Profil użytkowniczki Malika55

Avatar Malika55
Login:
Malika55
Imię:
Klaudia
Miejsce zamieszkania:
Dom
Kilka słów o sobie:
_________________▅▀█████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▄
_______________________▄▄▄█████▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓███▄▄
____________________▄██▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓██▄_____▓▓
_________________▄█▒▒▓__▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓██▓___▓▓
______________▄█▒▒▒▒▒▓__▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓_______▓
____________▄█▒▒▒▒▒▒▒▓_▓___▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓_________▓
__________▄█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓______▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓___________▓
_________██▒▒▒████▓▓▓▓▓____▓____▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓________▓____▓
________███▀▀██▓▓▓▓▓▓▓▓▓_▓_______▓▓▀▀▀▀▀▀██▓▓▓▓▓▓▓__________▓____▓█
______█▀___▄█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓________▓_______██▓▓▓▓▓▓▓▓▓__________▓___▓██
_________▄█▓▓▓▓▓▓▓▓█████▓▓______________██▓▓▓▓██▀▀▀▓__________▓___▓▓▓█
_______▄█▓▓▓▓▓▓███▓███▓▓__▓____________█▓██▀▀▀_________________▓___▓▒▓▓█
_____▄█▓▓▓▓▓███▒▒▓██▓██▓______________█▀▀__▓▓▓▓▓▓▓___________▓___▓▒▒▓▓█
____██▓▓▓███▒▒▒▒▓██▓▓██▓_______________▓▓▓▓██████▓▓▀______▓_____▓▒▒▒▓▓█
___█▓▓████▒▒▒▒▒▓██▓▓▒██▓____________▓▓███▒▒▓▓▓▓██▓_____________▓▒▒▒▒▓▓█
__█▓█▀_██▒▒▒▒▒▒▓██▓▒▒██▓__________▓▓██▒▒▒▒▓▓▓▓▓██▓▄▀_________▓▓▓▒▒▒▓▓█
_██____██▒▒▒▒▒▒▓██▒▒▓▓█▓▓________▓▓██▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓██▓__________▓█▓▓▒▒▒▒▓█
▀_____██▒▒▒▒▒▒▒▓██▒▒▓▓█▓▓_______▓▓██▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓██▓▄▄▀______▓_█▓▓▒▒▒▒▓▓█
_____██▒▒▒▒▒▒▒▒▓██▒▒▓▓█▓▓▓____▓▓██▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▓██▓____________█▓▓▒▒▒▒▒▓█
_____██▒▒▒▒▒▒▒▒▓██▒▒▒▓██████▓▓▓██▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓██▓___________█▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓█
____██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓██▒▓▓██▓▓▓▓▓████▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓██▓___________█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓█
____█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█▓▓______▓▓█▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓██▓___________█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓█
___█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓█▓▓██▓_______▓▓█▓▓▒▒▒▒▓▓▓▓██▓___________█▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▓▓█
___█▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓__________▓▓█▓▒▒▒▒▓▓▓▓██▓___________█▓▓▓▓█▒▒▒▒▒█▓▓█
__█▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▓▓▓▓____▄▄___▄___▓▓██▒▒▒▒▓▓███▓____________█▓▓▓██▒▒▒▒▒██▓█
__█▒▒▒▒▒██▒▒▒▓▓▓▓▓▓________█▐___▓▓████████▓▓____________█▓▓▓█_█▒█▒▒▒█_█▓█
__█▒▒▒██_█▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▄▄▄▀_▐____▓▓▓▓███▓▓_________▓▓▓▓█▓▓█_█▒▒█▒▒▒█__██
_█▒▒▒█___█▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓_____▐________▓▓▓▓________▓▓▓___████___█▒▒█▒▒█____█
_█▒▒█____█▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▄▀_______________▓▓▓▓▓_____██______█▒▒██▒▒█____█
_█▒█______█▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓___________________█▒▒███▒█
_██_______█▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█____________________________█▒▒█_█▒█
_█_________█▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓█_____________________________█▒█___█▒█
____________█▒▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓██▓▓█____________________________█▒█_____██
____________█▒▓▓▓▓▓▓▓██▓▓▓█__███____________________________██_______█
_____________█▓▓▓▓▓▓▓█_█▓▓▓█___█____________________________█_________▀
______________█▓▓▓▓▓▓█__█▓▓▓█
______________█▓▓▓▓▓▓█___██▓█
_______________█▓▓▓▓▓█______██
________________█▓▓▓▓▓█_______█
_________________█▓▓▓▓█
__________________██▓▓▓█
____________________█▓▓▓█
_____________________██▓▓█
________________________██
__________________________█

Znalazłam to na YT gdzieś XD

90% nastolatków dostało by załamania nerwowego gdyby Justin Biber stał na dachu wieżowca i miał zamiar skoczyć. Jeżeli należysz do tych 10% które wzieło by popcorn krzesło i darło się ,,Skacz idioto!" wklej to na swój profil

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
18

poziom
doświadczenia

747

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowczyniPoziom odznaki

Łowczyni

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka BywalczyniPoziom odznaki

Bywalczyni

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka StrzałkowiczkaPoziom odznaki

Strzałkowiczka

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka Przykładna JejowiczkaPoziom odznaki

Przykładna Jejowiczka

Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
1367
razy
Farmerama

Komentarze (283)

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Komentarze

Odśwież
Avatar Judi556

6 października 2017, 14:10

Witam

Avatar
Konto usunięte

14 września 2017, 15:16

-..........................-

Avatar lpsik

10 czerwca 2017, 13:38

Hej

Avatar Malika55
(Klaudia)

10 czerwca 2017, 17:20

@lpsik: Hej ;3

Avatar lpsik

10 czerwca 2017, 18:12

@Malika55: co tam?

Avatar Malika55
(Klaudia)

11 czerwca 2017, 10:54

@lpsik: A nic ;3

Avatar lpsik

11 czerwca 2017, 12:24

@Malika55: tu też nic

Avatar ewelkapl
(Ewelina)

25 maja 2017, 22:15

hej!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar ewelkapl
(Ewelina)

28 maja 2017, 15:55

@Malika55: Tak mało? *wykrada resztę zapasów*

Avatar Malika55
(Klaudia)

28 maja 2017, 21:45

@ewelkapl: Ty... *słabnie* Pozbawiasz mnie... Siły... Ży... Cio... Owej... *mdleje*

Avatar Alabella

8 grudnia 2016, 20:49

Hym ja jestem z tych 10% Chętnie bym pożarła popcorm i popaczyła na tego debila XD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar Alabella

10 grudnia 2016, 16:59

@Malika55: XD :D

Avatar molly333
(CoCieTo)

Edytowano - 25 lutego 2017, 17:52

@Alabella: ja też "zamknij zimno bo mi okno" XD

Avatar Sonia224
(genowefa)

14 stycznia 2017, 10:47

Rence do góry! To napad! Oddawaj kakao!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Sonia224
(genowefa)

14 stycznia 2017, 12:21

@Malika55: Dziękuję. *odchodzi*

Avatar Malika55
(Klaudia)

14 stycznia 2017, 12:52

@Sonia224: I tyle ją widzieli :v

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 12 stycznia 2017, 16:25

Malika jak tam moja OC?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Malika55
(Klaudia)

12 stycznia 2017, 17:46

Założyłam na fb grupę specjalnie dla tych, którzy są na KK mniej więcej na stałe, i potrzebuję ocek do jednego rysunku x3

Avatar
Konto usunięte

12 stycznia 2017, 17:47

@Malika55: Oki warto wiedzieć

Avatar
Konto usunięte

24 grudnia 2016, 12:16

Wesołych Świąt, Mali! ^^

Avatar Malika55
(Klaudia)

24 grudnia 2016, 13:07

Wzajemnie ;3

Avatar Jirachi_

24 października 2016, 12:29

Witam.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar Jirachi_

Edytowano - 26 października 2016, 15:14

@Malika55: Już dodane ^.^

Avatar Malika55
(Klaudia)

26 października 2016, 15:17

@Jirachi_: :3

Avatar Ashley12c
(Jaśmina)

15 października 2016, 10:06

Kalinka, malinka tutututu...A poza tym Hejcia..:3

Avatar lpsik

27 września 2016, 19:23

Taaak. .. ja i moja koleżanka jesteśmy 10%

Avatar
Konto usunięte

17 września 2016, 16:42

;cc

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar
Konto usunięte

17 września 2016, 19:19

@Malika55: Podaj nazwę jakiegoś pokemona :p

Avatar Malika55
(Klaudia)

17 września 2016, 19:29

Hm... Jedyne, co teraz mi przyszło do mózgu (xD) to Absol xD

Avatar Cookies123

10 września 2016, 18:33

Zbyt... slodki... avek... nie... wytrzymam... tego... HELP!!!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar Cookies123

11 września 2016, 18:13

@Malika55: Idiotka (czyli ja) kontratakuje! Nic nie moze sie ze mna rownac... zgin i przepadnij(zgaduje ze znowu nie czaisz)!

Avatar Malika55
(Klaudia)

11 września 2016, 18:30

@Cookies123: Oto mała niespodzianka: CZAJĘ! xD
Ale nistety, panienko (LOL xD), z moją głupotą nic się nie może równać. Nie da się odwołać, tak już zostało i bedzie na zawsze. Ha! I co? Ja jestem głupsza! xD
Jestem nawet tak głupia, że nie czaję własnej głupoty xD

Avatar
Konto usunięte

10 września 2016, 16:54

Cudeł! Ile Ty czasu miałaś stary avek... Chyba dłużej niż ja mój obecny...
I znów muszę się przyzwyczajać, bo mi się, kuffa, z Sylwią mylisz >-<

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar
Konto usunięte

10 września 2016, 17:54

@Malika55: Nie.
Przez moją zje**ną klasę nic mnie już nie zdziwi.

Avatar Malika55
(Klaudia)

10 września 2016, 18:20

Aha... xd

Avatar Kiciamiconia15

7 września 2016, 16:26

Bieber maj lajf <3

Avatar TancerkaBurzy

14 sierpnia 2016, 13:15

Hej...

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (16)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (16)
Avatar Malika55
(Klaudia)

14 sierpnia 2016, 18:33

@TancerkaBurzy: Chyba tak ;-; xd

Avatar TancerkaBurzy

14 sierpnia 2016, 18:35

@Malika55: Te zarwane noce źle na mnie wpływają...

Avatar konik30

13 sierpnia 2016, 20:58

odpooowieeedz

Avatar
Konto usunięte

9 sierpnia 2016, 10:13

Heeeeeeeeeej!Hoooooooooo!

Avatar Malika55
(Klaudia)

9 sierpnia 2016, 11:03

Hejo!!! xd

Avatar
Konto usunięte

9 sierpnia 2016, 14:02

@Malika55: pokarzesz ja rysujesz w rearu

Avatar
Konto usunięte

9 sierpnia 2016, 10:12

Czy sheme jest moja.

Avatar Malika55
(Klaudia)

9 sierpnia 2016, 11:04

Tak ;)

Avatar justi190

Edytowano - 5 sierpnia 2016, 17:21

To jest Vinyl wcześniej nie mogłam skapowac co to. A to Vinyl *o*

Avatar Malika55
(Klaudia)

5 sierpnia 2016, 17:25

@justi190: Hehe xd

Avatar
Konto usunięte

4 sierpnia 2016, 20:07

Malika, ty mi tak na tym priv nie śmieszkuj, bo mnie już brzuch zaczyna boleć XDD

Avatar Malika55
(Klaudia)

4 sierpnia 2016, 20:08

Aha xD

Avatar
Konto usunięte

25 lipca 2016, 17:52

Będę mogła później adoptować Tigress Chi?

Avatar Malika55
(Klaudia)

25 lipca 2016, 17:55

Ok (Jezu, jakie urwanie głowy z tym będę miała xD)

Avatar
Konto usunięte

27 lipca 2016, 21:25

@Malika55: To mogę już Tigress?

Avatar Malika55
(Klaudia)

27 lipca 2016, 21:26

Tak ;)

Avatar
Konto usunięte

27 lipca 2016, 21:30

@Malika55: YaY^^

Avatar SangoChan

26 lipca 2016, 15:52

Mogę Tia Lung z filmiku ?

Avatar Malika55
(Klaudia)

26 lipca 2016, 17:23

@SangoChan: Niestety jest już adoptowana :(

Avatar Malika55
(Klaudia)

26 lipca 2016, 17:26

@SangoChan: Wolna jest tylko Shenie, bo Tigress Chi jest zarezerwowana. Ale będzie ją można adoptować dopiero pojutrze (żeby kucyki za szybko nie ,,znikały" xd ;))

Avatar
Konto usunięte

25 lipca 2016, 17:38

mogę dragon grey?:> z filmiku^^

Avatar Malika55
(Klaudia)

25 lipca 2016, 17:43

Niestety dopiero jutro, żeby nie ,,poznikały" za szybko xd Bo wiesz, jeśli jedna osoba adoptuje, to żeby ktoś inny mógł adoptować innego kuca, to trzeba poczekać na następny dzień xD

Avatar
Konto usunięte

25 lipca 2016, 17:58

@Malika55: ok^^

Avatar Malika55
(Klaudia)

26 lipca 2016, 12:27

Ok, Od teraz Dragon Grey jest twoja :3

Avatar
Konto usunięte

26 lipca 2016, 16:44

@Malika55: Jej:3

Avatar
Konto usunięte

14 lipca 2016, 10:56

Napiszę Ci coś na priv ok? :(

Avatar Malika55
(Klaudia)

14 lipca 2016, 11:35

Ok.

Avatar
Konto usunięte

14 lipca 2016, 11:37

@Malika55: Chociaż, nie już się rozmysliłam xD

Avatar Skelenderia1706
(Kinga)

8 lipca 2016, 16:43

Malika! Dasz mi link do swojego YT?

Avatar Malika55
(Klaudia)

8 lipca 2016, 16:45

@Skelenderia1706: Spk ;) Ale na priv, bo tu się nie da :/

Avatar Skelenderia1706
(Kinga)

8 lipca 2016, 17:02

@Malika55: Już znalazłam! Zprawdź komentarze pod Speed panit'em! ;)

Avatar Malika55
(Klaudia)

8 lipca 2016, 17:08
Avatar
Konto usunięte

25 czerwca 2016, 11:16

Heej ;-;

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar
Konto usunięte

29 czerwca 2016, 13:10

@Malika55: Brawo Ty xd

Avatar Malika55
(Klaudia)

29 czerwca 2016, 13:12

Brawo ja XD

Avatar LisekWKrawaciku
(szymcio)

25 czerwca 2016, 10:15

raczek nieboraczek
profilek uzytkownika malika55

Avatar Malika55
(Klaudia)

25 czerwca 2016, 10:19

@LisekWKrawaciku: E... Co? XD
Nie ważne xd
Co sprowadza tutaj twoją postać? ;3

Avatar LisekWKrawaciku
(szymcio)

25 czerwca 2016, 10:50

@Malika55: twoj rak
ew

Avatar
Konto usunięte

31 marca 2016, 20:00

Hej (;

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Malika55
(Klaudia)

Edytowano - 31 marca 2016, 20:32

I'm very big geniusz XD Tak odpowiem XD
(nwm czemu XD)

Avatar
Konto usunięte

31 marca 2016, 20:42

@Malika55: ;)

Avatar fankashehulk
(Julia)

31 marca 2016, 15:20

666 strzałek? =O
Szatan approved

Avatar Malika55
(Klaudia)

31 marca 2016, 15:24

@fankashehulk: E... Uratuj mnie! Daj mi jedną strzałkę w górę! XD

Avatar fankashehulk
(Julia)

31 marca 2016, 15:29

@Malika55: Już :3

Avatar Malika55
(Klaudia)

31 marca 2016, 20:06

@fankashehulk: Uf! XD

Avatar NaiNeko27

Edytowano - 28 lutego 2016, 19:54

Mineło dużo czasu,odkąt rozmawiałyśmy.Czyżbyś o mnie zapomniała?

Avatar Malika55
(Klaudia)

4 marca 2016, 13:32

@NaiNeko27: No co ty! Nigdy bym o tobie nie zapomniała! :) I wiesz, muszę ci coś powiedzieć... Ale to na priv ;)

Avatar NaiNeko27

4 marca 2016, 14:53

@Malika55: Oke

Avatar andza

26 lutego 2016, 17:11

super kucyki robisz!!!!!!1

Avatar fankashehulk
(Julia)

19 lutego 2016, 18:26

Hej.

Avatar
Konto usunięte

14 lutego 2016, 21:34

Hejo ;3

Avatar MiusicVoice2006
(Paola)

3 lutego 2016, 08:11

Hejcia jak leci?

Avatar Malika55
(Klaudia)

3 lutego 2016, 13:55

@MiusicVoice2006: A dobrze :)

Avatar ciapek26
(Dominika)

26 stycznia 2016, 12:15

Widzę że też znasz Zakręceni z lps

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar ciapek26
(Dominika)

31 stycznia 2016, 13:35

@sunsetshimmer2015: fanów Zakręconych

Avatar sunsetshimmer2015
(marchewka)

31 stycznia 2016, 14:21

@ciapek26: thx

Avatar justi190

21 stycznia 2016, 20:42

ja też lubie matme

Avatar zuzanna244
(Dream)

1 stycznia 2016, 14:46

no hejka❕❕❕

Avatar Vanessa01
(Martyna)

1 stycznia 2016, 12:38

Hejo

Avatar Malika55
(Klaudia)

1 stycznia 2016, 14:18

@Vanessa01: Hejo :3

Avatar Vanessa01
(Martyna)

1 stycznia 2016, 14:18

@Malika55: Gdzie ci przesłać ten screen ?

Avatar Malika55
(Klaudia)

Edytowano - 1 stycznia 2016, 14:19

@Vanessa01: Możesz na swoim profilu w galerii, a jak nie, to pod grą ,,Kreowanie kucyka''.

Avatar zuzanna244
(Dream)

29 grudnia 2015, 14:28

HEJ

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Malika55
(Klaudia)

31 grudnia 2015, 20:41

@zuzanna244: Wzajemnie! :)

Avatar zuzanna244
(Dream)

31 grudnia 2015, 21:27

@Malika55: dzięki:):):)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Najnowsze zdjęcia Malika55

Szukaj osoby