Profil użytkowniczki Magdalenixxx

Avatar Magdalenixxx
Login:
Magdalenixxx
Imię:
Madzialena
Nazwisko:
SNapCHat
Miejsce zamieszkania:
DOM
Kilka słów o sobie:
Hejka <3<3
Doświadczenie:
8

poziom
doświadczenia

144

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowczyniPoziom odznaki

Łowczyni

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka BywalczyniPoziom odznaki

Bywalczyni

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka Przykładna JejowiczkaPoziom odznaki

Przykładna Jejowiczka

Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl

Odznaka DociekliwaPoziom odznaki

Dociekliwa

Odznaka dla dociekliwych osób przyznawana za... Dociekliwi na pewno do tego dojdą!

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
115
razy
Farmerama
28

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar orimatushi

1 września 2017, 12:26

cotojest

Avatar Magdalenixxx

1 września 2017, 14:06

Avatar orimatushi

26 sierpnia 2018, 13:47

@Magdalenixxx: oh wow coz za rozbudowana odpowiedz;D

Avatar Magdalenixxx

30 listopada 2018, 18:29

@orimatushi: no lepsza niż tw zyciexd

Avatar orimatushi

2 grudnia 2018, 15:34

@Magdalenixxx: no to pojechalas

Avatar Magdalenixxx

12 stycznia, 19:05

@orimatushi: lol? kto to mówi jakaś laska z metaliką? xd żal mi cie , serio XD!

Avatar orimatushi

19 stycznia, 21:52

@Magdalenixxx: jasne że laska z Metallicą, miły komplement: )
nie wiem czy po prostu czerpiesz radość z tzw trollowania czy naprawdę taka jesteś, ale całkiem miło się rozmawia

Avatar ZiemiaJestPlaska

20 lipca, 01:10

@orimatushi: głupia jest po prostu, szkoda mi jej

Avatar orimatushi

22 lipca, 23:20

Avatar Magdalenixxx

15 sierpnia, 19:12

@orimatushi: wow, długo myślałaś nad odpowiedzią? :)

Avatar dejziliiii

5 lutego 2018, 19:45

Hej

Avatar Magdalenixxx

6 lipca 2018, 14:37

@dejziliiii: heloołka💕💕

Avatar dejziliiii

14 sierpnia 2018, 12:00

@Magdalenixxx: Co tam u cieebie?

Avatar Magdalenixxx

13 stycznia, 17:57

@dejziliiii: aaaaaa, no dobrze , w końcu ferie (wlkp pzdr xd), a u ciebie? ct?

Avatar dejziliiii

21 czerwca, 12:03

@Magdalenixxx: Aaa dobrze w końcu wakacje

Avatar vince_

16 września 2017, 13:27

"7.MÓJ PROFIL JEST FAJNY"

Nie.

Avatar Yoo_Kihyunnie

Edytowano - 17 czerwca 2017, 20:41

Mam taką jedną małą sugestię

Wyjdź.

I proszę o dodanie mnie na czarną listę, bardzo by mnie to ucieszyło

Avatar Magdalenixxx

18 czerwca 2017, 10:42

Avatar
Konto usunięte

2 maja 2017, 11:18

"10.UWIELBIAM MAŁE DZIECI<3<3<3"
Halo, policja?

Avatar Magdalenixxx

2 maja 2017, 18:18

Sorry to że je lubię to nie znaczy że chcę je porywać no ?!

Avatar drollercastergirl

28 maja 2017, 20:01

@Magdalenixxx: Wydaje mi się, że nie o porywanie tu chodziło

Avatar lpsik

23 maja 2017, 07:22

Takie pytanie, ile masz strzałek w dół?

Avatar Magdalenixxx

23 maja 2017, 19:15

@lpsik: 39 xD A czemu?? xd

Avatar lpsik

24 maja 2017, 19:54

@Magdalenixxx: a tak się pytam...

Avatar Magdalenixxx

25 maja 2017, 13:00

@lpsik: Nom...ok

Avatar PoProstuMi

30 kwietnia 2017, 16:51

*Czarny to nie kolor. Czarny jest odcieniem :/

Avatar Magdalenixxx

1 maja 2017, 09:20

@PoProstuMi: Aha?

Avatar zlotychleb

1 kwietnia 2017, 17:57

"mój profil jest fajny" no ku*wa nie

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Najnowsze zdjęcia Magdalenixxx

Szukaj osoby