Co mogę o sobie powiedzieć?
Jestem dziwakiem.
Bardzo dziwnym dziwakiem.
Zacznę od tego, że mieszkam w opuszczonym składziku podsufitowym w IKEI. Dobrze mi się tu żyje. Pojjem sobie klopsików. Wyśpię. Pobawię. IKEA to zarąbiste miejsce.
W jeziorze niedaleko trzymam swoje ukochane zwierzątko: srebrno-granatowego lewiatana o imieniu Wacek. Kiedyś miałem koto-jelenia, ale ten uciekł do Łodzi.
Dalej. Wygląd: nie wyglądam. Po prostu mnie nie widać. Żeby w jakikolwiek sposób dało się mnie zauważyć, tak jak inni niewidzialni ludzie noszę różne dziwne ubrania oraz bandażuję głowę, by było mnie widać.
Nie dalej jak pięć lat temu obudziłem się w składziku na mopy w pałacu kultury w dresie i okularach przeciwsłonecznych z pokaźną dziurą w pamięci, z czym od razu poszedłem do najbliższego siedliska mojego ludu i dowiedziałem się, że jestem wyrzutkiem ich społeczeństwa i nie jestem mile widziany. Po wyrzuceniu z domu (z zeznań świadków i wiedzących) upiłem się i tu wracamy na początek historii, do składziku na mopy. Zamieszkałem w sklepie IKEA jako pracownik/strażnik, a sklep od początku stał się jednym z moich ulubionych miejsc. Bo wiecie, dla zwykłych ludzi IKEA to tylko sklep meblowy, jednak jeśli umie się szukać, można znaleźć jej, choć ukrywaną przez pracowików, mroczniejszą stronę pełną broni, maszyn zagłady do samodzielnego złożenia, oraz innych nietypowych dla sklepu żeczy (kontaktowania się z pradawnymi naprzykład). Teraz już wszyscy pracownicy sklepu wiedzą o mnie i skrzętnie ukrywają ślady mojej bytności (trochę traktują mnie jak maskotkę tej ukrytej strony sklepu).
Ulubione gry:
Team Fortress 2
S.T.A.L.K.E.R. (wszystkie)
Watch Dogs (pełna seria)
Red Dead Redemption II
Portal i Portal 2
Half-life 2
Half-Life 3
Half-Life Alyx
Animal Crossing News Horizons
Stardew Valley
Dont starve (wszystkie)
Undertale
Deltarune
The Legend Of Zelda (BoTW, Majora's Mask)
Dreams
Minecraft
Gothic
Twierdza
Hotel Mario
Zelda CDi
The Town With No Name
Rzeczy które lubię robić:
Być sobą
Straszyć ludzi
Wychodzić z kolegami
Spędzać czas na Odwiecznym Targu Dziwaków™
Grać
Czytać
Oglądać memy
Uczyć się
Składać rzeczy
Bawić się z swoim zwierzątkiem
Ulubione ludzkie jedzenie:
Spaghetti
Klopsy
Zupa warzywna
Czekolada
Pstrąg w czekoladzie
Herbata
Farba ( najbardziej fioletowa i zielona, ale czerwona też może być )
Kakao
Gofracki
Dynamit
Słodycze
Torcik migdałowy
Dziwułka
Mleko
Sznycel
Bagienne ziele (wszyscy wiemy w jakiej formie)
mandarynki
Kotlet schabowy/mielony/z ludzkiego mięsa
Pierogi
Ser
Rzeczy których N I E L U B I Ę:
Debili nie korzystających z instrukcji i potem narzekających na personel sklepu meblowego,
I N T R U Z Ó W,
Rakowych dzieciaków/ materiałów/czegokolwiek,
Cringe'u,
Głupców
Jednorożców
Pszyjaciele™:
Gracjan_pl
Zwykly_zlodziej
Oliwier256
Staty:
Ilość rozdziewiczonych profili: 6
15 Memów na głównej:12.10.2020
Pierwszy ban: 29.08.2020 21:06 ( dość długi tunel w którym udział brałem trzy razy )
Licznik banów: 1
Status na teraz:
Wszystko ok
Komentarze
Odśwież24 lutego, 19:16
najwiecej madrosci mozna zdobyc z glupich czynow
Odpisz
25 lutego, 07:51
@wactonieja: no cóż, istoty inteligentne uczą się na błędach, ze spektakularnego pokazu głupoty można wyciągnąć najwięcej wiedzy, czego nie robić, z wielkiego błędu uczymy się jak takich błędów nie powtarzać
jednak najwięcej wiedzy pochodzi z "pozytywnego" doświadczenia, ćwiczeń, prób, testów, bo nauka nie przychodzi do nas sama
Odpisz
22 lutego, 20:16
,,Ludzie naprawili tylko te problemy, które sobie stworzyli' zgadzasz się?
Odpisz
23 lutego, 07:52
@wactonieja: nie
nie wszystkie problemy pochodzą od ludzi
niektóre idą z kosmosu, inne z głębi ziemi, lub toni oceanów. Nie wszystko to odpowiedzialność ludzkości, niektórych rzeczy nawet nie przewidzieliśmy
Odpisz
Edytowano - 23 lutego, 08:44
@Dziwak: Świat na początku nie miał problemów, ponieważ nie bylo na nim świadomych istot ktore określaly by to jako problem np. czy problemem było to, że istniały pustynie? Nie. Czy problemem było to, że zwierzeta walczyły i zjadały tych słabych? Nie. Do czasu, kiedy ludzie zorientowali się, że jest to dla nich niekorzystne i mogą to zmienić. Ludzie jako istota rozumna, posiada znacznie więcej potrzeb, niż zwierzę, gdyby człowiek nie widział problemu w tym, że poluje na zwierzęta patykiem, a jest to mniej efektywne niż polowanie włócznią, to by nigdy nie wytworzył włóczni i się nie rozwinął. Więc człowiek jako istota potrzebująca więcej od innych stworzeń, naturalnie będzie dostrzegać w środowisku, w którym żyje problemy i będzie ich dostrzegać więcej niż inne stworzenia. To nie jest tak, że człowiek stworzył dinozaury, które na niego polowały, chodzi o pogląd, dla niego to był problem, uznał ze to jest problem i stworzył tym samym problem jako cos subiektywnego. Inny przykład to, kiedy ktoś czuję się niedoceniany np. podczas pracy w biurze, zwierzęta tego nie odczuwają- potrzeby docenienia. Człowiek bezpośrednio i świadomie nie tworzy dla siebie sytuacji, która wprawia go w takie poczucie, ale subiektywnie tworzy z tego problem, subiektywnie, bo ktoś inny nie będzie uważał tego za problem mimo, że bedzie pracowal w tych samych warunkach.
Odpisz
23 lutego, 10:04
@wactonieja: problemem może być też coś nie świadomie dla nikogo. Określenie "problem" oznacza coś niekorzystnego dla danej jednostki lub grupy jednostek. Zwierzęta mogły nie wiedzieć, że coś takiego jak problem istnieje, dla nich bardziej istniało zagrożenie, wskazywane przez instynkt. "Problem" to myśl o czymś niekorzystnym, ale to, że coś złego nie zostało określone, nie znaczy że tym problemem nie jest. Dla na przykład zwierzęcia otoczonego przez drapieżniki problemem jest zagrożenie z ich strony, "sprawią mu problemy z dotarciem do gniazda", czyli stanowią przeszkodę, a problem, to właśnie przeszkoda. Zwierze nie potrafi nazwać przeszkody, ale zdaje sobie sprawę, że ten jest i trzeba od niego uciec, lub jakoś go rozwiązać. Problem drapieżników w okolicy można rozwiązać na przykład zmianą miejsca zamieszkania(ucieczką) lub walką, jeśli potrafi się taką podjąć. Gdy nadszedł człowiek, rozwiązał niektóre "nie-swoje" problemy, na przykład chronił poszczególne gatunki zwierząt przed zagrożeniami ze strony chorób, braku żywności, innych zwierząt i co trochę ironiczne, innych ludzi.
Odpisz
23 lutego, 11:08
@Dziwak: te problemy nie do końca były ,,nieswoje'', ponieważ człowiek jeśli ktoś cos robi to znowuż robi to bo chce, więc chronił zwierzęta przed chorobami ponieważ te (choroby) zabiłyby pożywienie dla człowieka, a choroby u ludzi, zwierząt, które człowiek darzy uczuciem, człowiek chroni, gdyż utrata sprawiłaby człowiekowi smutek, którego człowiek czuć nie chce. Masz racje, to że coś nie jest określane jako ,,problem'' nie znaczy, ze nie jest nie korzystne dla innych ale tylko jeśli cos określi się jako problem można to rozwiązać. Ponownie zwierzęta, też widziały problemy (bo gdyby nie widziały to by wyginęły), jednak mała inteligencja zwierząt nie pozwoliła całkowicie problemu rozwiązać, bynajmniej nie na tak szeroką skale jak człowiek, np. zwierzęta unikały drapieżników albo walczyły- tak jak człowiek ale potem, człowiek wznosił osady, mury, produkował narzędzia i zawładnął cała planetą. Tak naprawdę problemy nigdy nie zostaną w całosci rozwiązane, bo zycie jest zbyt skomplikowane, wazne jest pytanie: ,,Czy rozwiazanie problemu, nie powoduje powstania innych problemów?'' i to w dużej mierze zależy od punktu widzenia.
Odpisz
19 lutego, 10:36
,,Zło najmniej zna ten kto je czyni'' ?
Odpisz
19 lutego, 11:02
@wactonieja: niby prawda, niby nie, zło jest względne, dla jednego coś jest dobre, dla innego jest złe i tyle, można tą myśl stosować w ten sposób, że ktoś czyniący zło może nie wiedzieć, że czyni źle, bo czyni dobrze dla siebie, więc choć sam zło czyni, najmniej wie że robi źle, więc najmniej zna to zło.
