Profil użytkownika lypnik

Avatar lypnik
Login:
lypnik
Doświadczenie:
1

poziom
doświadczenia

1

punktów

Odznaki:
Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
0
razy
Shakes & Fidget
1

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar dominik04u

13 września 2011, 19:44

1. Bierzemy psa,który jest pod schodami, kulę do kręgli ze schowka i na prawo.
2. Bierzemy świnię, kulę przez okno.
3. Wychodzimy z domu bierzemy płaszcz, kosę i procę z krzaków.
4. Bar Moe. Bierzemy drabinę i wchodzimy. Rozmowa 2 i dajemy mu płaszcz. Kiedy wszystkich załatwi zabieramy co się da (szminka, kokarda, woda i piwo).
5. Kościół. Bierzemy piłkę zza tablicy, wchodzimy do kościoła i zabieramy kota. Klikamy na niego i malujemy szminką i dajemy kokardę.
6. Centrum miasta. Zabieramy balonik, przystawiamy drabinę, wchodzimy na górę, dajemy kota kotu.
7. Supermarket. Zabieramy linę i kosz zza kosza. Dajemy piłkę rozmawiamy z Maradoną (2,2). Dajemy mu wodę i wchodzimy do sklepu. Apu daje nam flet. Zabieramy złodzieja.
8. Kościół. Rozmawiamy z pastorem, kładziemy kosz na ziemi, gramy na flecie, wchodzimy po linie i zabieramy małpę, napełniamy balon wodą święconą.
9. Dom. Idziemy na lewo, teraz szybko rzucamy balon i pożyczamy pieniądze od Flandersa.
10. Market. Dajemy kasę Apu i zabieramy wszystkie sprzęty z półek.
11. Dom. Zakładamy maskę gazową i do kuchni. Szybko lejemy piwo na szwagierki, zabieramy Yodę.
11. Centrum Duffa. Rozmawiamy z Duffem, dajemy mu kota i podnosimy przepustkę.
12. Siłownia. Zakładamy czapkę i okulary, rozmawiamy z gorylem i dajemy przepustkę. W siłowni podnosimy sztangę 4 razy.
13. Paczkarnia. Wchodzimy i zatrzymujemy pączka. Klikamy na pączka i usta. Wchodzimy, zabieramy farbę. Pędzel w farbę i malujemy kota.
14. Kościół. Dajemy kobiecie kota, podnosimy szczypce.
15. Dom starości. Podnosimy łapkę na szczęście, klikamy na okno. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Dziadkiem i zabieramy jego protezę. Dajemy ją psu.
16. Krusty. DAjemy malpę strażnikowi, wchodzimy i dajemy psa na Krusty'ego, rozmawiamy z Jaskiniowcem i zabieramy kość.
17. Komisariat. Podchodzimy do okna i dajemy gwizdek, wchodzimy, dajemy bandytę policjantowi i ich zamykamy. Zabieramy akwarium.
18. Komiksy. Dajemy Yodę, zabieramy kostium, pytamy czy można do toalety, ubieramy świnię w kostium (SpiderChrum) i dajemy na pająka. ZAbieramy bidon z okna.
19. Elektrownia. Rozmawiamy ze strażnikiem. DAjemy mu łapkę na szczęście. Windą jedziemy na górę. Zabieramy klucz i naciskamy zielony przycisk na ścianie. Wychodzimy, idziemy do magazynu i szczypcami bierzemy radioaktywny pierwiastek.
20. Jezioro. Rozmawiamy z kapitanem. Idziemy na lewo, nabieramy wodę do akwarium i łapiemy rybkę. Dajemy to kapitanowi.
21. SpiderChrum na drzewo i przeltujemy. Dajemy bidon na kośc i psu. Zabieramy kamień i do procy. Kładziemy pierwiastek przez otwór w drzwiach i wchodzimy. Klikamy na pochodnie i zabieramy tarczę. Klucz na drzwi.
22. Proca na okiennicę i tarcza na promień światła. Koniec

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby