Profil użytkowniczki MonisiaPlacek

Avatar MonisiaPlacek
Login:
MonisiaPlacek
Imię:
Ola
Data urodzenia:
2004-05-21
Kilka słów o sobie:
Moje Mordy :*
❤Kleruś *^*
Guma
Rock
Misiaaa
Przytul
Natalka
Melon ( AlphaMelon)
Cotełecek
Blułek ^^
Paszja
Terrucha
Foxy
Kurczak(ZwariowanyKrug
Kropa
This
Agnes
Bondeł
Tencza
Trampek
Nils
Misz
Śliwka
Ciecz
Kakał
Bluu
Polar
Pandora
Sky
PinkLips
Franek
Zoey :3
Nayan ^^
Mustang c:

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
11

poziom
doświadczenia

254

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowczyniPoziom odznaki

Łowczyni

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka BywalczyniPoziom odznaki

Bywalczyni

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka StrzałkowiczkaPoziom odznaki

Strzałkowiczka

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka Miłośniczka dowcipówPoziom odznaki

Miłośniczka dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

Odznaka Przykładna JejowiczkaPoziom odznaki

Przykładna Jejowiczka

Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
275
razy
World od Tanks

Komentarze (121)

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar TheFoxy

18 września 2016, 16:24

Wait, wait, wait... Rock? Z jutuba?

Avatar MonisiaPlacek

18 września 2016, 20:35

@TheFoxy: Miałam dać w góre łape sory. I rock z lifa

Avatar Henzej

9 sierpnia 2016, 03:46

Trochę dużo masz tych mord, jak się mieszczą na jednej głowie?

Avatar MonisiaPlacek

9 sierpnia 2016, 13:28

@Henzej: Jakoś się mieszczą :')

Avatar RoxyTaZLifa

23 lipca 2016, 09:42

Jestem na liscie jako 16 jak numerek w dzienniku ;33

Avatar MonisiaPlacek

29 lipca 2016, 10:10

@RoxyTaZLifa: Supi ;3

Avatar Egzzotyczna

11 lipca 2016, 22:28

Mnie nie ma coz, bywa.

Avatar MonisiaPlacek

13 lipca 2016, 20:16

@Egzzotyczna: Dopisuję ;*

Avatar Egzzotyczna

13 lipca 2016, 20:40

@MonisiaPlacek: Dzieks, bejbe.

Avatar Mustang_z_Dzikiej_Doliny

9 czerwca 2016, 19:48

a ja ;-;

Avatar MonisiaPlacek

10 czerwca 2016, 19:14

@Mustang_z_Dzikiej_Doliny: Zaraz dopisze ;_; Sora

Avatar Mustang_z_Dzikiej_Doliny

14 czerwca 2016, 17:13

Avatar RoxyTaZLifa

23 kwietnia 2016, 20:19

Placeek:) Hej

Avatar MonisiaPlacek

25 kwietnia 2016, 06:54

@RoxyTaZLifa: Heej co tam?

Avatar RoxyTaZLifa

25 kwietnia 2016, 23:24

@MonisiaPlacek: a dobrze,odzwiedzilam palac prezydencki i widzialam Dude
Jest ok

Avatar MonisiaPlacek

28 kwietnia 2016, 19:09

@RoxyTaZLifa: Fajnie *-*

Avatar Nnestea

Edytowano - 26 lutego 2016, 15:44

Ekhm.. witam ;d Co u pani?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar MonisiaPlacek

4 marca 2016, 17:42

@Nnestea: okej

Avatar Nnestea

31 marca 2016, 22:45

@MonisiaPlacek: Sry nie bylo mnie, :x

Avatar BlueSheWolf

23 marca 2016, 11:29

Witoj

Mam prośbę......

Daj 20 grega na laczki c:

Wspomóż biedę.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar xXxSaraxXx

26 marca 2016, 17:37

@Lakulencja: Tutrururururu

Avatar Lakulencja

26 marca 2016, 20:04

@xXxSaraxXx: Rurururutut

Avatar Lakulencja

30 stycznia 2016, 13:16

Misieq jestę pierwsza ♥ω❤ KCT ❤💜💙💚💛

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (20)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (20)
Avatar MonisiaPlacek

20 marca 2016, 07:41

@Lakulencja: hah no dobra 😂🎩

Avatar Lakulencja

20 marca 2016, 15:26

@MonisiaPlacek: Ok 🙈🙉🙊

Avatar Lunica

5 marca 2016, 21:08

Hejsa

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar Lunica

7 marca 2016, 21:23

@MonisiaPlacek: *zjada* mm pyszne

Avatar MonisiaPlacek

9 marca 2016, 12:14

@Lunica: ciesze sie ze smakowaly

Avatar Lakulencja

29 lutego 2016, 12:51

Lol dlaczego Kler jest na pierwszym miejscu?Jak zawsze rozmawiałyśmy to umawiałyśmy się że na pierwsze miejsce dasz swoją sis a jak nie ją to mnie a jakoś mnie dałaś na drugie miejsce lol xDDDD

Avatar MonisiaPlacek

29 lutego 2016, 14:21

@Lakulencja: Dubra juz cb wpisuje na 1

Avatar Lakulencja

29 lutego 2016, 14:57

@MonisiaPlacek: Nie musisz :<

Avatar MonisiaPlacek

29 lutego 2016, 16:01

@Lakulencja: musze

Avatar Lakulencja

29 lutego 2016, 23:45

@MonisiaPlacek: Nie :c A poza tym do było na żarty xdxd I jakbyś nie wolała Kler ode mnie to byś jej nie dawała przede mnie :)

Avatar BlueSheWolf

14 lutego 2016, 13:07

Ty chamie D:

Avatar MonisiaPlacek

14 lutego 2016, 13:07

@BlueSheWolf: Przepraszam juz dopisuje :C tak to jest gdy sie pisze na profilu po 23 D:

Avatar BlueSheWolf

14 lutego 2016, 13:12

@MonisiaPlacek: I tag ma być B")

Avatar BlueSheWolf

14 lutego 2016, 13:07

Nue mua mue D:

Avatar MonisiaPlacek

14 lutego 2016, 13:08

@BlueSheWolf: Dopisuje :<

Avatar Lunica

12 lutego 2016, 18:45

Cotełecek?
chodzi o mnie, prawda?

