Profil użytkowniczki susloczek

Avatar susloczek
Login:
susloczek
Imię:
Karolinka
Nazwisko:
Zwyczajna
Strona www:
Miejsce zamieszkania:
Chlew obsrany gównem
Kilka słów o sobie:
Hejka!!! ❤️😍❤️ wszystkim wam których lubie kocham i wgl
A dla ty których mniej myślę ze zwykle hej 😑

I want mommy 👩
I want milk 🍼
I want to be held 🤗
I want to be comforted 😊

And if you do not do all these things immediately...
I will ruin your life 🤬🤬

Certyfikowana pogerska lista ulubieńców karoli witanych pierwszym powitaniem 😳:
- Walentine_ (darian pog)
- Bright32 (stary f)
- RommSter (mihal kox)
- Kaowru
- NothingWhitte (cyryl 👍)
- Kapitalistka_ (nati f)
- Ciemmna
- xaria (ciekawe jakie ma konto teraz f)
- gateusz (wm jaki masz multik 😎)
- COWALSKY
- ziomeq1234567890 (pawel szef)
- MihalKox
- Rysak (honorowe miejsce bo rysiu wygral zycie i tu juz nie siedzi 😀)
- hlepo
- FajnyCzuek

moze wiecej was wpisze nwm f
tu się pojawi cos kiedyś nwm pisanie o sobie najgorsza rzecz
a największy życiowy stres kiedy pani w szkole każe opowiedzieć cos o sobie ://

lol ciekawe ile ludzikow zna mniej bardziej pod marka brand karolinka karolcia rei niz tym nickiem smiesznym podejrzanym f

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
14

poziom
doświadczenia

373

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowczyniPoziom odznaki

Łowczyni

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka BywalczyniPoziom odznaki

Bywalczyni

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka SelekcjonerkaPoziom odznaki

Selekcjonerka

Za każdą ocenę nowego materiału w poczekalni zdobywasz punkt. Punkt przyznajemy za ocenienie materiału dodanego mniej niż 2 godziny przed oddaniem głosu.

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka Jejowy zombiePoziom odznaki

Jejowy zombie

Odznaka za nocną aktywność na Jeja.pl.

Odznaka StrzałkowiczkaPoziom odznaki

Strzałkowiczka

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka dostawca uśmiechówPoziom odznaki

Dostawca uśmiechów

Odznaka za uśmiechy, które zagościły na twarzach Jejowiczów i Jejowiczek. Technicznie rzecz ujmując za obrazki na głównej.

Odznaka Przykładna JejowiczkaPoziom odznaki

Przykładna Jejowiczka

Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl

Odznaka DociekliwaPoziom odznaki

Dociekliwa

Odznaka dla dociekliwych osób przyznawana za... Dociekliwi na pewno do tego dojdą!

Odznaka Czujne OkoPoziom odznaki

Czujne Oko

Odznaka przyznawana osobom, które zgłosiły istotny problem na Jeja.pl

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
21622
razy
Memów i obrazków:
5
w aktywnych
Goodgame Empire

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar obol_

29 grudnia 2022, 00:23

Avatar Polymorphism1

29 grudnia 2022, 00:17

wszystko zgłoszone i wszystko spadło
miłego bana życzę

Avatar Klubowicz

29 grudnia 2022, 00:20

Avatar Polymorphism1

29 grudnia 2022, 00:20

@Klubowicz: nie można pozwalać na bezczeszczenie strony

Avatar lolelel

29 grudnia 2022, 00:19

nie daj sie konfidentom pamietaj j...c szesdziesiony co wpi.....aja makowca z komendantem

Avatar PewienKtosiek

24 grudnia 2022, 14:04

Wesołych Świąt!