Z drugiej strony, ten kto źle robi może swoje zło znać dogłębnie, wie że robi komuś źle i robi to specjalnie, a żeby jak największe "zło" wyrządzić, trzeba wiedzieć co jest i dla kogo złe, a co nie
Odpisz
Edytowano - 19 lutego, 11:18
@Dziwak: jesli cos robimy to robimy to bo chcemy, więc teorytecznie jesli ktos subiektywnie czyni ,,zło'' (np. sugeruje ze kradziez jest zla z dekalogu) ale czyni je zeby dla dobra własnego, np. kradnie. To dla niego to nie jest zło, bo daje sobie sam dobro w postaci zaspokojenia glodu itp. Człowiek sam z siebie nie uczyni zła dla siebie. Zawsze robi cokolwiek z powodu chęci (szeroko rozumianej) i z tego powodu ze da mu to jakiś zysk. Więc ten kto czyni zło dla innych, nawet swiadomy tego, dla samego siebie czyni dobro. Więc taki czlowiek myli zlo z dobrem i sam nie wie co jest dobre a co zle
Odpisz
19 lutego, 11:26
@wactonieja: o to mi właśnie chodziło, tylko powiedziałeś to ciut inaczej
Odpisz
19 lutego, 11:32
@Dziwak: no i prawidlowo pozdrowki
Odpisz
10 lutego, 13:36
lubię te twoje licytacje a i mogę dać cię do listy ulubionych jejaków
Odpisz
10 lutego, 13:38
@Mr_UnknownNickname: fajnie że ci się podobają, możesz dodawać śmiało
Odpisz
9 lutego, 21:07
Niestety instrukcje nie doszły
Ale nadal masz ten pilnik przynajmniej?
Odpisz
10 lutego, 07:46
@The_Crusader: pilnika mam
Odpisz
10 lutego, 08:10
@Dziwak: to tak
pod swoją pryczą masz taki mały szyb wentylacyjny
spróbuj przepiłować, a w środku będzie strój i identyfikator jednego ze strażników
tak, strażnicy zwracają tam tylko uwagę na to, czy masz identyfikator
Odpisz
10 lutego, 08:21
@The_Crusader: nie zwrócą uwagi na to że jestem k u r w a niewidzialny?
Odpisz
10 lutego, 08:22
@Dziwak: nie, co ty, mają niski iloraz inteligencji. możesz dosłownie płonąć w miejscu, być fioletowy lub ku*wa pluć kwasem, a ci i tak będą zwracać uwagę na identyfikator
Odpisz
10 lutego, 08:24
@The_Crusader: dobra, wyskoczyłem przez okno
Odpisz
10 lutego, 08:25
@Dziwak: biegnę
coś się już dzieje
Odpisz
10 lutego, 08:25
@Dziwak: dobra, koleżka stoi w aucie pod sklepem, podwiezie
Odpisz
10 lutego, 08:26
@Dziwak: włączyli alarm? brzmi jak krzyk, czy jak typowy taki brzęczek?
Odpisz
Edytowano - 10 lutego, 08:27
@The_Crusader: coś chyba słyszę jakiś alarm ale kolega ma Ładę, jesteśmy już daleeeeko
więc sprawa zamknięta
Odpisz
Edytowano - 10 lutego, 08:28
@Dziwak: dobra. w którą stronę jedziecie/idziecie?
Odpisz
10 lutego, 08:30
@The_Crusader: w jaką stronę?
prosto do najbliższego portalu szafkowego, jestem już w domu a kolega jeździ po mieści i robi zakupy
Odpisz
10 lutego, 08:30
@Dziwak: no i git
resztę ja załatwię w papierach
Odpisz
2 lutego, 11:17
poproszę fluskaki
Odpisz
2 lutego, 11:34
@Przyczajonyodkurzacz: przepraszam, wszystkie już wyprzedane
Odpisz
31 stycznia, 12:18
Dziwak! Dziwak, jesteś? Cho no szybko, bo mam pilną sprawę
Odpisz
31 stycznia, 14:39
@Kebasa_z_mema: tak?
Odpisz
31 stycznia, 14:41
@Dziwak: Aaa, spóźniłeś się już
No ale dobra
Masz jakieś magiczne przedmioty na sprzedaż?
Odpisz
Edytowano - 31 stycznia, 14:42
@Kebasa_z_mema: mam pierścień ślepej kostuchy
podobno wzmaga szczęście noszącego w kierunku nie-umierania
a na co się spóźniłem?
Odpisz
31 stycznia, 14:44
@Dziwak: Aaa to nie ważne
Dobra, ile chcesz za ten pierścień?
Odpisz
Edytowano - 31 stycznia, 14:47
@Kebasa_z_mema: to zależy czym możesz zapłacić
mogą być dolary, Guziki Międzytargowe, ruble, zwykłe polskie złote, dusze, części ciała
albo
informacja co mnie ominęło
Odpisz
31 stycznia, 14:49
@Dziwak: Moge ci zapłacić dwoma zgrzewkami coli, ale najpierw pokaż, że masz
Odpisz
31 stycznia, 14:55
@Kebasa_z_mema: pokaże, jak powiesz co mnie ominęło
Odpisz
31 stycznia, 14:58
@Kebasa_z_mema: O TY GNOJU
PAPUGO TY
AUKCJE MI POD NOSEM ZROBIŁEŚ
POMYSŁ SKOPIOWAŁEŚ
Odpisz
31 stycznia, 14:58
@Dziwak: Nic ciekawego, ktoś wstawił jeszcze raz mema z Tarzanem (tak, pierwszego na stronie) i admin go skomentował (a ja byłem w tym wątku)
To pokażesz?
Odpisz
31 stycznia, 14:59
@Kebasa_z_mema:
Odpisz
31 stycznia, 15:00
@Dziwak: Ok, to mogę go już odebrać?
Odpisz
31 stycznia, 15:05
@Kebasa_z_mema: bierej, tylko nie kradnij mi już pomysłów
Odpisz
31 stycznia, 18:00
@Dziwak: Ną ąk
Odpisz
21 stycznia, 16:56
town with no name
Odpisz
22 stycznia, 07:44
@czlowiekjasiolec: no, tak
Odpisz
30 grudnia 2020, 22:33
Ciekawy opis
Odpisz
30 grudnia 2020, 22:47
@przecietny_obywatel_ziemi: a dziękuję, postarałem się by jak najprzejrzyściej odzwierciedlał zrąbanie mojej życiowej sytuacji
Odpisz
24 grudnia 2020, 10:49
Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku!
Odpisz
24 grudnia 2020, 11:47
@Szymil: a ja Ci życzę szymilu, żebyś zmartwień nie miał tylu, by Ci gwaiazdka poświeciła, by Ci kołdra ciepła była, by twój portfel był przepastny, pokój własny, lecz nie ciasny, a następny rok masny
Odpisz
23 grudnia 2020, 19:59
Wesołych świąt życzę :3
Odpisz
23 grudnia 2020, 20:06
@False1337: a i tobie falseuszu, niech i szczęścia nie zabraknie, niech cie diabły nie pogonią, niech swiat mąk twych już nie łaknie, niech dla ciebie na te święta najjaśniejsza gwiazda zblaknie ( tylko nie gaś Słońca pls)
Odpisz
23 grudnia 2020, 19:02
Odpisz
23 grudnia 2020, 19:04
@Oliwier256: a ja tobie życze
"Dla Oliwiera
fajnych prezentów
smacznego sera
niech cie już ten rok nie poniewiera"
Odpisz
23 grudnia 2020, 19:04
@Dziwak: dziękuję bardzo
Odpisz
30 listopada 2020, 19:31
Błogosławieństwem jest niewiedza, ale przekleństwem jest głupota. Zgadzasz się?
Odpisz
30 listopada 2020, 19:44
@wactonieja: racja.
Niewiedza to radość, niezmącona przez przykre prawdy, które odkrywają się przed wiedzą. Niewiedza chroni, utrzymuje w błogości, niewiedza o duchach sprawia, że się ich nie boimy i nie jesteśmy na nie podatni.
Za to głupota, głupota jest klątwą czasami wrodzoną, czasami wpojoną, odgradzającą od rzeczywistości, zamykając umysł dla siebie i innych głupich. Głupota nie chroni i jest zaraźliwa, wywołuje problemy sobie i innym i sprawia niebezpieczeństwo.
Gdy atakuje ryczący niedźwiedź, a ktoś nie reaguje to jest głupi (albo bardzo odważny i głupi). Nie jest to niewiedza, bo nawet nie wiedząc co to niedźwiedź i jaki jest, osoby mądre będą wiedziały, lub domyślą się, że powinny w jakiś sposób uciec, lub się przed nim schronić.
Odpisz
1 grudnia 2020, 14:38
@Dziwak: Myślę, że można to wypośrodkować jako wiedza-niewiedza-głupota. Gdzie niewiedza to jest w pewien sposób milczenie na takiej ''skali''.
Odpisz
1 grudnia 2020, 15:17
@wactonieja: nie bardzo, wiedza to to, co wiesz, a głupota to to jak działa twój umysł
Odpisz
1 grudnia 2020, 21:50
@Dziwak: Wiesz mogę się zgodzić bo na głupotę ogólną się składają poszczególne cechy charakteru i to one w większości przyczyniają się do jakby takiej ''głupoty''. Więc chyba się nie pomylę jak powiem, że niewiedza różni się od głupoty tym, że niewiedza (w ujęciu jako: błogosławieństwo) tak naprawdę nie istnieje dla człowieka, który jest ''niewiedzący'', bo po prostu on nie zdaje sobie z tego sprawy. Głupota jest po części niewiedzą, bo człowiek dalej nie wie o brakach. Ale na nią składa się jeszcze temperament i to jak się komunikujemy między ludźmi. Jakby za głupotą idą takie cechy przypisywane jako ''negatywne'' idiotyzm, bycie niegodnym zaufania, niechęć do relacji z drugą osobą. A z kolei za wiedzą (w ujęciu wiedza między kontaktami ludzkimi) też niesie za sobą poszczególne cechy charakteru. Możemy być podziwiani, odbierani jako szczerzy, dojrzalsi, pewni siebie (tylko w tym przypadku nie jest złudna). Tylko ze szczerością jest problem taki, że wiedza w takim ujęciu jaki ustaliliśmy wydaje mi się, że może być prezentowana na 2 sposoby. Obiektywnie czyli znamy wiele faktów, informacji, które istnieją faktycznie. Albo subiektywnie, czyli jesteśmy uznawani za mądrych poprzez nasz światopogląd, wartości. One same w sobie nie są jakby faktycznymi informacjami, bo są w naszej głowie. Ale można je poznać, bądź przyswoić czytając analizując itd. Wiem, że mogę teraz bazować na definicjach mądrości i inteligencji, ale chodzi mi o to, że można natknąć się dziś na coś na kształt, nazywania osób wyznające pewne poglądy jako ''kłamcy'' i tak to często ma swoje uzasadnienie, kiedy idea jakaś jest oparta na nieprawdziwych informacjach, stwierdzeniach itp. ale na przykład nazywanie ''opinii'' opartej na argumentach realnych jako kłamstwo jest pomyłką. Więc tak naprawdę zmierzam do tego, że granica między głupim/mądrym wyznaczana stale przez społeczeństwo, na co składa się też umiejętność komunikacji. Więc to jest chyba ważniejsze od wiedzy? Czy może jest na odwrót?
Odpisz
2 grudnia 2020, 08:00
@wactonieja: wszystko zależy od idei i opinii. Ludzie czasami bezpodstawnie okrzykują inncyh głupimi, zwykle bo sami są głupi, i swoją "rację" zawartą w swojej głupocie uważają za najważniejszą i tokiem ich myślenia ten, kto nie myśli jak oni, jest głupcem. Ludzie tępi nie zauważają swojej własnej głupoty, bo ta odcina ich od świata. Granicy nie wyznacza społeczeństwo, tylko ten, kto tą granicę przekroczył, bo pokazuje jak ona wygląda. Nie chodzi tu o komunikację, bo niemowa, który komunikuje się tylko gestami, może być niezwykle mądry i inteligentny, a tymczasem mistrz wymowy może być tępy jak orzech laskowy. W głupocie i inteligencji ważne jest to, jak pracuje twój umysł, jak jest szybki, jak reaguje na tóżne sytuacje. Jeśli jest ospały, obojętny, podchodzi do wszystkiego jak wściekły pies, wynika to z wrodzonego braku inteligencji, dlatego głupota jest klątwą, nie winą głupiego, dlatego ja przez całe życie traktuję ludzi głupich z żalem nie do nich, tylko ich głupoty, bo nie wybierali, czy będą mądrzy czy nie. Nawet największy głupek może być dobry, i po tym należy oceniać poprawnie człowieka, bo tylko zaślepieni głupotą nie mogą dojść do zrozumienia, co owocuje w agresji.
Odpisz
2 grudnia 2020, 08:25
@Dziwak: Wiesz mam pewne wątpliwości do:
,,Granicy nie wyznacza społeczeństwo, tylko ten, kto tą granicę przekroczył, bo pokazuje jak ona wygląda.''
Często ludzi inteligentnych określa się jako ''dziwnych'', po prostu niewiele osób je rozumie i przez to są oni odrzucani. I to nie jest to samo co nazywać kogoś ''głupek'', ale jeśli domyślnie tych ''dziwnie inteligentnych'' oddziela się od grupy to nie mogą oni wyznaczać tej granicy. Ale to jest jakiś procent w całym ogóle tych ludzi inteligentnych. Uważam, że tą granicę nie wyznacza sama wiedza, tylko sukcesy jakie za nią idą. Wiesz bo to jest dowód, że warto za czymś iść. Ludzie doszukują się stale kogoś kto ich poprowadzi do czegoś co jest ich celem. I to nie jest tak, że się z tobą nie zgadzam odnośnie tego pierwszego stwierdzenia, ale tutaj bardzo ważna jest ta komunikacja. Gdyby nie była ona ważna to nie było by żadnego problemu z ''nudnymi nauczycielami''. Bo tu chodzi o to żeby jakoś przekazać tą wiedzę. Zmotywować innych do podjęcia jakiś działań. Może w pewien sposób nie umyślnie zawężyłem w moim ujęciu słowo ''komunikacja''. Kiedy ona miała by być ''niezależna'' od wiedzy. I faktycznie może tak być jak ty mówisz ze dobry mówca tak naprawdę mało wie. Ale wtedy po co go słuchać?
Odpisz
2 grudnia 2020, 08:40
@wactonieja: przez ciebie admin dał mi ograniczenie na ilość znaków w komentarzu
Odpisz
2 grudnia 2020, 08:48
@wactonieja: Wiesz mam pewne wątpliwości do:
,,Granicy nie wyznacza społeczeństwo, tylko ten, kto tą granicę przekroczył, bo pokazuje jak ona wygląda.''
Często ludzi inteligentnych określa się jako ''dziwnych'', po prostu niewiele osób je rozumie i przez to są oni odrzucani. I to nie jest to samo co nazywać kogoś ''głupek'', ale jeśli domyślnie tych ''dziwnie inteligentnych'' oddziela się od grupy to nie mogą oni wyznaczać tej granicy. Ale to jest jakiś procent w całym ogóle tych ludzi inteligentnych. Uważam, że tą granicę nie wyznacza sama wiedza, tylko sukcesy jakie za nią idą. Wiesz bo to jest dowód, że warto za czymś iść. Ludzie doszukują się stale kogoś kto ich poprowadzi do czegoś co jest ich celem. I to nie jest tak, że się z tobą nie zgadzam odnośnie tego pierwszego stwierdzenia, ale tutaj bardzo ważna jest ta komunikacja. Gdyby nie była ona ważna to nie było by żadnego problemu z ''nudnymi nauczycielami''. Bo tu chodzi o to żeby jakoś przekazać tą wiedzę. Zmotywować innych do podjęcia jakiś działań.
Nawet jak chcemy przekazać ''fakty'', to trzeba je przedstawić w określony sposób, by móc odnieść sukces by potem wyznaczać granice ''wiedzy''.
Kiedy chcemy przekazać innym ''inteligencję'', to w zasadzie umiejętność komunikacji jest potrzebna, bo inteligencja jest subiektywna, więc trzeba ją przekazać innym. Ten pośrednik w postaci jakiegoś człowieka nie zawsze jest potrzebny, bo np jak uczymy się z książki, to ona też nas zaciekawia, zauważ związek ona też kiedyś zainteresowała nas, a my jesteśmy jej ciekawi. Czyli w zasadzie jest to samo co w przypadku jakiejś przemowy bo tez coś nas zaciekawia, przykuwa uwagę, motywuję itd. Może w pewien sposób nie umyślnie zawężyłem w moim ujęciu słowo ''komunikacja''. Bo to nie jest tylko jako rozmowa międzyludzka. Ale to są te uczucia, które często są efektem jakieś komunikacji. Ona miała by być ''niezależna'' od wiedzy. I faktycznie może tak być jak ty mówisz ze dobry mówca tak naprawdę mało wie. I to kiedy przekazuje jakieś suche fakty da się wyłapać. Ale kiedy przekazuje nam opinię odnośnie czegoś to faktycznie jest to trudniejsze. Ale to ten, który lepiej mówi wyznaczy tą granicę, bo więcej osób go będzie słuchało, odniesie sukces. Dlatego to może jest złudne. I to jest może po części takim efektem aureoli. Ale taka umiejętność rozmawiania to jest wartość sama w sobie. Niezależna od tego co chcesz przekazać. To też pokazuję, że środek przekazu sam jest przekazem.
Odpisz
2 grudnia 2020, 08:49
@Dziwak: oj
Odpisz
2 grudnia 2020, 09:01
@wactonieja: no cóż, po prostu poczekam
Odpisz
2 grudnia 2020, 09:03
@Dziwak: no to tak na marginesie powiem, że dobry rozmówca w ciebie i ciesze się, że do ciebie zagadałem.
Odpisz
2 grudnia 2020, 09:20
@wactonieja: ja też się cieszę, od dawna nie spotkałem żadnego filozofa, z którym można by było porozpatrywać aspekty rzeczywistości
Odpisz
2 grudnia 2020, 09:28
@Dziwak: W razie jak mi coś znowu wpadnie do głowy to mogę to wziąć pod lupę z tobą i podyskutować. Ty też jakbyś miał coś interesującego to nie wahaj się napisać.
Odpisz
21 listopada 2020, 05:12
Prawdziwy dziwak nigdy by o sobie nie powiedział, że jest dziwny, bo to by było dla niego normalne
Odpisz
21 listopada 2020, 09:47
@przemek1ni: ludzie nazywają mnie dziwakiem, umiem patrzeć na siebie z trzeciej osoby i porównywać siebie do innych. Żeby nie zauważyć że na tle mojego codziennego otoczenia jestem najdziwniejszy, i się do tego dziwactwa nie przyznawać, musiałbym być niewyobrażalnie głupi. Prawdziwy dziwak potrafi zauważyć swoje własne dziwactwo i nie zauważa nic specjalnego w dziwactwie innych, wie, że jego dziwactwo to dar, przywilej i chluba, a nie coś złego, więc myśli o nim i ocenia jak tak naprawdę jest dziwny. Dziwactwo to pojęcie względne, jeśli większość ludzi dookoła ciebie uważa cię za dziwaka, jesteś dla nich dziwakiem, ale ja jestem dziwakiem na tle wszystkich i wszystkiego, nawet na Odwiecznym Targu Dziwaków ™ jestem dziwny i wyjątkowy, bo mam charakter, zachowanie, życie i umiejętności dziwaka WIĘC NIE MÓW MI CZY JESTEM PRAWDZIWYM DZIWAKIEM CZY NIE.
Odpisz
21 listopada 2020, 09:51
@Dziwak: Trzecia osoba, czyli OOBE? Typolcowe strasznie, masz chociać tulpę albo bilokację?
Odpisz
21 listopada 2020, 10:16
@przemek1ni: mam schizofrenię.
I nie mam żadnej wikwintnej umiejętności opuszczania ciała, umiem patrzeć na siebie z trzeciej osoby metaforycznie. Umiem oceniać sam siebie z perspektywy innej osoby, czy to krytykując, czy chwaląc, jestem bezstronny sam dla siebie. Żeby być dziwakiem nie potzrebuję tulpy ani innego szkaradztwa
Odpisz
21 listopada 2020, 11:34
@Dziwak: Nie zbiję tego argumentu kolejną wymówką, przekonałeś mnie, że wyróżniasz się na tle społeczeństwa, aby uchodzić za człowieka dziwnego.
Także zezwalam ci tak o sobie mówić i dalej używać tego nicku, pozdro
Odpisz
21 listopada 2020, 11:47
@przemek1ni: także pozdrawiam
Odpisz
21 listopada 2020, 22:36
@Dziwak: ja też czasami tak mam że wyobrażam sobie jak by to wyglądało z kogoś perspektywy itp
Odpisz
21 listopada 2020, 22:37
@Oliwier256: dużo osób to potrafi
Odpisz
17 listopada 2020, 14:56
Podobno bycie dziwakiem w pewnym sensie znaczy bycie wyjąkowym
Odpisz
Edytowano - 17 listopada 2020, 16:01
@Landark: zaiste
jestem inny
ale staram się być pozytywnym dziwakiem
Odpisz
15 listopada 2020, 21:35
czesc tez lubie scp 3008
Odpisz
15 listopada 2020, 21:36
@NesquikBoi: btw w opisie ikei masz "rzeczy"
Odpisz
16 listopada 2020, 08:28
@NesquikBoi: jakie scp 3008? ja mieszkam w zwykłej IKEI
Odpisz
4 listopada 2020, 12:44
Twój opis to złoto <3
Odpisz
4 listopada 2020, 14:23
@Nejle: dziękuję, starałem się jak najjaśniej wyrazić mój wygląd, charakter oraz położenie
Odpisz
30 października 2020, 07:07
fajne profilowe
Odpisz
30 października 2020, 07:53
@ZiemiaJestPlaska: dziękuję.
czym zasłużyłem sobie na odwiedziny tak zacnej osobistości?
Odpisz
30 października 2020, 07:54
@Dziwak: to miłe (ㆁωㆁ)
a po prostu wedruje sobie po profilach
Odpisz
30 października 2020, 08:06
@ZiemiaJestPlaska: rozumiem, życzę miłego dnia
Odpisz
30 października 2020, 08:06
@Dziwak: wzajemnie
Odpisz
Edytowano - 22 października 2020, 21:43
Napisałeś pod profilem, że chcesz pogadać, wiec śmiało
I czemuż usunąłeś wiadomość?
Odpisz
23 października 2020, 15:53
@gracjan_pl: witaj przyjacielu
wczoraj wieczorem w miejscu mojego zamieszkania wystąpiła awaria, i dla bezpieczeństwa został wyłączony prąd, a moja wiadomość została usunięta w wyniku nagłego braku internetu (nie wiem jak)
przepraszam że tak długo nie odpisywałem, brak prądu trwał do 15:00
Odpisz
23 października 2020, 15:58
@Dziwak: och, rozumiem
Więc o czym chciałeś porozmawiać?
Odpisz
23 października 2020, 16:05
@gracjan_pl: o czymkolwiek
o uliczkach
o grach
a skoro już tu jesteś to może się czegoś napijesz?
kawy?
herbaty?
soku?
farby?
Odpisz
23 października 2020, 16:29
@Dziwak: możnaby porozmawiać o grach
Mógłbym dostać herbatę bez cukru?
Odpisz
23 października 2020, 16:39
@gracjan_pl: jaką herbatę? zieloną? afroamerykańską?
Odpisz
23 października 2020, 16:40
@Dziwak: afroamerykańską z krawią wrogów III Rzeszy
Odpisz
23 października 2020, 16:50
@gracjan_pl: proszę
dałem odrobinę za dużo osocza, ale mam nadzieję że będzie smakowało : )
Odpisz
29 sierpnia 2020, 21:17
[*] dla ciebie na czas bana
Odpisz
29 sierpnia 2020, 21:07
Co mi odpowiedziałeś pod tamtym tunelem? Bo admin usunął
Odpisz
11 lipca 2020, 19:46
Mam pytanie, czego jesteś patronem?
Odpisz
Edytowano - 11 lipca 2020, 19:56
@Eksperyment54: jakim patronem?
Odpisz
11 lipca 2020, 20:05
@Dziwak: czyli nie jesteś patronem
Odpisz
11 lipca 2020, 20:32
@Eksperyment54: chodzi Ci o patrona pieniężnego, czy duchowego?
Odpisz
11 lipca 2020, 20:36
@Dziwak: duchowego
Odpisz
11 lipca 2020, 20:41
@Eksperyment54: w takim razie zagubionych, oraz chaotyków, osób poszukujących i dziwaków (to akurat chyba oczywiste)
Odpisz
11 lipca 2020, 20:43
@Eksperyment54: czemu pytasz
Odpisz
11 lipca 2020, 20:46
@Dziwak: zbieram do katalogu i dla pewnych jejaków
Odpisz
11 lipca 2020, 20:49
@Eksperyment54: jakiego katalogu i dla jakich jejaków?
Odpisz
11 lipca 2020, 20:53
@Dziwak: do katalogu mojego, a co do jejaków to.....
Odpisz
11 lipca 2020, 20:55
@Eksperyment54: o co chodzi z tym katalogiem?
Odpisz
11 lipca 2020, 21:00
@Dziwak: to że zbieram informacje o patronach i przekazuje je gospodarzom
Odpisz
11 lipca 2020, 21:01
@Eksperyment54: jakim gospodarzom?
Odpisz
11 lipca 2020, 21:02
@Dziwak: raczej tego nie powinneś widzieć
Odpisz
11 lipca 2020, 21:04
@Eksperyment54: mów.
Odpisz
11 lipca 2020, 21:09
@Dziwak: gospodarze to tacy ludzie wspisują wszystko o danym jejaku informacje i je zapisują w katalogach specjalistycznych
Odpisz
11 lipca 2020, 21:10
@Eksperyment54: czyli ktoś zbiera o mnie informacje? Kim jest?
Odpisz
11 lipca 2020, 21:12
@Dziwak: ja nikim
Odpisz
11 lipca 2020, 21:13
@Eksperyment54: czemu zbierasz o mnie informacje?
Odpisz
11 lipca 2020, 21:15
@Dziwak: o wielu jejakach zbieram informacje
Odpisz
11 lipca 2020, 21:16
@Eksperyment54: czemu?
Odpisz
11 lipca 2020, 21:17
@Dziwak: to nie ważne
Odpisz
11 lipca 2020, 21:17
@Eksperyment54: sudo powiedz
Odpisz
11 lipca 2020, 21:18
@Dziwak: nie mogę
Odpisz
11 lipca 2020, 21:22
@Eksperyment54: mów.