Avatar MonisiaPlacek

12 lutego 2016, 22:04

@Lunica: Tak ^^

Avatar Lunica

13 lutego 2016, 10:07

@MonisiaPlacek: Yeah!
Mrau danke ♡

Avatar MonisiaPlacek

13 lutego 2016, 10:22

@Lunica: Nie ma za co♡

Avatar FranciszekxD

6 stycznia 2016, 20:01

Nic mi nie dopiszesz pffff " Franek :D " :'(

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar FranciszekxD

5 lutego 2016, 21:21

@MonisiaPlacek: Już mnie nie kochasz :((((((((

Avatar MonisiaPlacek

5 lutego 2016, 22:02

@FranciszekxD: kosiam przyjacielu :c tylko humoru zabrakło :C

Avatar BonduellePL

22 stycznia 2016, 18:41

Na widok twojego profilowego aż się głodna zrobiłam xD

Avatar MonisiaPlacek

23 stycznia 2016, 13:36

@BonduellePL: W lodówce na pewno placka znajdziesz xD Smacznego groszku(albo kukurydzo jak wolisz xd)

Avatar BonduellePL

24 stycznia 2016, 23:28

@MonisiaPlacek: dziękuję xD (wolę kukurydzę ale już się przyzwyczaiłam że na mnie groszek wołają xD)

Avatar MonisiaPlacek

25 stycznia 2016, 14:19

@BonduellePL: No to jestes kukurydza xD

Avatar Lakulencja

2 lutego 2016, 18:19

@BonduellePL: Masz swoją kukurydzę.

Avatar Lakulencja

30 stycznia 2016, 13:04

Postanowiłam odwiedzić profil KAŻDEJ osoby z moich kontaktów.I zostawić koma.Więc oto jestem.

Avatar MonisiaPlacek

30 stycznia 2016, 13:11

@Lakulencja: Witam :)

Avatar Lakulencja

30 stycznia 2016, 13:17

@MonisiaPlacek: No czee 😘😍

Avatar TheFoxy

27 stycznia 2016, 16:35

Soundwave tu był. No i ja też.

Avatar MonisiaPlacek

27 stycznia 2016, 18:12

@TheFoxy: Ktoś cię tu chciał?

Avatar TheFoxy

27 stycznia 2016, 20:18

@MonisiaPlacek: Oto wieść od Soundwave'a: Ruble: Eject. Operation: Destruction this profile.

Avatar SliwkaWegierka

13 stycznia 2016, 14:13

Heeeej...

Avatar MonisiaPlacek

16 stycznia 2016, 20:22

@SliwkaWegierka: czesc:/

Avatar SliwkaWegierka

17 stycznia 2016, 06:07

Avatar MonisiaPlacek

20 stycznia 2016, 07:38

@SliwkaWegierka: Nic ciekawego,a tam?

Avatar SliwkaWegierka

20 stycznia 2016, 14:09

Avatar NighCoreRawrr

19 stycznia 2016, 21:36

Waaa. ♡ Dziękuje że jestem. *3* Ja musze se zmienić opis. ;v; I wgl. Będe wkrótce na lifku. ;w;

Avatar MonisiaPlacek

20 stycznia 2016, 07:38

@NighCoreRawrr: Nie ma za co.I oki ^^ja bede wpadała raz na tydzien😂

Avatar Lakulencja

30 grudnia 2015, 13:25

Witaj i dlaczego jestem 14?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar NightBlackWolf

Edytowano - 11 stycznia 2016, 16:35

@NataliaSz: Przepraszam zglosilam twój kom ;C chciałam odpisać sorki :c

Avatar NataliaSz

11 stycznia 2016, 18:37

@NightBlackWolf: szpoko nic się nie stało😉

Avatar PrzytulMnie

29 grudnia 2015, 19:21

Haj. 👐
Piszę komentarz jako druga tutaj. ^^
Więc, pytam co tam u Ciebie.
Dzięki za pozdrowienie mnie jako drugiej. 😂
Dwójka wszędzie ;w;
Nooo.. Tooo..
Zegnam.
Do zoba. 👅

Avatar MonisiaPlacek

29 grudnia 2015, 19:31

@PrzytulMnie: Witam U mnie spoko :D a w ogóle wpadniesz na lifka? :> I nie ma za co B)

Avatar PrzytulMnie

29 grudnia 2015, 19:42

@MonisiaPlacek: Raczej nie wpadne ;_;

Avatar MonisiaPlacek

29 grudnia 2015, 20:23

@PrzytulMnie: Szkoda 😟

Avatar
Konto usunięte

29 grudnia 2015, 11:14

Helloł Maj Frajend ! Widzem, żem jam pirwszy. How ar ju ?

Avatar MonisiaPlacek

29 grudnia 2015, 11:53

No w koncu ktoś napisał coś na moim profilu *-* Dzisiaj napiszę kilka słów o sobie a może kilka zdań? *-* Nwm xD

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby