Rozwiń opis
Zwiń opis
poziom
doświadczenia
punktów
Łowca
Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?
Koneser
Za każdy materiał, który osiągnął popularność w ciągu miesiąca otrzymujesz punkt.
Bywalec
Czy uda Ci się logować każdego dnia?
Selekcjoner
Za każdą ocenę nowego materiału w poczekalni zdobywasz punkt. Punkt przyznajemy za ocenienie materiału dodanego mniej niż 2 godziny przed oddaniem głosu.
Konto bez ograniczeń
Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.
Jejowy zombie
Odznaka za nocną aktywność na Jeja.pl.
Strzałkowicz
Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!
Dostawca uśmiechów
Odznaka za uśmiechy, które zagościły na twarzach Jejowiczów i Jejowiczek. Technicznie rzecz ujmując za obrazki na głównej.
Miłośnik zwierząt
Odznaka za ocenianie nowych materiałów ze zwierzętami, które trafiły na główną.
Przykładny Jejowicz
Odznaka za przykładną obecność na Jeja.pl
Dociekliwy
Odznaka dla dociekliwych osób przyznawana za... Dociekliwi na pewno do tego dojdą!
Czujne Oko
Odznaka przyznawana osobom, które zgłosiły istotny problem na Jeja.pl
Komentarze
Odśwież16 października 2024, 23:18
Chop, co nie lubi czołówki "Elfiej pieśni". Cdk
Odpisz
22 października 2024, 17:46
@rumcajschr: ?
Odpisz
24 grudnia 2023, 13:34
Wesołych Świąt!
Odpisz
24 grudnia 2023, 17:16
@PewienKtosiek: wszystkiego nawzajem
Odpisz
21 kwietnia 2023, 14:07
Ponuro tu.
Odpisz
25 grudnia 2021, 23:11
Wesołych świąt!
Odpisz
26 grudnia 2021, 21:34
@PewienKtosiek: wzajemnie
Odpisz
20 czerwca 2021, 19:42
Widzę same legendy w komentarzach
Odpisz
13 maja 2021, 15:36
Ile możesz grać w tego war thundera?
Odpisz
13 maja 2021, 18:58
@Breacher: nw, właściwie prawie nigdy nie grałem, raz tylko przez chwilkę (dosłownie) nawet nie znam tamtych zasad, preferuje gry RPG
Odpisz
8 maja 2021, 19:10
Zgadzam się z twoimi poglądami.
Odpisz
7 maja 2021, 11:11
Siema masz może jakieś źródło do tego mema
https://memy.jeja.pl/760120,az-krew-sie-gotuje.html
Bo chciałbym wiedzieć.
Odpisz
7 maja 2021, 12:56
znaczy wziąłem go z dzidy(i sporo w komach pojawiło się podobnych sytuacji) ale akurat wczoraj dołączyłem do tej grupy na fb, chcesz żebym podesłał link do tego postu?
Odpisz
3 maja 2021, 16:43
Ty skrajny Korwinisto
Odpisz
3 maja 2021, 17:44
Tak
Odpisz
3 maja 2021, 18:53
@Racibor: to bardzo nie dobrze. Wszystko co powinno się popierać, to co co sprawia, że człowiek jest lepszy
Odpisz
3 maja 2021, 18:56
no właśnie i właśnie to popieram
Odpisz
3 maja 2021, 18:57
@Racibor: ale wszystkie używki osłabiają człowieka, więc powinny być nielegalne
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2021, 19:05
ale ta decyzja należy do danej osoby, a nie do państwa człowiek nie jest niewolnikiem harującym dla chwały wodza, to w jego interesie czy woli wpi.....ać pączki i nie mieścić się w drzwiach czy woli mieć figurę atlety
Odpisz
3 maja 2021, 19:08
to człowiek decyduje czy jest szczęśliwy jedząc czy oglądając się w lustrze
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2021, 19:08
@Racibor: problem polega na tym, że człowiek nie jest zazwyczaj jednostką która się kontroluje. Każde działanie, nawet kosztem tylko siebie ma wpływ na wszystko inne, choć w stopniu minimalnym, to nie zerowym, czyli jeżeli miałbym znajomego który jest nałogowym palaczem, to pewnie odcisnęło by to na mnie negatywny wpływ, czyli krzywdzi mnie, a rząd na to pozwala. Jednocześnie jeżeli takich ludzi by było wielu, to nie masz wyboru z kim się przyjaźnić i popadasz w depresje, a potem popełniasz samobójstwo, na co rząd się zgadza.
Odpisz
3 maja 2021, 19:09
@Racibor: wszystkie działania mają skutki ogólnospołeczne
Odpisz
3 maja 2021, 19:15
a co z osobami które wpadną w depresje bo nie mogą kierować własnym życiem? na nałogach się nie skończy. Zresztą wszyscy nie palą, w Polsce prawie każdy pija ja nie, a nie domagam się delegalizacji alko mimo że go nie lubię, jak ktoś chce pić to niech pije jak mi proponują to odmawiam, zresztą jak rzad miałby każdego uszczęśliwiać ostatecznie nik by nie był szczęśliwy,
Odpisz
3 maja 2021, 19:17
@Racibor: problem polega na tym, że całkowita degeneracja społeczeństwa jest raczej gorsza, niż odebranie kilku wyborów dodatkowych człowiekowi. Nie zamierzam pozwalać komuś na to, aby robił coś złego i ślepe podążanie za ideami nie jest rozwiązaniem.
Odpisz
3 maja 2021, 19:17
poza tym ja nie żyje żeby ktoś inny był szczęśliwy, nie jestem czyimś niewolnikiem,
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2021, 19:21
"całkowita degeneracja społeczeństwa " gdzie mamy odczynienia z tym zjawiskiem? " kilku wyborów dodatkowych człowiekowi " na kilku na pewno się nie skończy. Zresztą trąci to kompleksem boga, uważasz że jesteś w stanie decydować co jest dla kogo dobre, jak chcesz komuś pomóc to powinieneś z nim porozmawiać a nie traktować jak bydło hodowlane albo jak swoją własność
Odpisz
3 maja 2021, 19:22
@Racibor: Oczywiście, że życie tylko po to aby ktoś był szczęśliwy jest zazwyczaj złe dla osoby wykorzystywanej do tego. Sytuacja jest inna kiedy uśrednimy korzyści i negatywy ogólnospołeczne, włączając w to również ciebie. Jeżeli np. potniesz się nożem, bo masz taką ochotę, to ogólnospołecznie będzie to negatywne, ponieważ ty stracisz zdolność do pracy, co będzie stratą dla reszty osób, wiele osób może cierpieć psychicznie, przez to co zrobisz, a ty będziesz cierpiał fizycznie i psychicznie.
Odpisz
3 maja 2021, 19:26
@Racibor: jeżeli chodzi o degeneracje, wystarczy porozmawiać z przeciętnym Polakiem i poddać go odpowiedniej presji. Po drugie nie uważam się za kogoś kto ma prawo decydować nad czyimś losem, a bardziej uważam, że grupa kompetentnych osób powinna starać się określić co przyniesie korzyści ogólnospołeczne, również psychiczne, a co nie i na tej podstawie dokonywać decyzji o losie państwa. Oczywiście nie było by to totalitarne, głownie w celu uniknięcia wykorzystywania takiego stanowiska, czy unikania błędów, a osoby u władzy powinny być karane o wiele surowiej od przeciętnego obywatela za takie samo złamanie prawa.
Odpisz
3 maja 2021, 19:27
z tej wypowiedzi na kilometr trąci traktowaniem innych jak bydła, mówisz jakby sensem życia ludzi była zapieprzanie dla innych, życei jest darem dlatego należy dla jednej osoby każdy ma swoje życie i tylko nim może sterować, jeżeli chcesz pomóc komuś to należy tej osobie zaoferować pomoc a nie zmuszać, i w dodatku obłudnie udawać że możesz mieć świadomość co ta osoba czuje albo taktować ją jak bydło którym należy sterować
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2021, 19:29
taaa, j.... utopią na kilometr, wrażenie jakbym czytał o komunizmie, jak nimby jakiś urzędas miałby rozumieć jak się czuje jakaś osoba? poza tym próby uszczęśliwiania ludu przez rząd były i to nie raz i podziękuje,
Odpisz
3 maja 2021, 19:30
@Racibor: wybacz, ale uważam ludzi za istoty dążące do samozagłady, co doskonale widać po stanie środowiska. Należy robić to co słuszne, a nie ulegać popędom. Ludzkość już pokazała na co nią stać, przez ostatnie 150 lat, a konkretnie na najkrwawsze wojny w historii, rzezie, upadki moralności, degeneracje środowiska i wiele innych problemów w tak krótkim czasie, czego jeszcze nikt na tej planecie nie dokonał
Odpisz
3 maja 2021, 19:30
czyli jednak uważasz się za boga i uważasz ludzi za bydło
Odpisz
3 maja 2021, 19:31
@Racibor: przeistaczasz moje słowa w to co się źle kojarzy. Nie jestem komunistą, ani totalitarystą, a jedynie osobą która uważa, że należy robić to co jest ogólnospołecznie korzystne, biorąc pod uwagę czynnik ludzki, czego nie uwzględniają często utopie. Nie zamierzam tworzyć kolejnej utopii, dlatego uważam, że wprowadzanie czegokolwiek w sposób rewolucyjny nie zważając na konsekwencje, jest złe i nie powinno być dokonywane.
Odpisz
3 maja 2021, 19:32
@Racibor: siebie również uważam za takie samo bydło jak resztę ludzi. Dlatego uwazam, że każdy człowiek powinien być jak najlepszy, aby był w stanie o sobie decydować.
Odpisz
3 maja 2021, 19:34
@Racibor: jeżeli chcemy aby człowiek sam o sobie decydował i nie trzeba go było regulować, to musi być na tyle inteligentny, aby był sam w stanie się kontrolować
Odpisz
3 maja 2021, 19:36
@Racibor: wybacz mi przyjacielu, ale życie to nie bajka. Prędzej czy później przejmą władzę jeszcze gorsi ludzie, a społeczeństwo się na to zgodzi, jeżeli nic z tym nie zrobimy.
Odpisz
3 maja 2021, 19:40
jeżeli wyrządzi sb skodę to zrozumie swój błąd i się nauczy, jeżeli mu się poprostu zabroni to i tak coś wymyśli czy odwali, i zaznaczam że te urzędasy to też ułomne bydło więc cały plan w pi..u,
po części się z tobą zgodzę że należy pozbawiać życzy szkodliwych społecznie ale tych które robią to jednoznacznie i definitywnie, morderstwa kradzieże etc, narkoman czy pijak sam decyduje o sobie,
i definitywnie zapominasz o jednej rzeczy jeżeli nauczysz ludzi że rząd się nimi zajmuje to przestaną sami się sb zajmować, a to będzie oznaczać dopiero przej...ne
Odpisz
3 maja 2021, 19:44
@Racibor: dlatego mówie, że powinny działania być skuteczne, a nie dla samych działań. Jeżeli skutki były by odwrotne od zamierzonych to należy wymyślić sposób który poskutkuje pozytywnie.
Jeżeli chodzi o narkotyki i pijaństwo, to zauważ, że uzależnienie i fanatyzm jest złe w każdym przypadku i jeżeli już miało by to być legalne, to odwyki, w przypadku uzależnienia musiały by być obowiązkowe.
Odpisz
3 maja 2021, 19:45
cóż jak dotąd wszystko wskazuje że najgorsi to właśnie ci którzy robią wszystko z "troski", dlatego należy ludziom od początku mówić że to oni serują swoim życiem i to do nich należy decyzja co z nimi będzie, to oni muszą o siebie dbać a nie ktoś wsparcie innych, jest przydatne ale to nie ma być filar na którym na którym opieramy naszą osobę, to moje życie to ja muszę o siebie dbać nik inny tego nie zrobi, nie czekaj na pomoc superbohatera tylko bądź superbohaterm, a nie uczyć ludzi od dziecka że są ofermami i że trzeba się nimi opiekować bo będą się zachowywać jak ofermy
Odpisz
3 maja 2021, 19:46
@Racibor: należy robić to co skuteczne, a nie zrzucać odpowiedzialność na człowieka. To, że coś jest najlepszym sposobem teraz, nie znaczy, że nie można lepszego wymyślić.
Odpisz
3 maja 2021, 19:48
ludzie zachowają często się jak się ich traktuje jeżeli mówisz dziecku że jest nieudacznikiem to będzie się uważać i tak zachowywać,
możesz mówić nie dotykaj ognia bo się poparzysz, to jedynie chwilowe (np jak nauczycielka mówiąca klasie żeby była cicho jak wyjdzie albo żeby robili jakieś zadanie, będą robić jak się trzyma nad nimi bat) a wystarczy zęby raz się sparzyć ogniem i już będzie unikać
Odpisz
3 maja 2021, 19:52
tu się zgodzę że można wymyślić lepszy, jednak nie jak na razie nie ma lepszego, teoria może być ładna jednak nadal to teoria wiele osób już próbowała pomagać na siłę i niezbyt to się udało (np. podatek cukrowy) i już próbowano delegalizacji i nie pomogła
Odpisz
3 maja 2021, 19:52
to wymagało by wielkiego eksperymentu
Odpisz
3 maja 2021, 20:25
w sumie to próbujesz mnie namówić na przejście na system który nie istnieje
Odpisz
3 maja 2021, 20:38
@Racibor: staram się namówić ciebie na deliberalizacje. Człowiek nie zawsze jest w stanie podejmować dobre decyzje, więc powinniśmy ograniczać chociaż te złe. Legalizacja marihuany nie przyniesie dobrych skutków, ponieważ praktycznie nie przynosi pozytywnych konsekwencji dla palacza, poza wyjątkami, w których np. stosuje się ją leczniczo. Nie warto robić czegoś dla zasady, w tym przypadku liberalizmu, tylko trzeba rozważyć czy ma to sens.
Odpisz
3 maja 2021, 21:12
a jakie przynosi skutki uboczne? marihuana chociażby odpręża, pomaga niektórym ludziom odzyskać chwile radości czy działa też przeciw bólowo, w wielu państwach jest prowadzony taki rodzaj polityki i nie za bardzo skutkuje pochłania wiele środków które moglibyśmy lepiej spożytkować, życie ludzi należy do nich i to do nich należy wybór czy wolą co miesiąc wydawać hajs na bzdety czy wolą inwestować czy wolą się uderzać, jeżeli nie zmuszają do tego innych to ich wybór
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2021, 21:14
delegalizacja nie ma zbyt wiele sensu pochłania środki i energie a nie przynosi specjalnie korzyści, a nawet wyrządza skodę, zamiast kupić w sklepie sprawdzony towar z instrukcją co może się stać etc, muszą kupować niesprawdzony syf który może ich zabić
Odpisz
3 maja 2021, 21:23
@Racibor: to samo można powiedzieć z każdym towarem np. kokainą
Odpisz
3 maja 2021, 21:27
@Racibor: a z osobistego doświadczenia, jeżeli tego tu nie ma, to wywołuje ataki agresji i paniki, ze ktoś ci to może zabrać
Odpisz
3 maja 2021, 21:28
lepiej żeby ćpiun brał dragi z higienicznego źródła w czystym pomieszczeniu niż w jakiejś melinie z obsraną podłogą i żeby zarażali się HIV,
życie należy do danej osoby to ona decyduje jak chce je przeżyć, i jakie szczęście wybierze, dopóki nie zmusza innych to ona jest odpowiedzialna za swoje życie (już pisałem jakie skutki ma opieka państwa i traktowanie ludzi jak ułomów)
Odpisz
3 maja 2021, 21:31
@Racibor: problem polega na tym, że takiego samego argumentu można użyć do każdej używki. Osób biorące taki narkotyk z nielegalnych źródeł będzie mniej, niż biorących używkę z źródła legalnego
Odpisz
3 maja 2021, 21:33
to nie ma ani słowa o takich paniki, tylko że śmiertelna dawka wynosi 2k jonitów, i zwiększa ryzyko raka, i że jest mniej uzależniająca niż kofeina, nie ma nic że mogą wariować
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2021, 21:36
to jaki jest sens? teraz jest zakazane i ...ja to daje (poza narażeniem zdrowia), zresztą to ludzie decydują co chcą robić, komuś szczęście sprawia jazda na motorze to niech jeździ a nie mu się zabrania, ktoś chce skakać na spadochronie niech skacze a nie ze spadochron może się nie otworzyć, życie należy do ludzi, nic innym do tego, jego kasa jego życie jego sprawa
Odpisz
25 kwietnia 2021, 22:59
Twoje poglądy są...
Odpisz
26 kwietnia 2021, 07:57
@Kuman:
Odpisz
26 kwietnia 2021, 08:21
@Racibor: ok
Odpisz
9 kwietnia 2021, 11:22
Na jaką partię i prezydenta głosujesz/głosował byś jak byś mógł?
Odpisz
10 kwietnia 2021, 15:29
@pjoterix: konfederacja, ma spro wpadek ostatnio ale inne partie są jeszcze bardziej zj...ne a zresztą oni postulują najmniejszy interwencjonizm państwowy więc ich zj...nie ma najmniejszy wpływ n obywateli, w przeciwieństwie do innych partii które chcą jak największej kontroli, też warto zaznaczyć że mówię tu o głównych partiach bo nie przyglądam się partiom które mają po 1/ 100% procenta głosów, a ich wyborcy zmieścili się w jednym bloku,
co do prezydenta tu jest trudniej jeżeli pytasz o drugą tury "duda konta trzask" to bym był za wygraną trzaska żeby pis nie miał monopolu, jakby rządziło po to wtedy Duda, jeżeli ogólnie to bym wybrał Berkowicza
Odpisz
8 lutego 2021, 18:51
Witam. Jestem Nowy. Poszukuje jejowego państwa podziemnego. Chce zrobić rajd koledze za wykorzystanie mnie i mojego czasu. Robiłem mu na serwerze, a on i jego kumple to wstawali. Usunęli mi też rangę kadry. Chce się zemścić. A słyszałem o was. I dlatego chce do was dołączyć bym za was zrobil rajd na niego.
Odpisz
8 lutego 2021, 19:22
@Miketimmy: nie wiem nic na ten temat możesz popytać pod pogadajcami, w poczekalni co chwile ktoś je tam wrzuca zwłaszcza wieczorem
Odpisz
8 lutego 2021, 19:25
@Racibor: je? W sensie co?
Odpisz
8 lutego 2021, 20:01
@Miketimmy: coś takiego memy.jeja.pl/726181,pogadajmy.html
Odpisz
8 lutego 2021, 20:14
@Racibor: i tam jest z Podziemnego państwa? Bo bym chciał się tam dostać. Bo ona mnie intryguje. Wiesz jak zdobyć zapro? Może mi pomogą z kolegą.
Odpisz
8 lutego 2021, 21:29
@Miketimmy: nie wiem nic o podziemnym państwie ale w pogadajcach możesz powypytywać użytkowników a tam zwykle są ci najbardziej obeznani z jeja
Odpisz
26 marca 2021, 01:36
@Miketimmy: co do k...y?
Odpisz
31 marca 2021, 02:09
@Miketimmy:
Co
Odpisz
26 lutego 2021, 09:40
Wilczarz?
Odpisz
26 lutego 2021, 11:14
@Breacher: może trochę
Odpisz
3 lutego 2021, 01:54
Odpisz
3 lutego 2021, 08:21
@Wombaton: dom
Odpisz
3 lutego 2021, 09:21
@Wombaton: Duke Nukem?
Odpisz
3 lutego 2021, 16:50
@Racibor: Doomguy
Odpisz
29 stycznia 2021, 10:11
Odpisz
29 stycznia 2021, 10:22
@ponis: ymm mój ulubiony, w dodatku pali 2 razy
Odpisz
Edytowano - 28 stycznia 2021, 15:47
Hejka UwU
Co tam?
Odpisz
28 stycznia 2021, 15:53
w sumie nic takiego, miesiąc temu rozciąłem sb kolana piłą i dostałem szew ale że tylko jeden to na żywca a i niedługo idę na praktyki
Odpisz
28 stycznia 2021, 15:58
@Racibor: Oj.. współczuję, mam nadzieję ,że na paktach pójdzie Ci dobrze! :3
Odpisz
28 stycznia 2021, 16:02
dzięki
Odpisz
26 stycznia 2021, 08:11
Obawiam się że z jeja za chwilę zrobisz stronę do omawiania poglądów politycznych
Odpisz
26 stycznia 2021, 08:21
@Koksik2020: polityka jest wszędzie jeżeli ty jej nie kontrolujesz to ona będzie kontrolowała twoje życie
Odpisz
Edytowano - 26 stycznia 2021, 08:22
@Racibor: aha... no coż... każdy ma swoje poglądy. Np. Ja nie jestem za pisem bo robi wiele głupich ustaw jak np. Podatek cukrowy
Odpisz
24 stycznia 2021, 12:57
co sadzisz o eutanazji
Odpisz
24 stycznia 2021, 13:09
@antonippp: jeżeli dana osoba mówi że chce jej dokonać na sb to ma do tego pełne prawo( nawet jak będą tego nadużywać), kwestia w przypadku gdy to bliscy mają podjąć decyzje jest trudniejsza jednak też powinna być legalna, ludzie mogą się oburzać że to zabicie człowieka jednak to łóżko i opieka medyczna w tym czasie mogą pomóc innym osobom które po wyleczeniu mogą normalnie rzyć więc sądzę że powinna być legalna
Odpisz
24 stycznia 2021, 13:11
@Racibor: wtf jak bliscy niby moga
przeciez nie mozna decydowac o zyciu innego czlowieka
Odpisz
24 stycznia 2021, 13:17
@antonippp: bliscy podejmują taką decyzje gdy chory nie może np. w przypadku śmierci klinicznej, gdy chory jedynie wegetuje, jest w śpiączce i nie ma szans żeby z tego wyszedł, w przypadku ciężkiego uszkodzenia mózgu gdy chory nie byłby w stanie funkcjonować
Odpisz
24 stycznia 2021, 13:35
@Racibor: nie mamy pewnosci co do tego czy on chce dalej zyc lub czy nie chce wiec nie mozna podejmowac za niego decyzji
Odpisz
Edytowano - 24 stycznia 2021, 14:10
@antonippp: są przypadki w których on już nie żyje tylko jego ciało podtrzymuje funkcjonuje albo nawet sam nie może nawet tego zrobić i są używane maszyny
Odpisz
24 stycznia 2021, 00:08
Ostatnio mówiłeś, że wielu rodziców jest toksycznych. Mógłbyś rozwinąć swoje słowa?
Odpisz
24 stycznia 2021, 09:44
rodzice używające swoich dzieci do realizacji własnych marzeń, albo narzekający na wszystko co dziecko zrobi siedzisz w domu źle wyjdziesz z kolegami (tylko się szlajasz) zamiast docenić dziecko tylko narzekają, chwile temu byłeś najgorszym dzieckiem ale teraz przyszli goście i muszą się tb pochwalić i nagle jesteś idealny, dostałeś 3 ze sprawdzianu a inni 2 to mnie nie obchodzi, dostałeś 5? ale ola miała 6, prawią mądrości do których sami się nie stosują albo które są toksyczne, za moich czasów to była młodzież nie to co teraz, na każdym kroku podważają wartość dziecka, poszedł byś zarobić a nie tylko rodziców pieniądze bierzesz, chcesz zarobić wyprowadzając psy albo myjąc okna? za moich czasów to za darmo się pomagało ta młodzież teraz to taka chciwa,
nie stawiam znaku równości między każdą toksycznością pijak bijący rodzinne jest bardziej toksyczny od tych przykładów ale oni również są toksyczni,
Odpisz
Edytowano - 24 stycznia 2021, 09:49
warto tu również nadmienić że to też jako społeczeństwo jest toksyczne co wciąga innych,
kiedyś tu była opowiadana historia że całą drogę taksówkarz narzekał że politycy to tacy złodzieje a jak dojechali na miejsce to ona zapłaciła a on odjechał z piskiem opon a później się okazało że jej ojciec już mu zapłacił, narzekał a sam nie lepszy,
albo też obrażanie bogatszych, to cecha wielu Polaków ale jest szkodliwa, chyba wiele razy się spotkałeś że obrażano kogoś bo ma pieniądze i np czegoś nie zrobił(np ma forse a ma jakieś stare auto), wpłacił na fundacje charytatywną bo go stać albo że mógł więcej przecież jest bogaty etc albo powtarzanie "pieniądze szczęścia nie dają" co jest kłamstwem
Odpisz
24 stycznia 2021, 09:51
albo nie kupie ci czekolady czy napoju bo nie mam pieniędzy a sb kupuje fajki albo kilka piw
Odpisz
7 stycznia 2021, 21:54
co sadzisz o aborcji
Odpisz
7 stycznia 2021, 22:04
mam dość zdystansowany pogląd na tą sprawę, wala o nią nie specjalnie mnie obchodzi ale rozumiem dość obie strony, osobiście najbliżej mi do stwierdzenia że "kobieta miała wolność wyboru gdy ściągała majtki" ale zgodnie z tym raczej jestem za pozwoleniem na aborcje w przypadku gw..... wiem to też człowiek jednak w na miejscu kobiety i jej bliskich chciałbym jak najszybciej o tym zapomnieć o brzuch rosnący przez 9 miesięcy na to nie pozwala tak samo blizny jakie by po tym zostały, w przypadku aborcji z chorym płodem, to w przypadku pewnej śmierci albo w przypadku warzywa raczej tak, jednak bym powiedział że nie ma w tym przypadku dobrej odpowiedzi jedni mogą mieć nieco więcej racji od innych ale odpowiedz nie jest łatwa ani pewna
Odpisz
31 grudnia 2020, 00:24
Szczęśliwego nowego roku!
Odpisz
30 grudnia 2020, 20:27
No tak, masz podobne poglądy do moich. Ale ja mam przybliżone do frankizmu
Odpisz
30 grudnia 2020, 21:01
@Jejak_ktorego_niema42069: nie kojarzę franksizmu
Odpisz
20 grudnia 2020, 20:33
Gratuluję 1 miejsce w rankingu memiarzy
Odpisz
20 grudnia 2020, 21:38
@KacpereK958: dzięki
Odpisz
17 grudnia 2020, 18:14
Czyli nie wkurzają Cię geje/lesbijki/etc sami w sobie, a cała ta nagonka robiona w około tęczy i ich społeczności?
Jeśli dobrze zrozumiałam to super
Ale ateizm w jakim stopniu Cię wkurza? Bo rozumiem, że tak samo jak z lgbt, póki nie wpycha się swoich wierzeń (bądź niewierzeń) komuś innemu to jest w porządku?
Wsm to masz całkiem spoko poglądy, choć nie ze wszystkim się zgadzam, to ogółem brzmisz całkiem inteligentnie, więc szanuję
Aha i brawo za 1 miejsce w rankingu
Btw ten piorun ma być taką parodią strajku, czy rzeczywiście walki o prawa mężczyzn?
Odpisz
17 grudnia 2020, 19:22
@NothingWhitee: ogólnie nie jestem za tym żeby robić z orientacji temat polityczny (nawet jak ktoś chce im pomóc to i tak robi im więcej szkody) to powinna być tylko jedna z informacji, zwłaszcza że teraz to przypomina bardziej paranoje, chociażby jak chciano nazwać przedszkole "tęczowym" czy jakoś tak to radny pisu czepiał się żę propagują lgbt, i można go wyśmiewać ale mózg reaguje na popularność i skojarzenia, i ogólnie jestem przeciw wypytywaniu się o orientacje jak to ma być z Oskarami jeżeli rola nie dotyczy np geja to raczej te sprawy powinny być prywatne a nie kwestią o krócej rozmawiasz poddasz podania o prace,
nauka nie potwierdza a nie nie zaprzecza istnieniu Boga a wkurza mnie takie szydercze wyśmiewania chrześcijaństwa i zasłaniania się nauką , i po prawdzie sam nie wiem czy jestem głęboko wierzącym
dzięki, choć nie do końca zasłużyłem
co do pioruna to tak właściwie pośrodku, trochę walka ale bardziej podrażnić popierających strajk, jakby nikt nie wstawiał czerwonego sam bym tego nie zrobił, i też raczej mi daleko do walczącego o prawa mężczyzn, dyskryminacji całkowicie nie da się pożyć i też sięprze4kłda ale głównie jestem za patrzeniem na kompetencje, i też sztandarowy postulat czyli aborcja pieniężna też nie specjalnie mi na niej zależy, ogólnie nie lubię tego tematu bo nie ma dobrej odpowiedzi,(jedynie gdy matce groźi śmierć i nie może dokonać aborcji/ to jedyne co całkowicie uznam za złe) ale jakby byłą aborcja na życzenie to bym raczej poparł w imię równowagi
Odpisz
17 grudnia 2020, 19:52
@Racibor: zdecydowanie homoseksualizm został zbyt upolityczniony i zamiast walczyć o równość walczy się o przywileje dla drugiej strony, mi też to przeszkadza, chociażby właśnie przez te Oskary
Ja się nie spotkałam z ateistą, który miałby wyzywać chrześcijan, choć może jedną osobę mogłabym o to podejrzewać. Tak czy inaczej sama nie wierzę, ale wiara też jest sprawą osobistą i tak jak mówisz, nie ma dowodów na istnienie lub nieistnienie, więc obrażanie kogoś w imię nauki jest po prostu ...jowym zachowaniem. Też nie rozumiem co komuś przeszkadza, że ktoś wierzy. No przecież to jego sprawa
Ale mam też wrażenie, że niektórzy katolicy trochę za bardzo... zgrywają ofiary, tak to ujmę, szczególnie teraz, bo strajki, lewica kontra prawica i obie strony muszą wymyślić coś żeby się obrzucić jak największym gównem. A wiara jest delikatnym tematem, więc dobrym do poruszenia w takiej sytuacji. Ale no tak, sam problem istnieje, choć nie na taką skalę jak wszyscy mówią i jest obustronny.
Mi tam sama idea walki o prawa kobiet się podoba, choć jeszcze bardziej podobała by mi się walka o prawa wszystkich ludzi, bo kobietom odebrano prawa, ale mężczyźni też mają wiele problemów, jak np presja społeczeństwa. Jeśli już się strajkuje to powinno się strajkować dla wszystkich, nie tylko dla jednej płci/grupy, przynajmniej według mnie. Choć można by było się jeszcze zastanawiać czy te strajki cokolwiek dają
Odpisz
18 grudnia 2020, 08:42
@NothingWhitee: Nie no, mordeczko, w kwestii LGBT to nadal się walczy o równouprawnienie, a nie przywileje, bo tej równości nadal w Polsce nie ma. Zarówno prawnej jak i społecznej. Drugą trudno zmienić, ale w przypadku pierwszej wystarczy wprowadzić małżeństwa jednopłciowe, związki partnerskie czy adopcję przez pary jednopłciowe.
Odpisz
17 grudnia 2020, 09:31
Brawo za tyle memów i 1 miejsce w rankingu!!!
Odpisz
17 grudnia 2020, 11:14
@Eklerka: dzięki
Odpisz
9 grudnia 2020, 20:49
Witaj Racibor 4 miejsce w rankingu, też bym tak chciał.
Odpisz
15 grudnia 2020, 19:17
@Rex_Avium06: teraz już ma 1, ja musze się zadowolić jak na razie najwyższym w mojej karieze, 8 miejscem
Odpisz
15 grudnia 2020, 20:14
@WielkiMoffPoppns: gratuluje 8
Odpisz
15 grudnia 2020, 20:17
@Racibor: to ja tobie gratuluje 1
Odpisz
15 grudnia 2020, 20:17
@WielkiMoffPoppns: dzięki
Odpisz
12 grudnia 2020, 12:33
witaj
Odpisz
12 grudnia 2020, 13:13
siemka
Odpisz
12 grudnia 2020, 13:14
@Racibor: co tam u ciebie słychać?
Odpisz
12 grudnia 2020, 13:40
prawdę mówiąc nic ciekawego, oglądam db gt i jujutsu kaisen i czekam na odebranie dowodu osobistego bo bez niego nie chcą mnie zapisać w word'zie
Odpisz
8 grudnia 2020, 05:08
typo robi autobiografie w opisie i nagle stwierdza, że nie lubi książek
nice
Odpisz
8 grudnia 2020, 07:25
@przemek1ni: oj tam zaraz autobiografia po prostu szczegółów przedstawiłem swoje poglądy, a poza tym napiąłem że nie lubię czytać nic tam nie pisało że nie lubię pisać autobiografii
Odpisz
8 grudnia 2020, 07:30
@Racibor: Racibor rada dodawaj memy nieco później kiedy na poczekalni siedzi dużo jejaków najlepiej rano lub wieczorem ja zwykle dodaje o 9:00 lub 19:00.
Odpisz
8 grudnia 2020, 08:07
@Rex_Avium06: dzięki za rade ale nie jestem pewny czy ma to wielkie znaczenie, co prawda jak się doda za dnia to szybciej pojawią się oceny ale również pojawia się wtedy więcej memów przez co dany jest spychany, jak jakiś jest w nocy to osoby przeglądające z rana dotrą do niego, choć w nocy łatwiej o procedurę 0-4
Odpisz
8 grudnia 2020, 08:10
@Racibor: Tak ale jejacy często schoszą na dół bo wiedzą że jest mnóstwo memów.
Odpisz
Edytowano - 8 grudnia 2020, 08:11
@Rex_Avium06: z rana chyba jest podobnie, bo jak wstawiam przechodzą ale nie mam zbytnia porównania ale na jednym z memów administracja napisała że nie ma zbytniej różnicy, ale miło z twojej strony że się troszczysz
Odpisz
8 grudnia 2020, 08:14
@Rex_Avium06: https://memy.jeja.pl/684955,big-brain-time-pssst-z.html
Odpisz
8 grudnia 2020, 08:22
@Racibor: Spoko.
Odpisz
8 grudnia 2020, 08:23
@Rex_Avium06: Będe musiał to przetestować.
Odpisz
Edytowano - 8 grudnia 2020, 08:25
@Rex_Avium06: A, w ogóle jak długo jesteś na jeja?
Odpisz
Edytowano - 8 grudnia 2020, 09:07
@Rex_Avium06: zarejestrowałem się nieco rok temu, z kolei udzielać zacząłem się znacznie później(mem,y komy na początku ale rzadko 1 na tydzień/miesiąc), a przeglądać memy na jeja zacząłem z ze 3-2 lata temu, choć z przeglądaniem cofnąłem się do ok. 2014 ale jak teraz zajrzę to większości z tych memów nie pamiętam ale daleko doszedłem
Odpisz
Edytowano - 8 grudnia 2020, 09:14
@Racibor: Ja dołączyłem dopiero 5 listopada głównie po to, by robić memy, pierwszego dodałem tego samego dnia. Memy przeglądałem już kilka miesięcy wcześniej.
Odpisz
8 grudnia 2020, 09:27
@Rex_Avium06: ja głównie komentować nie pamiętam dokładnie ale było kilka komentarzy które mnie wykurzyły albo to były memy i chciałem wyrazić inną opinie, a memy które wstawiam to głownie te które mnie rozbawiły na innych stronach wiem kradnę ale się przyznaje do tego więc uznaje że jest ok, jedyny mem jaki zrobiłem się nie przują
Odpisz
8 grudnia 2020, 09:30
@Racibor: Ja do tej pory nie ukradłem żadnego mema jedynie co to szablon wziąłem z googla i na nim był znak wodny.
Odpisz
8 grudnia 2020, 09:32
@Rex_Avium06: przeszedł ?rzadko biedy przechodom ze znakiem
Odpisz
8 grudnia 2020, 09:36
@Racibor: Coś ty nie przeszedł teraz to rsczej jest w archiwum, nie pamiętam jak się nazywał, ale pod każdym moim memem dodaje, że to ja go stworzyłem.
Odpisz
8 grudnia 2020, 09:46
@Rex_Avium06: A w ogóle wiesz jak dostać się do archiwum memów, bo ja odnalazłem jedynie drogę do archiwum dowvipów https://www.jeja.pl/str,12,archiwum-emaili.html
Odpisz
8 grudnia 2020, 10:03
@Rex_Avium06: nie mam pojęcia być może nie istnieje, tyle memów musiało by sporo ważyć
mogę ci tylko doradzić jak zdobyć odznakę dociekliwy
Odpisz
8 grudnia 2020, 14:32
@Racibor: Mam już dociekliwego zdobyłem go bo wszedłam na gry i dałem popularne XD.
Odpisz
7 grudnia 2020, 12:59
tradycjionalizm opiera się na cofaniu praw do tych w przeszłości
Odpisz
7 grudnia 2020, 13:24
@JuliuszCezar12_: raczej na uznaniu że normy wykształcone przez pokolenia są skuteczniejsze niż nowo wykształcone i z nieznanymi skutkami, choć często tradycjonaliści popadają wstentymentalizm/romatyzm i patrzą na przeszłość w wyidealizowany sposób, ale to nie jest tylko ich cech z koli druga strona podobnie zachowuje się chociażby do rewolucji francuskiej, lub do zachowań które wymyślili i nie zdążyli sprawdzić jaki skutek mają te zachowania, lub twierdzeniu że człowiek świetnie sobie poradzie bez żadnych norm czy wzorców, dlatego ja umieszczam się pomiędzy
Odpisz
7 grudnia 2020, 13:27
@Racibor: fragment definicji Tradycjonaliści starali się odbudować i przywrócić stary ład polityczny,
nie tradycjonaliści chcą przywrócić stary ład a ty mówisz o konserwatyźmie ewolucyjnym
Odpisz
7 grudnia 2020, 13:29
@Racibor: https://pl.wikipedia.org/wiki/Tradycjonalizm to link
Odpisz
8 grudnia 2020, 08:02
@JuliuszCezar12_: masz racje, poprawiam
Odpisz
8 grudnia 2020, 08:33
@JuliuszCezar12_: wiesz ,że definicje są płynne i takie poglądy takich ludzi jak ja czy ty ciężko opisać jednym słowem bo można powiedzieć konserwatysta ewolucyjny lub mniej skrajny postępowiec
Odpisz
7 grudnia 2020, 13:30
tradycjonalizm polega na '' cofaniu się''
Odpisz
7 grudnia 2020, 08:34
postępowy tradycjonalista to coś jak trzeźwy pijak
Odpisz
7 grudnia 2020, 10:54
@JuliuszCezar12_: są tradycje które są przestarzałe, były potrzebne kiedyś, ale dziś są zbędne, a nie mówię o całkowitym rozj...niu systemu, jak nie jedzenie mięsa w piątek- miało na celu urozmaicenie diety ale z dzisiejszą wiedzą o dietetyce jest to zbędne, i jest wiele podobnych, przestarzałych tradycji ale są również dobre, potrzebne
Odpisz
7 grudnia 2020, 08:35
i jeszcze każdy homo jest lgbt bo lgbt to po prostu ludzie nie hetero zaś nie każdy homo jest aktywistą lewicowym
Odpisz
24 listopada 2020, 12:59
Czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej co tu tak pusto?
Odpisz
2 grudnia 2020, 09:16
@astrofizyk: chyba bo nie ma opisu
Odpisz
2 grudnia 2020, 10:00
@Racibor: w sumie ma to sens
Odpisz