Profil użytkownika Par00fka

Avatar Par00fka
Login:
Par00fka
Imię:
Mikołaj
Nazwisko:
Joestar
Miejsce zamieszkania:
Morioh
Kilka słów o sobie:
Nie jestem trolem j nie znam rzadnych
Lubię jeja i jojo i pog nie chce mi się robić opisu
Ulubieni jejacy to
Polish_Soldier
Olelele
Normalny człowiek
NesquikBoi
Antonippp
The_Crusader
Senedrom
Revan21
Algeriusz
polska_cebulka
False1337

Rozwiń opis

Zwiń opis

Doświadczenie:
12

poziom
doświadczenia

290

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowcaPoziom odznaki

Łowca

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka KoneserPoziom odznaki

Koneser

Za każdy materiał, który osiągnął popularność w ciągu miesiąca otrzymujesz punkt.

Odznaka BywalecPoziom odznaki

Bywalec

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka SelekcjonerPoziom odznaki

Selekcjoner

Za każdą ocenę nowego materiału w poczekalni zdobywasz punkt. Punkt przyznajemy za ocenienie materiału dodanego mniej niż 2 godziny przed oddaniem głosu.

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka Jejowy zombiePoziom odznaki

Jejowy zombie

Odznaka za nocną aktywność na Jeja.pl.

Odznaka StrzałkowiczPoziom odznaki

Strzałkowicz

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka dostawca uśmiechówPoziom odznaki

Dostawca uśmiechów

Odznaka za uśmiechy, które zagościły na twarzach Jejowiczów i Jejowiczek. Technicznie rzecz ujmując za obrazki na głównej.

Odznaka Miłośnik zwierzątPoziom odznaki

Miłośnik zwierząt

Odznaka za ocenianie nowych materiałów ze zwierzętami, które trafiły na główną.

Odznaka Miłośnik dowcipówPoziom odznaki

Miłośnik dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

Odznaka DociekliwyPoziom odznaki

Dociekliwy

Odznaka dla dociekliwych osób przyznawana za... Dociekliwi na pewno do tego dojdą!

Odznaka Czujne OkoPoziom odznaki

Czujne Oko

Odznaka przyznawana osobom, które zgłosiły istotny problem na Jeja.pl

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
24805
razy
Memów i obrazków:
31
w aktywnych
2
w poczekalni
Farmerama
267

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar polska_cebulka

3 marca, 22:59

Xd

Avatar Par00fka

3 marca, 23:01

@polska_cebulka: xddddddddd

Avatar Sirbaloo

Edytowano - 4 marca, 17:43

@polska_cebulka: nie znam par00rufki xD

Avatar COWALSKY

4 marca, 12:47

tao papaj chce cie zaszczepić cr?

Avatar Par00fka

4 marca, 13:05

@COWALSKY: imo rigcz

Avatar revan21

4 marca, 10:00

Znowu razem UwU

Avatar Par00fka

Edytowano - 4 marca, 10:00

@revan21: OwO xdd

Avatar Ameron

4 marca, 07:32

Bulma przebrana za królika, nieświadomie terroryzująca pewną wioskę. Niezły avek

Avatar polska_cebulka

Edytowano - 3 marca, 14:51

Ej par0wka.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar False1337

3 marca, 16:16

@Par00fka: okokokokok

Avatar bylojuz12

3 marca, 17:49

@polska_cebulka: Ej zrobcie może paroofke z polskom cebulą, dobre by było

Avatar Kolodziej_1

Edytowano - 2 marca, 23:42

Dlaczego jesteś anty-furry? Pytam z ciekawości

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar ElitarnyJejowicz

3 marca, 11:21

@Par00fka: Mówisz że furry jest gejowe a masz na nazwisko Joestar hmm

Avatar Par00fka

3 marca, 11:21

Avatar KacpereK958

2 marca, 14:41

O Bulma! Witaj

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar KacpereK958

2 marca, 15:33

@Par00fka: Spk to ja ci nie będę przeszkadzać

Avatar Par00fka

2 marca, 15:34

@KacpereK958: miłego popołudnia

Avatar Koteczek_21

2 marca, 13:19

Co to za postać na avatarze?

