡° ͜ʖ ͡°) jakie masz serwery? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar Crobat

10 października 2015, 15:13

Czemu nie lubisz jająków?Zobacz sobie jakie salticidae są słodziutkie.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Crobat

11 października 2015, 11:36

@gothic1: Nie znasz się,śliczne oczka :P

Avatar gothic1

11 października 2015, 12:10

@Crobat: No cóż, jak uważasz... :v

Avatar
Konto usunięte

10 października 2015, 13:39

Cześć! Raz na jakiś (długi) czas wybieraj jedną osobę jaką znam (z jeja) i daję jej prezent w formie kolaża, rysunku animatronika z FNaF'a, OC w base... (lub czegoś innego)... Dziś wybrałam ciebie! :D. A więc wybierz jedną z rzeczy jakie mogłabym dla ciebie zrobić i odpisz jak najszybciej ;D

Avatar gothic1

10 października 2015, 15:48

OH! MATKO BOSKA!!! Jesteś zaje***ta! Dzięki ;'). Tym razem, zamiast fnaf i mlp będzie gothic! Kolaż z Bezim. :3 Wpiszesz gothic bezi i będzie. :) A piszę, tak późno bo byłam na urodzinkach koleżanki. ^^

Avatar
Konto usunięte

10 października 2015, 16:19

@gothic1: Twój kolaż jest w galerii. ^^ Po prostu lubię uszczęśliwiać ludzi ^^ Nie musisz dziękować ;) Dziękuję ci że tak miło o mnie myślisz :D

Avatar TheMiecina

6 października 2015, 13:08

Czemu jesteś smutna? :-[

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Crobat

10 października 2015, 15:51

@gothic1: No ale za to zielonych mam osiemnaście tysięcy. :p
#chwaleniesięstatami

Avatar gothic1

10 października 2015, 15:52

@Crobat: Wow... ;-;

Avatar Anita801

5 października 2015, 18:53

Hey.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (18)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (18)
Avatar Anita801

10 października 2015, 10:51

@gothic1: ;-:

Avatar gothic1

10 października 2015, 10:52

@Anita801: *Płacze* ;-; ;( ;( ;-; ;_; ;( :_; ;-; :( ;( ;( ;( ;-; ;'(

Avatar PasjaPLYT

8 października 2015, 22:15

Zapraszasz ludzi śmiesznych? To ja już lepiej pójdę.

Avatar gothic1

9 października 2015, 14:55

@PasjaPLYT: To pa pa... .-.

Avatar thepolishguy

7 października 2015, 13:40

Dzięki za danie do listy ;-;

Avatar gothic1

7 października 2015, 13:53

@thepolishguy: ? Co? ;-;

Avatar
Konto usunięte

6 października 2015, 19:07

Witaj ;-;

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar
Konto usunięte

6 października 2015, 21:24

@gothic1: To... Co u ciebie? :p

Avatar gothic1

6 października 2015, 21:36

Sorry.... Jestem po prostu nie ogarnięta.... Idę się powiesić...

Avatar gothic1

6 października 2015, 11:26

NOSZ KURNA!!!!!! :____________________________: ;(((((((((((((((( ;;;;;(((( ;------;;;;;;; ;'( ;"( :-; Mam smutki.... ;-;

Avatar gothic1

5 października 2015, 11:23

O ku*wa....

Avatar
RhobarIII

1 października 2015, 17:38

Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar
RhobarIII

3 października 2015, 16:22

@gothic1: Halo, to ja tu ci coś wbijam. A mój miecz jest zaczarowany i strzela białym magicznym strumieniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar gothic1

3 października 2015, 16:39

A mój jest magiczny. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar PurpleGirl

29 września 2015, 20:44

Masz jakiegoś ulubionego stworka z gothika?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar PurpleGirl

30 września 2015, 16:12

@gothic1: smoka chyba zrobię

Avatar gothic1

30 września 2015, 16:19

@PurpleGirl: Super. B)

Avatar PurpleGirl

29 września 2015, 17:11

Zmiana planów, robię cieniostwora

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (30)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (30)
Avatar gothic1

30 września 2015, 14:01

@RekinOstrodzioby: Na Youtube znajdziesz na pewno jakiś poradnik. :3

Avatar gothic1

30 września 2015, 14:03

@RekinOstrodzioby: A zaciekawiła cię ta gra?

Avatar
Konto usunięte

29 września 2015, 17:26

Witam.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar
Konto usunięte

30 września 2015, 13:37

@gothic1: Thx ^^ No ja tu gram od dawnaa :P Więc jestem znana xD

Avatar gothic1

30 września 2015, 14:02

No racja! A to czym chcesz tam pogadać czy chcesz już iść? xd

Avatar vanesska8

28 września 2015, 21:55

Cześć

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar gothic1

29 września 2015, 16:50

@vanesska8: ;-;

Avatar vanesska8

29 września 2015, 16:55

@gothic1: Nie wiem po co

Avatar PurpleGirl

29 września 2015, 14:48

Jak nazywał się ten robal z gothica? Wpiszę w gugla i spróbuję narysować ^^

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (19)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (19)
Avatar PurpleGirl

29 września 2015, 16:16

@gothic1: ok, ale mogę dodać zdjęcie dopiero jutro...

Avatar gothic1

29 września 2015, 16:18

@PurpleGirl: Spox.

Avatar CrazyPony

27 września 2015, 20:06

Elo

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar
Konto usunięte

29 września 2015, 08:35

@gothic1: Ja za nią nie przepadam... Jest troszkę (może więcej) dziwna. o.o

Avatar gothic1

29 września 2015, 15:51

No wiem, ale cóż jest mała więc może dlatego... Jak moja 8 letnia jest jeszcze bardziej dziwna, ale trochę ogarnięta... xD

Avatar
Konto usunięte

29 września 2015, 08:33

Masz piękny opis! xD

Avatar gothic1

29 września 2015, 15:50

Oh, dziękuję! xd A co tam u ciebie? :3

Avatar gothic1

26 września 2015, 11:43

UWAGA!!!! vanesska08 powróciła (wiem trochę za późno)...

Avatar gothic1

24 września 2015, 16:06

UWAGA! Ogłoszenie! vanesska08 usunęła się! D: Trochę tęsknie... Ale już nikt ją nie będzie wkurzał.... ;____;

Avatar thestickman2424

24 września 2015, 20:53

@gothic1: też to wiem ;___;.. szkoda mi jej troche tak jak vincenta

Avatar gothic1

25 września 2015, 15:05

@thestickman2424: Trochę dobrze, że usunęła się bp wszyscy ją hejtowali... ;( A ja... Ja w sumie ją też hejtowałam ale teraz trochę mi jej żal... ;( ;-;

Avatar thestickman2424

25 września 2015, 16:25

@gothic1: a znasz vincenta ??? z fnafa? (oryginalne imie to purple guy)

Avatar gothic1

25 września 2015, 17:22

@thestickman2424: JAK mogłam bym go nie znać? :)

Avatar gothic1

5 września 2015, 18:57

Uwaga... Odchodzę... ;(

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar thestickman2424

24 września 2015, 20:54

@gothic1: jeeej

Avatar gothic1

25 września 2015, 15:03

Avatar thestickman2424

24 września 2015, 14:47

przeczytałem cały twój opis.............

padłem

XDDDDD

Avatar gothic1

24 września 2015, 16:04

@thestickman2424: Naprawdę? XD

Avatar gothic1

24 września 2015, 16:07

@thestickman2424: Czasem będę zmieniała opis itp. :D

Avatar thestickman2424

24 września 2015, 16:15

@gothic1: wiem wiem... ale to.........kupa...
mnie rozwaliło

Avatar gothic1

24 września 2015, 17:18

@thestickman2424: Heheszki... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar gothic1

10 września 2015, 21:23

/\
/o\
/__\

Avatar gothic1

10 września 2015, 21:23

@gothic1: Nie udane illuminati... ;-;

Avatar thestickman2424

24 września 2015, 14:48

@gothic1: tja...

Avatar kaka77

22 września 2015, 21:43

Hejooo :3

Avatar gothic1

23 września 2015, 15:20

@kaka77: SIEEEEEEMANKO! :3 Co tam u szanownej pani?

Avatar kaka77

23 września 2015, 16:20

@gothic1: *Panu xD wiem, nazwa i avatar mogą sprowadzić na zły trop ;-; U mnie nic szczególnego, kolejny dzień w gimnazjum...Gimnazjum...Brr...

Avatar gothic1

23 września 2015, 17:58

@kaka77: Aha. XD U mnie także nudy... A co cię tu sprowadza? ;3

Avatar Fatality14

20 września 2015, 20:17

Dzięnki za miejsce na liście.

Avatar gothic1

20 września 2015, 21:04

@Fatality14: Nmzc. ;)

Avatar
Nekos

17 września 2015, 20:09

Przeszedem Arcanię, bo mi kumpel dał ze zlotu, przeszedem, wciul krótkie i słabe, nic, zero klimatu .-.

Avatar gothic1

18 września 2015, 18:18

Witam w klubie... ;-;

Avatar wolfinka1999

16 września 2015, 22:34

Też nie lubię arcani /) To popsuło klimat Gothic'a

Avatar gothic1

17 września 2015, 19:36

@wolfinka1999: NO, i to BARDZO!!! ;-;

Avatar gothic1

17 września 2015, 19:37

@gothic1: Jedyne co jest tam fajne to grafika... ;-; A dodatek jest jeszcze głupszy od zwykłej części... ;___;

Avatar wolfinka1999

17 września 2015, 19:46

@gothic1: dla mnie grafika nie jest ważna w grach.Liczy się fabuła,klimat i "to coś" :3 Z resztą w arcani,jak oglądałam filmiki na YT,to strasznie zrobili kompanów Bezia ;-; O Miltenie,Diego i Hagenie już nic nie powiem ;-;

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby