poziom
doświadczenia
punktów
Łowca
Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?
Bywalec
Czy uda Ci się logować każdego dnia?
Konto bez ograniczeń
Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.
Strzałkowicz
Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!
Miłośnik dowcipów
Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.
Przykładny Jejowicz
Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl
Komentarze
Odśwież20 marca 2015, 18:28
fajny avek
Odpisz
29 kwietnia 2014, 13:54
Skąd masz swój avek?
Odpisz
30 kwietnia 2014, 09:00
@EziPRO: http://www.gry.jeja.pl/11343,idealna-dziewczyna.html
Odpisz
13 września 2011, 20:16
Piękne dzięki.
Odpisz
13 września 2011, 19:44
1. Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec
Odpisz
13 września 2011, 18:50
siema, możesz na priv wysłać instrukcję do gry?
Mam: mape, świętą wodę, małpe, gangstera, flet, okulary, czapke, szklanke, zbiornik piwa daff, szminke, kota z szminka na ustach i kokardką, balona, identyfikator duffmana, proce, kose, swinke i psa.
dalem dafowi jego kota, usmiercilem moe'a, sciagnalem malpke z zyrandola, zabilem gangsrea w sklepie u moe'a. Tylko nie wiem co dalej. Podaj kilka wskazowek co dalej (nie caly scenariusz). Z gór dzieki. Moje gg 2787850
Odpisz
29 czerwca 2011, 22:33
14e0b8bc07c974 6430 onix
14e0b8beaa5f4c a7a5 fartche
Odpisz