Profil użytkownika dominik04u

Avatar dominik04u
Login:
dominik04u
Doświadczenie:
23

poziom
doświadczenia

1315

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowcaPoziom odznaki

Łowca

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka BywalecPoziom odznaki

Bywalec

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka StrzałkowiczPoziom odznaki

Strzałkowicz

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka Miłośnik dowcipówPoziom odznaki

Miłośnik dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

Odznaka Przykładny JejowiczPoziom odznaki

Przykładny Jejowicz

Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
380
razy
Gier:
1
w aktywnych
Farmerama
7

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

20 marca 2015, 18:28

fajny avek

Avatar EziPRO

29 kwietnia 2014, 13:54

Skąd masz swój avek?

Avatar lypnik

13 września 2011, 20:16

Piękne dzięki.

Avatar dominik04u

13 września 2011, 19:44

1. Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Avatar lypnik

13 września 2011, 18:50

siema, możesz na priv wysłać instrukcję do gry?

Mam: mape, świętą wodę, małpe, gangstera, flet, okulary, czapke, szklanke, zbiornik piwa daff, szminke, kota z szminka na ustach i kokardką, balona, identyfikator duffmana, proce, kose, swinke i psa.

dalem dafowi jego kota, usmiercilem moe'a, sciagnalem malpke z zyrandola, zabilem gangsrea w sklepie u moe'a. Tylko nie wiem co dalej. Podaj kilka wskazowek co dalej (nie caly scenariusz). Z gór dzieki. Moje gg 2787850

Avatar damian179

29 czerwca 2011, 22:33

14e0b8bc07c974 6430 onix
14e0b8beaa5f4c a7a5 fartche

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby