Profil użytkownika FanNinjaKiwi222

Avatar FanNinjaKiwi222
Login:
FanNinjaKiwi222
Imię:
Mariusz
Nazwisko:
Tajemniczy
Strona www:
Data urodzenia:
2004-04-06
Kilka słów o sobie:
lubie placki bo są smaczne

⠀⠀⠀⠀⣀⣄⡀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣀⣤⣄⣀⡀
⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣷⠀⠀⠀⠀⠛⠛⣿⣿⣿⡛⠿⠷
⠀⠀⠀⠀⠀⠘⠿⠿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⠇
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠁

⠀⠀⠀⠀⣿⣷⣄⠀⢶⣶⣷⣶⣶⣤⣀
⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠻⠗
⠀⠀⠀⣰⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣠⣤⣴⣶⡄
⠀⣠⣾⣿⣿⣿⣥⣶⣶⣿⣿⣿⣿⣿⠿⠿⠛⠃
⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡄
⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡁
⠈⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠁
⠀⠀⠛⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠟
⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠉⠉

Rozwiń opis

Zwiń opis

Władca Smoków

Komentarze (176)

Zgłoś problem

Właściciel profilu nie pozwala dodawać komentarzy

Komentarze

Odśwież
Avatar Towarzysz_Boniacz89

6 sierpnia, 01:16

Będę walczył!

Avatar Creeper123pl

28 czerwca, 13:03

marek

Avatar AquoZ32

4 czerwca, 20:38

eszekre

Avatar Suchotnik

26 maja, 17:27

14 lat he?

W sumie pasuje widząc twoje zachowanie

Avatar FanNinjaKiwi222

26 maja, 20:49

@Suchotnik: jpdl czepia sie mnie furfag XDDDDDD

Avatar Suchotnik

26 maja, 23:04

@FanNinjaKiwi222: jpdl iks de de de de

Avatar Catrine02

13 maja, 17:18

Je**ny tf2

Avatar ADusBurusADB

9 maja, 14:07

grasz w małpki?

Avatar mojalubiplacki

19 kwietnia, 18:36

No wiesz co? Myślałem że jesteśmy ziomkami, do kiedy będę miał bana?

Avatar
Shynshyl

15 kwietnia, 20:28

Czemu nienawidzisz anime?
Oczekuję logicznych argumentów.
Chociaż wątpie byś miał inne niż "bo nie lubie"

Avatar FanNinjaKiwi222

15 kwietnia, 20:33

bo to jest kurde rzesząca sie plaga
brzydze sie ludzmi ktorzy sa otaku , weaboo i mangozje**mi.
ludzie zaczeli naduzywac tego stylu animacji i ku*wa tak powstało milion obrzydliwych hentai
mam dosyc poprostu ludzi którzy uwazaja sie za lepszych bo maja waifu, avatar z anime i wgl wszystko.
czyli poprostu anime jest ch*jowe.
animacja do dupy
lip-syncing? a co to takiego?
japońskie. fu.

Avatar
Shynshyl

15 kwietnia, 20:51

@FanNinjaKiwi222: Czyli każda osoba oglądająca anime to od razu mangozjeb chwalący się znajomością japońskiego? Aha ok
I chciałbym podkreślić że to raczej osoby nie oglądające ikrytykujące bez sensownie anime się wywyższają
A lip sync to raczej średnio ma działać z dubbingiem
I nie uważam twojego nazywania rzeczy "obrzydliwymi" bez uzasadnienia za dobry argument

Avatar caltinks_2

11 kwietnia, 19:17

Witam. Zauważyłem, że podzielamy poglądy w sprawie pewnego stylu animacji, który nie powinien istnieć, dlatego zajrzałem na twój profil.

Avatar FanNinjaKiwi222

11 kwietnia, 19:42

@caltinks_2: o ch*j. normalnie już kolejna osoba która nie znosi anime. jak sie bardzo ciesze.

Avatar AquoZ32

10 kwietnia, 19:11

if you like this comment i will literally suck a dick

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar AquoZ32

10 kwietnia, 19:38

Avatar FanNinjaKiwi222

10 kwietnia, 20:08

@AquoZ32: *showwww*

Avatar tadeusz999

7 kwietnia, 16:01

Dzięki za bana. Dobre i to.

Avatar
Konto usunięte

7 kwietnia, 10:34

szanuję cię bo nie szanujesz anime

Avatar FanNinjaKiwi222

7 kwietnia, 10:44

nawzajem ;)

Avatar porto3

3 kwietnia, 19:09

przeczytaj co to jest spam.

Avatar
Konto usunięte

1 kwietnia, 15:19

:P

Avatar AquoZ32

31 marca, 20:34

a na ile ten ban

Avatar LosowyLudek

25 marca, 11:30

bunga bunga bunga bunga bunga bunga

Avatar Modziaczek

22 marca, 19:58

Chyba powiedziałem że nie zabraniam, ale proszę bardzo rób jak chcesz zobaczymy jak to się zakończy

Avatar AquoZ32

16 marca, 22:38

+rep dobre meymeysy

Avatar Ashyfresh

17 lutego, 21:49

grasz może w tf2?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Ashyfresh

21 lutego, 18:11

Avatar FanNinjaKiwi222

21 lutego, 19:52

@Ashyfresh: mialem robic tego hot slapa ale to i tak slaba bron i mi sie odechciało xD

Avatar MrocznyK

13 lutego, 22:54

Pozdrów ode mnie swoje poduszki :*

Avatar FanNinjaKiwi222

14 lutego, 14:54

@MrocznyK: hahahahahahahahahhahahahaahahahahahahaha xDDDDDDDDDDDDDDDDD
.
.
.
.
.
.
.
.
nie.

Avatar MrocznyK

14 lutego, 15:40

@FanNinjaKiwi222: szkoda.

Avatar LosowyLudek

11 lutego, 22:45

standupandbecountedshowtheworldthatyouramanstandupandbecountedgowiththekukluxklan

Avatar Deszcz

12 października 2016, 15:49

Przestań.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar TenLucznik

25 stycznia, 11:38

@FanNinjaKiwi222: Ty wiesz ile ty wtedy miałeś lat?

Avatar FanNinjaKiwi222

25 stycznia, 12:18

@TenLucznik: nie i sie odpie**ol :)

Avatar xKotel

17 stycznia, 10:03

Someone toucha my spaghett

Avatar tombraider100

24 grudnia 2017, 13:12

Hey musimy pogadać na prive chcę cb poznać i o coś spytać tutaj raczej nie popiszemy o tym plz popiszmy na prive

Avatar przemek1ni

30 sierpnia 2017, 17:47

Zrobiło Ninja Kiwi jakąś fajną gierkę od czasu SAS 3?

Avatar FanNinjaKiwi222

9 września 2017, 20:11

@przemek1ni: niby planują zrobić wkońcu btd6. ale mnie to już nie za bardzo obchodzi.

Avatar SztykMolodiets

19 grudnia 2017, 12:24

@przemek1ni: Tak. SAS4

Avatar przemek1ni

20 grudnia 2017, 16:15

@SztykMolodiets: Takie to se

Avatar xAzumiKx

23 lipca 2017, 12:55

Jaką masz liczbę czerwonych?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar xAzumiKx

24 lipca 2017, 12:06

@jacek1s: Ok

Avatar FranekRadziej

9 grudnia 2017, 20:31

@jacek1s: Zaczęła?

Avatar LubieTostyPL

9 grudnia 2017, 10:51

haha fan ninja i kiwi z 222

Avatar PoProstuMi

10 listopada 2017, 21:38

Jesteś FanemNinjaKiwi, bo lubisz i ninje i kiwi, czy to ma jakiś głębszy przekaz?

Avatar Maikielo

3 listopada 2017, 15:30

Co

Avatar
Konto usunięte

27 października 2017, 21:49

co to za diabeł?

Avatar XiHan

17 października 2017, 19:58

Jaką masz liczbę czerwonych?

Avatar JestemNICZYM

16 października 2017, 16:21

Czemu nazywasz się fanninjakiwi a masz zdjęcie z żołnierzem z team fortressa 2?

Avatar Hadesares

18 września 2017, 19:23

Rest in pizza

Avatar xMacius

20 sierpnia 2017, 22:51

Boneless Pizza

Avatar LosowyLudek

14 sierpnia 2017, 21:37

deadass

Avatar Kubox123456

8 sierpnia 2017, 20:21

patrz wiadomosc private. ... ...

Avatar
Konto usunięte

3 sierpnia 2017, 12:36

Lemme get umm... BONELESS PIZZA

Avatar damik1318

27 lipca 2017, 18:01

niby fan ninjakiwi ale jednak terraria

Avatar ZSRRBall

27 czerwca 2017, 20:15

Witaj Mariuszu

Avatar sloneczniki

24 kwietnia 2017, 18:22

Chomik gra na ukulele ponieważ sarna kaszalot.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Szukaj osoby