Odpisz
11 lipca 2020, 21:27
@Eksperyment54: albo przestań zbierać te informacje
Odpisz
11 lipca 2020, 21:29
@Dziwak: i jak usuniesz te komentarze to i tak je przeczytam w archiwum komentarzy
Odpisz
Edytowano - 11 lipca 2020, 21:42
@Eksperyment54: ale czemu zbierasz te informacje? Jesteś Konstantynopoltańczykonawieczkańskim szpiegiem?
Odpisz
12 lipca 2020, 17:03
@Dziwak: na 50% nie jestem szpiegiem
Odpisz
12 lipca 2020, 19:05
@Eksperyment54: ale przestań zbierać o mnie informacje
Odpisz
12 lipca 2020, 19:07
@Dziwak: dobra idę już sobię, życzę ci miłego wieczoru
Odpisz
12 lipca 2020, 19:13
@Eksperyment54: nawzajem, niech poczekalnia Ci sprzyja
Odpisz
13 lipca 2020, 20:26
@Dziwak: mogę użyczyć twój avek?
Odpisz
13 lipca 2020, 20:41
@Eksperyment54: nie
Odpisz
13 lipca 2020, 20:43
@Dziwak: szkoda ..................................
Odpisz
13 lipca 2020, 20:46
@Eksperyment54: jak i tak użyjesz, bądź przeklęty na każdej ziemi na jakiej twa noga postanie
Odpisz
13 lipca 2020, 20:54
@Dziwak: nie tym razem nie użyje go
Odpisz
14 lipca 2020, 13:23
@Dziwak: d'yamba
Odpisz
Edytowano - 14 lipca 2020, 13:56
@Eksperyment54: sorry i dont speak bongo
Odpisz
14 lipca 2020, 13:59
@Dziwak: munshun
Odpisz
14 lipca 2020, 14:01
@Eksperyment54: i dont speak tymczasem mongolski śpiewak too
Odpisz
14 lipca 2020, 14:02
@Dziwak:
Odpisz
20 czerwca 2020, 21:14
Chylę czoła legendzie
Odpisz
21 czerwca 2020, 10:02
@Eksperyment54: ? Co we mnie legendarnego? Czy ja czegoś nie wiem?
Odpisz
22 czerwca 2020, 09:08
@Dziwak: raczej tak
Odpisz
Edytowano - 22 czerwca 2020, 09:09
@Eksperyment54: więc czemu mówisz, że chylisz czoła legendzie, zwracając się do mnie? Co we mnie legendarnego?
Odpisz
22 czerwca 2020, 22:08
@Dziwak: bo ty jesteś dla mnie legendą
Odpisz
22 czerwca 2020, 22:16
@Eksperyment54: czemu?
Odpisz
11 czerwca 2020, 21:03
Masz na pamiątkę
Odpisz
11 czerwca 2020, 21:04
@Eksperyment54: dziękuje, ta istota na rysunku przypomina mi kolegę
Odpisz
6 czerwca 2020, 22:36
Masz tutaj wino na przeprosiny
Odpisz
6 czerwca 2020, 22:58
@Eksperyment54: mmm.. dobry rocznik, ale daj, wstawię do piwniczki, jeszcze niech poczeka na jakąś okazję, dzięki
Odpisz
26 maja 2020, 19:54
Witaj
Odpisz
27 maja 2020, 09:49
@Eksperyment54: witam
Odpisz
4 maja 2020, 07:53
Witaj , fajny avek
Odpisz
4 maja 2020, 08:04
@naruto12345678: dzień dobry, ale ciebie już tu witałem, więc czego poszukujesz? Wiedzy? Obrazów?
Odpisz
25 kwietnia 2020, 18:16
Mamy tyle samo punktów.
Odpisz
25 kwietnia 2020, 21:19
@WarriorsCatsPolishFan:
Odpisz
8 kwietnia 2020, 21:52
Jaką jest dziwną rzecz ostatnio zrobiłeś?
Odpisz
9 kwietnia 2020, 09:21
@Landark: Strąciłem helikopter transportowy za pomocą tłuczka do mięsa VÄRDEFULL
Odpisz
9 kwietnia 2020, 09:24
@Dziwak: Fakt, to jest dziwne
Odpisz
7 kwietnia 2020, 13:25
wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Odpisz
8 kwietnia 2020, 11:16
@Mikrofalowka: ruuuuuuuuuuuuuuuu
Odpisz
7 kwietnia 2020, 10:49
Witaj
Odpisz
7 kwietnia 2020, 12:36
@naruto12345678: witaj
Odpisz
7 kwietnia 2020, 12:46
@Dziwak: co tam?
Odpisz
21 marca 2020, 15:21
Witam, czy aby nie masz związku z nieskończoną Ikeą?
Odpisz
21 marca 2020, 15:30
@LowcaSCP: nie, mieszkam w zwykłej, najzwyklejszej IKEI codziennie odwiedzanej przez dziesiątki osób
Odpisz
21 marca 2020, 17:33
@Dziwak: Hmm, ciekawe
Odpisz
18 marca 2020, 10:18
Rozdziewicz ten profil
Odpisz
24 kwietnia 2020, 16:26
@Dziwak: Sam sobie?
Odpisz
24 kwietnia 2020, 16:40
@Przyczajonyodkurzacz: tak
Odpisz