Avatar Walentine_

27 listopada 2022, 14:23

Hej

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar Walentine_

27 listopada 2022, 14:31

@susloczek: można boty pograć
Matmę powtórzyć wieczorem

Avatar susloczek

27 listopada 2022, 14:33

@Walentine_: spoko brzmi koxium

Avatar Egirl

15 listopada 2022, 23:06

1984

Avatar CzerwonyPoniacz

15 listopada 2022, 21:18

Schizofrenia 😳

Avatar susloczek

15 listopada 2022, 21:21

@CzerwonyPoniacz: glosy staja sie glosniejsze 😃

Avatar kapix500

14 listopada 2022, 21:56

komentarz obrazkowy

Avatar DorjanOllo

14 września 2022, 02:24

...
Nie ma mnie na liście ulubieńcow

Ehh

Avatar Stokrota12pl

1 sierpnia 2022, 14:30

Witam

Avatar Kuman

20 lipca 2022, 22:56

Æ

Avatar Zazara

3 lipca 2022, 16:37

*Pyk pyk pyk pyk pyk pyk*

Hej

Avatar
Mametchi_Pro_Student

17 czerwca 2022, 23:01

Dobry wieczór.
Jak u ciebie?

Avatar susloczek

17 czerwca 2022, 23:11

hej, jest dobrze siedze pisze glupoty
jak to ja 🤪

Avatar XxurmomxX

17 czerwca 2022, 23:10

Dupa cycki

Avatar Zazara

17 czerwca 2022, 21:51

Hula

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Zazara

17 czerwca 2022, 22:04

@susloczek: chętnie bym sobie tutaj poprzeglądala może coś

Avatar susloczek

17 czerwca 2022, 22:17

@Zazara: jakies pogadajmy moze 👀

Avatar kapix500

14 czerwca 2022, 21:25

napoli juve aperol

Avatar susloczek

17 czerwca 2022, 18:57

Avatar XDudek

24 maja 2022, 19:38

odnudziło ci się?

Avatar susloczek

24 maja 2022, 19:47

@XDudek: na chwile moze se posiedzie, nwm 💀

Avatar Zazara

28 maja 2022, 11:02

@XDudek: nudna strona

Avatar susloczek

28 maja 2022, 12:53

@Zazara: rel f

Avatar JaJestemZWami

23 maja 2022, 20:24

We nie πerdol tylko 3maj kitku

Avatar
Mametchi_Pro_Student

23 maja 2022, 19:33

Może nie kojarzysz…

Avatar
Mametchi_Pro_Student

27 maja 2022, 16:44

No halo!

Avatar kapix500

3 czerwca 2022, 21:38

wez swoje tabletki

Avatar Walentine_

13 maja 2022, 21:17

10 przegranych z rzędów 👍

Avatar susloczek

21 maja 2022, 18:58

Avatar Zazara

22 maja 2022, 23:40

Avatar susloczek

22 maja 2022, 23:42

@Zazara: ramy?
A nie pytalam sie przeciez 💀💀💀💀

Avatar literalnienwm

21 maja 2022, 13:47

f dla karolci;(((

Avatar Alfa7

10 maja 2022, 17:05

F

Avatar nwmwmnwm

7 maja 2022, 12:32

rei karolcia epicki powrot!! 😃

Avatar
Konto usunięte

7 maja 2022, 01:31

Avatar Walentine_

7 maja 2022, 00:39

F czemu masz nadal Sere?

Avatar susloczek

7 maja 2022, 00:41

@Walentine_: Zaraz to zmienie
A czemu masz sone nadal?

Avatar Walentine_

7 maja 2022, 00:41

@susloczek: pamiętacie czasy jak grałam Soną xddd

Nwm poszukam

Avatar RommSter

7 maja 2022, 00:43

@susloczek: hura rei 😀😀😀😀😀😀

Avatar susloczek

7 maja 2022, 00:43

@Walentine_: jak gralas soną to chyba ja jeszcze lola nie mialam xdddd

Avatar Walentine_

5 maja 2022, 12:48

Grasz w Ligę?

Avatar susloczek

5 maja 2022, 13:04

@Walentine_: relcia

Avatar Walentine_

5 maja 2022, 13:07

@susloczek: kox

Avatar susloczek

5 maja 2022, 13:08

@Walentine_: dawnooooo nie graliśmy ;)

Avatar
Mametchi_Pro_Student

2 maja 2022, 21:14

Dawno nie było.

Avatar XDudek

20 marca 2022, 22:15

dalczego taka martwa jesteś :cc

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar XDudek

24 marca 2022, 18:00

@susloczek: omg ja już wiem o co chodzi

Avatar susloczek

26 marca 2022, 09:42

@XDudek: f

Avatar RommSter

15 marca 2022, 16:09

ej karola bo mi konto wylaczyli f
moj nowe konto to mihal#8194 💀

Avatar susloczek

16 marca 2022, 17:22

@RommSter: zaprosiłam do znaj 👍

Avatar RommSter

8 marca 2022, 20:12

asuka ci uciekla f

Avatar susloczek

8 marca 2022, 20:26

@RommSter: ass suka f

Avatar Walentine_

8 marca 2022, 16:46

Serek

Avatar susloczek

8 marca 2022, 18:06

@Walentine_: 😳

zagraj mi cos sono 👉👈

Avatar Walentine_

8 marca 2022, 19:50

@susloczek: działa ci Discord?

Avatar susloczek

8 marca 2022, 20:23

@Walentine_: nadal nie 💀

Avatar Bright32

5 marca 2022, 21:54

Avatar susloczek

8 marca 2022, 18:07

@Bright32: Kiedy ojciec przebierze się za córkę 💀💀💀

Avatar Bright32

8 marca 2022, 18:11

@susloczek: Wygodne te twoje ciuszki

Avatar
Mametchi_Pro_Student

6 marca 2022, 12:31

Cóż za igraszki…

Avatar
Konto usunięte

14 marca 2022, 21:59

rzyjemy w społeczenistfie f

Avatar RommSter

5 marca 2022, 17:23

Uwaga! W nocy i jutro (05/06.03) porywisty wiatr i burze. Mozliwe przerwy w dostawie pradu. Nie zatrzymuj sie pod drzewami. Zostan w domu, jesli mozesz.

Avatar susloczek

5 marca 2022, 17:33

@RommSter: Dzisiaj miała miejsce wizyta Antonego Blinkena w Polsce. — Administracja prezydenta Bidena zwróciła się do Kongresu o zgodę na przekazanie 2,75 mld dolarów na wsparcie służb humanitarnych na Ukrainie i w Polsce — powiedział Sekretarz Stanu USA

Avatar Walentine_

3 marca 2022, 15:08

Martwy profil f

Avatar susloczek

3 marca 2022, 20:43

@Walentine_: rel 💀
sprzedam za K/DA ahri skina

Avatar Sadfrog

4 marca 2022, 23:25

@susloczek: chętnie kupie

Avatar susloczek

5 marca 2022, 17:20

@Sadfrog: ok to kup mi

Avatar RommSter

27 lutego 2022, 19:33

dalej nie odzyskalem majtow f

Avatar susloczek

1 marca 2022, 12:42

@RommSter: kup nowe f

Avatar RommSter

3 marca 2022, 13:46

@susloczek: nie moge f

Avatar susloczek

3 marca 2022, 20:46

@RommSter: kup nowe w czerwone kropeczki 😳

Avatar RommSter

3 marca 2022, 20:48

@susloczek: nie sprzedaja majtow w powiecie gorowskim f
w sumie nawet fajnie tak 😳😳😳😳😳

Avatar Sadfrog

2 marca 2022, 22:14

Wróciłem

Avatar susloczek

3 marca 2022, 20:41

Avatar JEJAPLCO

28 lutego 2022, 21:08

dzień dobry chciałaś to masz

Avatar RommSter

26 lutego 2022, 22:46

f dla rei

Avatar susloczek

26 lutego 2022, 22:57

@RommSter: poszła grać w lige 💀

Avatar RommSter

26 lutego 2022, 22:58

@susloczek: 💀

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Najnowsze zdjęcia susloczek

Szukaj osoby