Profil użytkownika Bejz_

Avatar Bejz_
Login:
Bejz_
Shakes & Fidget
900

Właściciel profilu nie pozwala dodawać komentarzy

Komentarze

Odśwież
Avatar Shpaygersharen

26 lutego, 23:39

mercedes bejz

Avatar SilverFish

21 lutego, 19:59

Co myślisz o agnostykach?

Avatar Bejz_

21 lutego, 20:04

@SilverFish: mysle ze ja tez nim jestem

Avatar Bejz_

25 lutego, 18:53

@SilverFish: a czemu pytasz slodziaku???

Avatar SilverFish

25 lutego, 19:05

@Bejz_: Idk

Avatar Kawento

13 lutego, 12:00

Hej :3

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (10)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (10)
Avatar Bejz_

24 lutego, 20:08

@ja_ru: bo obserwujesz wątek noobie

Avatar Geraltzriviv

25 lutego, 07:29

@Bejz_: tak się składa, że nie obserwuje

Avatar The_Crashendo

19 lutego, 18:07

Pokaż Jejaku co masz w piwnicy, bo mamy przeciwko tobie zarzut

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar JaJestemZWami

21 lutego, 01:57

@Bejz_: nie trolluje, mogę ci dać kilof i możesz spróbować odkopać moją piwnice.

Avatar Bejz_

21 lutego, 02:58

@JaJestemZWami: trollujesz

Avatar
Konto usunięte

16 lutego, 23:14

hej miki co tam

Avatar Bejz_

18 lutego, 08:32

gowno

Avatar
Konto usunięte

18 lutego, 13:00

@Bejz_: czemu komy usuwasz? XD

Avatar Bejz_

18 lutego, 13:12

to admin

Avatar DianaJulia

15 lutego, 09:36

ale się popisałeś kwiecistym słownictwem w opisie

Avatar Bejz_

15 lutego, 13:57

Avatar DianaJulia

16 lutego, 13:52

@Bejz_: NIE TROLLUJ

Avatar Bejz_

18 lutego, 08:33

@DianaJulia: ??????? ale serio o czym ty mowisz?????????????

Avatar The_Crashendo

15 lutego, 17:54

Piąte i ostatnie przykazanie brzmi: Nie będziesz brał łębków. Nie będziesz brał na łebka ani kobiet, ani mężczyzn, ale zwłaszcza mężczyzn

Avatar Bejz_

15 lutego, 17:57

@The_Crashendo: błagam przestań trollować

Avatar The_Crashendo

15 lutego, 18:16

@Bejz_: nie będę trollować

Avatar Bejz_

15 lutego, 18:32

Avatar Kurczak_Z_Jajka

Edytowano - 15 lutego, 15:05

"chwała Perunowi!"
"ateista a nawet antyteista"
wtf

Avatar Bejz_

15 lutego, 15:22

@Kurczak_Z_Jajka: czepiasz się

Avatar Kurczak_Z_Jajka

15 lutego, 16:02

@Bejz_: ok
ale co ty masz na avku

Avatar Bejz_

15 lutego, 16:05

@Kurczak_Z_Jajka: no dziewczynke z kocimi uszkami nie widzisz?!?!?!?!?!?!?!!?

Avatar Kurczak_Z_Jajka

15 lutego, 16:06

@Bejz_: nie bo nie wiedziałem jakie to uszka 😔😔😔

Avatar Niepotrzebnyy

13 lutego, 23:13

Kim jest osoba na profilowym.

Avatar Bejz_

13 lutego, 23:15

@Niepotrzebnyy: nie powiem bo jesteś trol

Avatar nuklear

15 lutego, 08:54

@Niepotrzebnyy: a ja powiem bo też jestem trol

Avatar Niepotrzebnyy

15 lutego, 09:13

@nuklear: A ja już się dowiedziałem

Avatar ziemniaczki_j1234e

14 lutego, 08:39

Dasz avek?