Avatar Par00fka

2 marca, 13:20

@Koteczek_21: Bulma z Dragonball

Avatar byczek24

1 marca, 22:43

No i zamykam ci mordę ez

komentarz obrazkowy

Avatar Par00fka

1 marca, 22:44

@byczek24: wku*wiaj

Avatar byczek24

1 marca, 22:45

@Par00fka: no ok

Avatar Lucyfix

1 marca, 22:08

czytałem tylko 4 tomy dragon bala ale bulma była wkurzjaca

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Par00fka

1 marca, 22:20

@Lucyfix: yamcha sie zesrał jak ją zobaczył

Avatar Lucyfix

1 marca, 22:21

@Par00fka: ja tez bym sie zesral

Avatar Senedrom

Edytowano - 1 marca, 21:49

Oh*i załapałem się do czyiś ulubionych jejaków

Avatar Par00fka

1 marca, 21:58

@Senedrom: jesteś pogchamp więc imo brak zdziwienia

Avatar Senedrom

1 marca, 21:59

@Par00fka: Dzięki dzięki

Avatar Darwidx

1 marca, 13:25

Kiedy masz krypto furasa na avku, a wyzywasz innych.
(jakby to było coś złego)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Par00fka

1 marca, 17:06

Avatar polska_cebulka

3 marca, 16:16

@Darwidx: Xd no chyba twoja mama

Avatar revan21

1 marca, 13:11

Zyjesz???????

Avatar Par00fka

1 marca, 13:13

@revan21: no xd

Avatar revan21

1 marca, 13:15

@Par00fka: imo poger

Avatar Xerfon

18 lutego, 12:12

Siema

Avatar polska_cebulka

10 lutego, 12:38

czemu parofka nie przejdzie przez jezdnie????

Avatar ZiemiaJestElipsom

14 lutego, 17:35

@polska_cebulka: bo ma Drip i jeździ taksufkom

Avatar KeBe_W13

10 stycznia, 12:46

Napisales że masz urodziny więc sto lat i wszystkiego najlepszego Ci zycze

Avatar Par00fka

10 stycznia, 12:50

@KeBe_W13: dziękuje bardzo

Avatar False1337

Edytowano - 9 stycznia, 21:01

ej mam tego avka dla cb ocen w skali -1-0

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar False1337

9 stycznia, 21:10

@Par00fka: ok ale jusz jutro jak zjem rosolek to na silach bede i zriobie bo juz ogarnolem jak to robuc

Avatar Par00fka

9 stycznia, 21:13

@False1337: okej

Avatar Oliwier256

9 stycznia, 18:14

Jutro pewne zapomnę więc
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin,dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, kasy i żeby nikt cię nie wkur*iał

Avatar Par00fka

9 stycznia, 18:15

@Oliwier256: z ostatnim moze byc trudno ale bardzo dziękuje za życzenia

Avatar Oliwier256

9 stycznia, 18:15

@Par00fka: proszę bardzo

Avatar KeBe_W13

7 stycznia, 14:03

Avatar Par00fka

7 stycznia, 14:04

@KeBe_W13: (◍•ᴗ•◍)❤

Avatar KeBe_W13

7 stycznia, 14:05

Avatar Par00fka

Edytowano - 7 stycznia, 14:06

@KeBe_W13: nie jestem gejem ale jesteś zajebisty pozdrawiam z rodzinką

Avatar revan21

7 stycznia, 11:01

Penis

Avatar Par00fka

7 stycznia, 11:04

@revan21: chyba ty

Avatar starmagedon

Edytowano - 4 stycznia, 16:07

Wbiłem ci 20.000 zieloną. Nie dziękuj.

Avatar Par00fka

4 stycznia, 16:07

@starmagedon: omg dzieki kc (no homo👹)

Avatar xHelloTherex

1 stycznia, 23:38

Cześć Mikołaj co tam

Avatar Par00fka

1 stycznia, 23:40

@xHelloTherex: elo
Jest cool
A u cb?

Avatar xHelloTherex

1 stycznia, 23:41

@Par00fka: Smutno mi
Że nie ma cię na naszej pog grupie którą założył olelele

Avatar Par00fka

1 stycznia, 23:43

@xHelloTherex: za niedługo wrócę
10 stycznia będzie dniem powrotu paruwy
Zapamiętaj i im przekaż

Avatar Memyzphotoshopaipainta

31 grudnia 2020, 23:39

Elo 420

Avatar polska_cebulka

28 grudnia 2020, 23:43

Ej Parufka na którym jesteś parcie jojo?

Avatar Par00fka

28 grudnia 2020, 23:44

@polska_cebulka: literalnie skończyłem anime i nie chce mi się czytać mangi
A co

Avatar polska_cebulka

28 grudnia 2020, 23:45

@Par00fka: A nic, tak z ciekawości pytałem, bo ja sobie czytam literalnie teraz siódmy part

Avatar Par00fka

28 grudnia 2020, 23:45

@polska_cebulka: miłego czytania

Avatar polska_cebulka

28 grudnia 2020, 23:46

@Par00fka: dzięki

Avatar False1337

23 grudnia 2020, 22:49

Wesołych świąt życzę :3

Avatar Par00fka

23 grudnia 2020, 23:38

@False1337: wzajemnie ;))

Avatar Grneral_kenobi

23 grudnia 2020, 17:19

Wesołych świąt Bożego Narodzenia życzę ci dzieci z revanem

Avatar Par00fka

23 grudnia 2020, 17:21

@Grneral_kenobi: dzk i wesołych świąt

Avatar Panzwierz

19 grudnia 2020, 11:37

Witam pana

Avatar Par00fka

19 grudnia 2020, 11:41

@Panzwierz: siema

Avatar Eksperyment54

18 grudnia 2020, 19:47

Olelele

Avatar Par00fka

18 grudnia 2020, 19:48

@Eksperyment54: to nawet nie jest on

Avatar polska_cebulka

17 grudnia 2020, 23:27

Jak mnie wpiszesz na liste to cie wpisze na moja i twojego meza tez pog

Avatar Par00fka

17 grudnia 2020, 23:31

@polska_cebulka: dobra pogchamp

Avatar polska_cebulka

17 grudnia 2020, 09:11

Pog profilowe wersja świąteczna :oo

Avatar Par00fka

Edytowano - 17 grudnia 2020, 09:12

@polska_cebulka: zajebiste i pogchampowe B)

Avatar
Konto usunięte

10 grudnia 2020, 01:47

Bo ja kibicem Lecha jestem

Avatar Par00fka

16 grudnia 2020, 18:22

co jesteś?

Avatar revan21

30 listopada 2020, 23:20

Olelele avatar numero quatro

Avatar revan21

Edytowano - 26 listopada 2020, 21:07

Ki3dy twój mąż ma bana biblijnymłotek

Avatar revan21

26 listopada 2020, 10:24

Par00fka kiedy wrócisz biblijnymłotek

Avatar Grneral_kenobi

24 listopada 2020, 19:13

Par00fka wszystko dobrze? Revan i ja się martwimy

Avatar revan21

24 listopada 2020, 18:15

Siema

Avatar revan21

23 listopada 2020, 13:35

Siema

Avatar antonippp

Edytowano - 17 listopada 2020, 09:02

revan pisze ze cb kocha ale tak no chomo

Avatar baronlennabeka

16 listopada 2020, 22:46

Wszystkiego naj z okazji ślubu ciebie z Revanem.
.
.

.
.
.
"Szczęścia miśaczki, szczęścia"~ Lakarnum i jakieś komentarze pod postami zakochanych na FB.

Avatar antonippp

16 listopada 2020, 15:14

kiedy twoj maz ma bana dwukropek
rel momento numero dos

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Najnowsze zdjęcia Par00fka

Szukaj osoby