Avatar Bejz_

15 lutego, 01:43

Avatar ziemniaczki_j1234e

15 lutego, 08:54

@Bejz_: dzk wielkie

Avatar NothingWhitee

15 lutego, 00:59

bejz kotodziewczynka

Avatar Bejz_

15 lutego, 01:42

Avatar Bejz_

Edytowano - 13 lutego, 18:28

Tak, napisanie, że nie jestem bigotem i transfobem wtf? oraz, że powtarzanie kłamstwa nie sprawi, że stanie się ono prawdą jest bardzo obraźliwe.
Sraka poleciała.
(jakby ktoś się nie domyślił, to screen z profilu https://www.jeja.pl/user,Anantashesha )

Avatar Kuman

14 lutego, 23:23

@Bejz_: Ńe morzlife
Bejs z rikczem???111111!!!

Avatar Bejz_

14 lutego, 23:36

@Kuman: a cumman bez

Avatar Adix174

13 lutego, 15:24

jesteś dla mnie jak mars

Avatar Bejz_

13 lutego, 16:15

@Adix174: dzięki 😀

Avatar Adix174

13 lutego, 18:49

@Bejz_: i mars od końca i twój nick od końca mi się podobają

Avatar Bejz_

13 lutego, 18:52

@Adix174: aha myslalem ze porownales mnie do boga wojny, to jednak nie dzięki F 😔

Avatar Anantashesha

11 lutego, 09:30

To ty na zdjęciu? :)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (21)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (21)
Avatar Sadfrog

13 lutego, 09:24

@Bejz_: z jakiego powodu

Avatar Bejz_

13 lutego, 09:46

@Sadfrog: z takiego że trollujesz

Avatar AlPoziomka

13 lutego, 03:10

"A z drugiej strony medalu zj*b, aspołeczny przegryw, […] osoba która ma problemy z wykrzesaniem nawet odrobiny motywacji do czegokolwiek"
UwU

Avatar Bejz_

13 lutego, 03:16

@AlPoziomka: ? nie trolluj

Avatar AlPoziomka

13 lutego, 03:17

@Bejz_: nie trolluję tylko uważam że jesteś uroczy

Avatar Bejz_

13 lutego, 07:48

@AlPoziomka: a Ty nie

Avatar PuyoPuyo

25 grudnia 2021, 23:54

Jakie anime lubisz?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Bejz_

9 lutego, 23:49

@shtoormowiec: Brzmi w miarę nieźle ale strasznie mnie triggeruje brak realizmu, więc raczej nie byłbym w stanie oglądać jak facet zabija gigantyczne potwory mieczem cięższym niż on sam!!!!

Avatar AlPoziomka

13 lutego, 03:16

@RommSter: krew też jest jak Tohru walczy z Illulu ale nie cieknie

Avatar Frutti56

12 lutego, 13:02

Avatar Bejz_

12 lutego, 21:16

Avatar Witciu

10 lutego, 20:12

Podoba mi się ta osoba na awatarze. Nie zmieniaj jej

Avatar Bejz_

10 lutego, 20:13

@Witciu: Jak zobaczyłem powiadomienie o komentarzu od Ciebie na profilu, to od razu wiedziałem, że będzie o avku xD

Avatar Witciu

10 lutego, 20:14

@Bejz_: Co? Skąd? Jak?

Avatar Bejz_

10 lutego, 20:15

@Witciu: Aaa... Tak jakoś ;p

Avatar Witciu

10 lutego, 20:18

@Bejz_: Za dużo o mnie wiesz. Tak nie może być

Avatar The_Crashendo

10 lutego, 18:53

Nie ludzie to ideologia

Avatar Bejz_

10 lutego, 19:00

@The_Crashendo: dlaczego trolujesz

Avatar The_Crashendo

10 lutego, 19:06

@Bejz_: ja nie trolluje

Avatar SilverFish

30 stycznia, 21:59

Jesteś głupi

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar SilverFish

Edytowano - 10 lutego, 18:35

@Bejz_: Niestety zła odpowiedź.
9+10 to 19, a nie "Nie trolluj".

Avatar Bejz_

10 lutego, 18:41

@SilverFish: Nie wiem co ty wgl masz na celu mordo ani to śmieszne, ani nawet wk...iające, ani nikt się nie nabierze że ty tak na serio
no chyba, że ciebie takie pajacowanie bawi, to współczuję humoru i guess

Avatar Sadfrog

10 lutego, 09:13

Ulubiony użytkownik wrócił

Avatar Ameron

24 stycznia, 16:38

Typo to rasowy ciemiężca!!!

Avatar Bejz_

9 lutego, 23:47

@Ameron: A Ty jesteś religijny ciemiężca

Avatar Ameron

10 lutego, 08:55

@Bejz_: ja ci nie narzucam czy masz wierzyć w Jezuska, Świętowita czy innego boga Buddę XD

Avatar YFYDB

14 stycznia, 18:38

Zaprosiłeś do kontaktów i wywaliłeś kontakt od razu? wtf XD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar astrofizyk

10 lutego, 00:03

@Bejz_: za co tym razem?

Avatar Bejz_

10 lutego, 00:12

@astrofizyk: Za to co zwykle, czyli za niewinność (czyt. kaprys admina).

Avatar Alfa7

17 stycznia, 19:25

Mam wyzwanie dla Ciebie
Wytrzymaj miesiąc bez zbanowania

Avatar Bejz_

9 lutego, 23:49

@Alfa7: Świetny pomysł, ale z takimi propozycjami to nie do mnie, tylko do admina.

Avatar TheWind

25 stycznia, 22:00

Żyjesz?

Avatar Alfa7

28 stycznia, 17:35

@TheWind: Ban

Avatar TheWind

28 stycznia, 18:14

@Alfa7: ciekawe za co tym razem xD

Avatar OwOcomedy

29 stycznia, 20:08

Avatar Bejz_

9 lutego, 23:47

@TheWind: Za niewinność (czyt. kaprys admina), jak zawsze.

Avatar AdeptusAstartes

4 lutego, 09:05

Ok, teraz za co dostał tego bana?

Avatar Bejz_

9 lutego, 23:42

@AdeptusAstartes: Za niewinność (czyt. kaprys admina), jak zawsze.

Avatar SilverFish

6 lutego, 12:44

Stalkowałem cię przez ostatnie parę tygodni, i doszedłem do wniosku że nie masz dziewczyny.
Ale wciąż pozostaje pytanie, dlaczego?
Może to dlatego że masz moje geny, przez to że wyr.....em ci matkę.
Ale może gdybyś wyszedł na dwór i dotknąłbyś trawy, dziewczyny może by cię polubiły.

Avatar Bejz_

9 lutego, 23:42

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 15 stycznia, 17:17

[email protected]_Pro_Student: wszyscy użytkownicy jeja.pl po zobaczeniu "memów" i "dowcipów" mametchiego
ps alfa to ptak
sry za powiadomienie panie bejz ale głoszenie prawdy to mój obowiązek a mps mnie zablokował

komentarz obrazkowy

Avatar
Mametchi_Pro_Student

15 stycznia, 12:34

Bejz_ po zobaczeniu, jak każdy mówi o ukrytym przekleństwie w nazwie:

Avatar Bejz_

Edytowano - 9 lutego, 23:53

A potem się obudziłeś, bo to był twój mokry sen

Avatar JaguarWscieklyPies

7 stycznia, 20:53

Dobry troll 8/10

Avatar Bejz_

7 stycznia, 23:21

@JaguarWscieklyPies: Przepraszam, ale ja nie jestem trollem. Czasami mi się zdarzy, jak wielu osobom, trochę potrollować.
Właściwie to robię to bardzo często, ale na jeja raczej rzadko. Na jeja nawet nie muszę, wystarczy że mówię prawdę a jejaczki mają ból dupki.

Avatar JaguarWscieklyPies

7 stycznia, 23:24

@Bejz_: Ok

Avatar starmagedon

Edytowano - 29 grudnia 2021, 10:54

Pod jakimś memem mówiłem, że istnieją memy bez watermarków, ale nie miałem żadnego pod ręką. Oto jeden z nich: https://memy.jeja.pl/825266,herbata.html

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Konto usunięte

7 stycznia, 01:11

Avatar starmagedon

7 stycznia, 01:21

No właśnie, mówiłem, że są takie.

Avatar The_Crashendo

31 grudnia 2021, 16:51

Siekiera motyka proszek homo czas na małe polowanie mordo

Avatar Bejz_

31 grudnia 2021, 16:55

Avatar Kredenz

27 grudnia 2021, 22:25

Kc, ten teges? 👉👈

Avatar Bejz_

28 grudnia 2021, 02:27

@Kredenz: wtf??

Avatar Kredenz

28 grudnia 2021, 12:23

@Bejz_: Nie wtf tylko kc 😳

Avatar Bejz_

28 grudnia 2021, 17:43

@Kredenz: trolujesz

Avatar ahrvj89

27 grudnia 2021, 15:23

Mike jest super postać lubisz tokyo revenger bo ja czekam na drugi sezon a piszę Ci to bo masz go na ładnym profilowym ale to, że masz ładne profilowe już wiesz więc polecam anime Devil Man Crybaby jak lubisz krew i flaki i śmierć ok idę papa chcesz to odpisz czy znasz herbatka z miodem czeka

Avatar Bejz_

27 grudnia 2021, 15:35

@ahrvj89: Nie chce mi się czekać "aktywnie" na sezon czegokolwiek poza jednym anime*, po prostu jak wyjdzie drugi sezon i się o tym dowiem, to se obejrzę. Chyba. Ale całkiem fajna bajka, chociaż ma też sporo wad imo.
Dzięki za polecenie i w sumie to słyszałem o tym anime i myślałem o jego obejrzeniu, ale jakoś nic SPECJALNIE nie przykuło mojej uwagi, więc se nie obejrzałem, bo inne rzeczy se robię. I generalnie od Tokyo Revengers żadnego anime nie oglądałem.

Cieplutko pozdrawiam!!!

poza jednym anime* - w sumie to niby aktywnie na ten sezon czekam, ale nie wiem czy czasem nie zrobię tak, że nie obejrzę i tak, dopóki większość odcinków nie wyjdzie, abym nie musiał czekać tydzień po każdym odcinku.

Avatar ahrvj89

27 grudnia 2021, 15:41

@Bejz_: no bo devil man crybaby trochę się rozkręca ale od odcinka 6 albo 8 nie pamiętam nvm zaczyna się akcja bez trzymanki znaczy to anime gdzie nikt nie jest bezpieczny i śmierci na pozór losowych postaci potrafią mocno uderzyć no bo są smutne i masz takie jezu czemu to się dzieje no boże nmg też pozdrawiam mocno i całuski daj znać jak obejrzysz i co sądzisz no bo chętnie poznam twoje zdanie papa

Avatar Bejz_

27 grudnia 2021, 15:44

@ahrvj89: Trochę może minąć zanim obejrzę, nie wiem czy tu jeszcze będziesz w ogóle 😔

Avatar NothingWhitee

26 grudnia 2021, 17:27

a wgl to odblokuj Pawła nie badz głupek ;/

Avatar Bejz_

26 grudnia 2021, 17:29

@NothingWhitee: sama jestes glupek i poza tym to juz mowilem ze on mnie pierwszy zablokowal to byla samoobrona

Avatar NothingWhitee

26 grudnia 2021, 17:31

@Bejz_: lol smutne że się kłócicie imo

Avatar
pokkema

25 grudnia 2021, 22:26

Hej! co tam u ciebie?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (17)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (17)
Avatar
pokkema

26 grudnia 2021, 01:11

@Bejz_: jak dzień minął? Co dostałeś na święta? Jak się czujesz? O to chodzi w pytaniu co u ciebie.

Avatar
pokkema

26 grudnia 2021, 15:41

trollowałeś bejz

Avatar susloczek

26 grudnia 2021, 15:11

f

Avatar Bejz_

26 grudnia 2021, 15:12

Avatar susloczek

26 grudnia 2021, 15:13

@Bejz_: nwm sama ://

Avatar Bejz_

26 grudnia 2021, 15:14

Avatar PewienKtosiek

24 grudnia 2021, 01:52

Wesołych świąt!

Avatar Bejz_

24 grudnia 2021, 01:54

@PewienKtosiek: nie spamuj

Avatar XaVery

22 grudnia 2021, 23:58

Dżem truskawkowy czy malinowy?

Avatar Bejz_

23 grudnia 2021, 00:51

@XaVery: nie trolluj, truskawkowy

Avatar patrolowy__

22 grudnia 2021, 18:44

Co ty masz na profilowym?

Avatar Bejz_

22 grudnia 2021, 18:54

@patrolowy__: a co ślepy jesteś??

Avatar patrolowy__

22 grudnia 2021, 22:09

@Bejz_: Tak, szkła w moich okularach są grubsze niż twoja stara.

Avatar Bejz_

22 grudnia 2021, 22:16

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby