Profil użytkownika Sebzer

Avatar Sebzer
Login:
Sebzer
Imię:
Sebastian
Strona www:
Miejsce zamieszkania:
Wroclove
Kilka słów o sobie:
Jestem kotem.

znowu mam bana z dupy do 30.09.2020
dlatego nie odpisuje
Doświadczenie:
24

poziom
doświadczenia

1489

punktów

Odznaki:
Odznaka ŁowcaPoziom odznaki

Łowca

Ile punktów doświadczenia uda Ci się uzbierać w ciągu miesiąca?

Odznaka KoneserPoziom odznaki

Koneser

Za każdy materiał, który osiągnął popularność w ciągu miesiąca otrzymujesz punkt.

Odznaka BywalecPoziom odznaki

Bywalec

Czy uda Ci się logować każdego dnia?

Odznaka SelekcjonerPoziom odznaki

Selekcjoner

Za każdą ocenę nowego materiału w poczekalni zdobywasz punkt. Punkt przyznajemy za ocenienie materiału dodanego mniej niż 2 godziny przed oddaniem głosu.

Odznaka OceniaczPoziom odznaki

Oceniacz

Za ocenienie jednego dnia gry (lub ubieranki), obrazka i dowcipu.

Odznaka konto bez ograniczeńPoziom odznaki

Konto bez ograniczeń

Odznaka przyznawana za zweryfikowany adres email, za możliwość dodawania materiałów oraz za możliwość pisania komentarzy bez ograniczeń.

Odznaka Jejowy zombiePoziom odznaki

Jejowy zombie

Odznaka za nocną aktywność na Jeja.pl.

Odznaka StrzałkowiczPoziom odznaki

Strzałkowicz

Twoje komentarze zdobyły dużo poparć? To świetnie! Odznaka w nagrodę!

Odznaka dostawca uśmiechówPoziom odznaki

Dostawca uśmiechów

Odznaka za uśmiechy, które zagościły na twarzach Jejowiczów i Jejowiczek. Technicznie rzecz ujmując za obrazki na głównej.

Odznaka Miłośnik zwierzątPoziom odznaki

Miłośnik zwierząt

Odznaka za ocenianie nowych materiałów ze zwierzętami, które trafiły na główną.

Odznaka Miłośnik dowcipówPoziom odznaki

Miłośnik dowcipów

Odznaka dla osób, które otrzymują dowcipy na e-mail.

Odznaka DociekliwyPoziom odznaki

Dociekliwy

Odznaka dla dociekliwych osób przyznawana za... Dociekliwi na pewno do tego dojdą!

informacje o odznakach
Komentarze
użytkownika poparto:
51434
razy
Memów i obrazków:
47
w aktywnych
1
w poczekalni
Farmerama
658

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Komentarze

Odśwież
Avatar McMocarz

3 października, 16:15

Kurde mam wrażenie że miałem Cię kiedyś w kontaktaxh a teraz nei mam ale poelaone

Avatar Sebzer

4 października, 13:10

@McMocarz: nope, jakbysmy mieli sie w kontaktach to bym cie kojarzyl do teraz nawet jesli to bylo 5 lat temu

Avatar McMocarz

4 października, 13:12

@Sebzer: Ej to jiggy flopa czemu Cię nie miałem?

Avatar Dodoism

16 sierpnia, 02:29

Masz tu mleko czekoladowe, niech służy Ci dobrze. Miłego dnia, a właściwie teraz już nocy :)

Avatar Sebzer

16 sierpnia, 11:52

@Dodoism: ja pije tylko kakao nie lubie mleka czekoladowego

Avatar NienawidzeWasWszystkich

22 sierpnia, 12:04

@Sebzer: Czy to nie jest przypadkiem to samo?

Avatar Sebzer

22 sierpnia, 12:29

Avatar NienawidzeWasWszystkich

1 września, 17:49

@Sebzer: No to gitara i miłego mleka

Avatar Tajnyifajny

5 maja, 21:03

hej

Avatar Sebzer

5 maja, 21:14

@Tajnyifajny: je**ć cię fest. to znaczy siemanko dobry człeku

Avatar Tajnyifajny

6 maja, 09:09

@Sebzer: jak tam egzystujesz? Git gut czy h*jowo?

Avatar Sebzer

6 maja, 12:36

Avatar Ziomeq121

14 kwietnia, 15:05

elo elo
widzialem ze masz grupe z eu4, grales moze w stellaris?

Avatar Sebzer

Edytowano - 14 kwietnia, 17:52

@Ziomeq121: tak. prawie we w wszystkie gry paradoxu grałem

Avatar
Konto usunięte

14 marca, 14:03

Wielki człowiek

Avatar Sebzer

14 marca, 15:54

to nawet nie jest on

Avatar
niemamnietu

6 lutego 2019, 21:46

Siema Seba.

Avatar Sebzer

7 lutego 2019, 01:15

bry

Avatar
niemamnietu

7 lutego 2019, 01:19

@Sebzer: Co pan porabia o tej porze w swojej norze?

Avatar Sebzer

7 lutego 2019, 01:37

sram xD

Avatar
niemamnietu

7 lutego 2019, 01:39

@Sebzer: xdddddd

Avatar kawentov2

6 lutego 2019, 21:48

Byłem tu.

Avatar Kawento

2 lutego 2019, 19:11

Byłem tu.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar Kawento

2 lutego 2019, 22:04

@Sebzer: Odpowiedziałbym, ale mi się nie chce.

Avatar Sebzer

3 lutego 2019, 11:07

@Kawento: +1

Avatar kotul

3 grudnia 2016, 18:21

Jestem tu, jako ciekawy przypadek. Cóż, postanowiłam po prostu napisać.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Baturaj

1 czerwca 2018, 12:56

@Sebzer: Ale weź w rodzaju żeńskim pisz, no przecież na profilu ma napisane no, że jest kobietą, no. Chyba że ja o czymś nie wiem...

Avatar Sebzer

1 czerwca 2018, 19:04

@Baturaj: aha

Avatar adolf2

29 września 2017, 15:08

IDZIEMY NA DUPY

Avatar Sebzer

3 października 2017, 18:29

@adolf2: Nie moge bo mam dziewczyne :/ Może innym razem jak z nią zerwę;) XD

Avatar Sebzer

28 listopada 2017, 17:29

@adolf2: to kiedy te dupy?

Avatar Baturaj

31 maja 2018, 22:55

@Sebzer: Stary, to wygląda jakbyś wtedy specjalnie z nią zerwał żeby z kolegą z jeja na dupy iść. Nie wytrzymie, a jako że to czasochłonne było, bo nie chciałeś jej ranić, to zajęło ci prawie 2 miesiące :D

Avatar Sebzer

1 czerwca 2018, 11:37

@Baturaj: Dokładnie tak było! 100% Prawdy!

Avatar Mid_Or_Feed

25 marca 2017, 22:29

Jakie są Twoje ulubione decki w HS? Jaki masz rank? :P

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar Mid_Or_Feed

8 maja 2018, 21:42

@Sebzer: 3 rank najwyżej, może jakbym maniaczył to wbiłbym legendę ale tak trochę mało mam ostatnio czasu i chęci na granie całymi dniami.

Avatar Sebzer

13 maja 2018, 23:05

@Mid_Or_Feed: to i tak bardzo dobry wynik

Avatar PANSZTANGA123

30 kwietnia 2018, 15:42

grałeś kiedyś w yu gi oh?

Avatar Sebzer

8 maja 2018, 17:44

@PANSZTANGA123: Nigdy. Ale widziałem jeden odcinek serialu kiedys dawno temu. Tak ogólnie to w sumie nic o tym nie wiem bo za czasów yu gi oh nie oglądałem tv.

Avatar sebastianlike456

Edytowano - 21 kwietnia 2018, 21:28

ja też mam na imię sebastian

Avatar
Konto usunięte

19 listopada 2017, 10:52

Witam, robię jejową ankietę i mam do ciebie 2 pytania - po pierwsze jesteś ateistą/agnostykiem/wierzącym, a po drugie jesteś kosmopolitą/kimś pomiędzy/patryjotą

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Konto usunięte

28 listopada 2017, 17:32

@Sebzer: Tak

Avatar Sebzer

28 listopada 2017, 17:57

ok.

Avatar DaKnight

7 sierpnia 2017, 21:21

Ulubiona postać w Lol-u?

Avatar Sebzer

Edytowano - 10 sierpnia 2017, 15:57

@DaKnight: nie wiem ale chyba zed ekko i thresh a no i warwick. ww był moją 1wszą mainowaną postacią jescze jak aczynałem lolem a ten nowy jest zajebisty. uwielbiam ten tekst kiedy kończę udanego ganka a ww mówi: ,,mięso" no i ch*j mięso i tyle :D

Avatar Sebzer

27 listopada 2017, 18:22

@DaKnight: więc najulubieńsza postacią jednak jest ww

Avatar DaKnight

27 listopada 2017, 20:13

@Sebzer: Też lubię ww, jest on jednym z nielicznych junglerów których ogarniam. Ja natomiast lubię grać wszystkim(z dwoma wyjątkami: ryboludź i Playboy ninja), nawet jak nie ogarniam.

Avatar Sebzer

28 listopada 2017, 17:26

@DaKnight: ja też gram wszystkim ale pytałes o ulubione :)

Avatar
Konto usunięte

17 sierpnia 2017, 20:10

Dzień dobry. Co tam słychać w równoległym wszechświecie?

Avatar AJStyles

10 maja 2017, 19:07

Pamiętasz jak napisałem Ci komentarz o byciu uzależnionym?
No i ch*j sam taki teraz jestem.

Avatar Sebzer

20 lipca 2017, 03:03

@AJStyles: nie pamietam

Avatar AJStyles

20 lipca 2017, 11:46

@Sebzer: ok

Avatar FanNinjaKiwi222

11 kwietnia 2017, 21:58

My

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar
Konto usunięte

14 lipca 2017, 01:47

@Sebzer: ...Naczynia połączone

Avatar
Konto usunięte

14 lipca 2017, 01:48

jeden bezcenny biznes, najwyższy czas se wbić w czerep, łeb, głowiznę. wszyscy! jesteśmy! jednym organizmem!

Avatar
Konto usunięte

23 lutego 2017, 12:06

Cze

Avatar Sebzer

24 lutego 2017, 00:36

cze

Avatar maroko11

16 stycznia 2017, 23:34

O ku,rwa to ja się cieszę z moich 3.5k popartych ;_;

Avatar Sebzer

17 stycznia 2017, 06:30

@maroko11: mają więcej

Avatar
Konto usunięte

14 stycznia 2017, 23:25

Weszłam na twój prof, a tam "25991 w górę". Winc masz ode mje 26k. :v

Avatar Sebzer

15 stycznia 2017, 00:06

Założyłaś 8 multikont żeby z 9-tego dacć mi 26k poparcie? Dzięki :D

Avatar
Konto usunięte

15 stycznia 2017, 09:34

@Sebzer: Bro. Wystraczą mi hasło do konta chłopaka. :D Drobiazg.

Avatar Sebzer

15 stycznia 2017, 11:04

xd

Avatar
Konto usunięte

5 stycznia 2017, 00:55

الحياة مثل الخبز، أنت لا تعرف متى قد ينتهي

Avatar Sebzer

5 stycznia 2017, 10:01

ok

Avatar EmciaaakXD

27 grudnia 2016, 12:54

OMG widzę ze najbardziej utkwiłam ci w pamięci ;3

Avatar EmciaaakXD

27 grudnia 2016, 14:02

@EmciaaakXD: jak mi miło :3

Avatar Sebzer

27 grudnia 2016, 17:17

@EmciaaakXD: ciągle piszemy ze sb.

Avatar EmciaaakXD

27 grudnia 2016, 17:33

@Sebzer: ciii... ;3

Avatar crimzon

12 grudnia 2016, 18:54

Może partyjka w vainglory, sebzerze?

Avatar Sebzer

12 grudnia 2016, 20:44

@crimzon: obecnie nie mam telefonu na ktorym moglbym zagrac bo ten na ktorym gralem ktoś mi ukradł (serio)

Avatar Amy666

30 listopada 2016, 21:13

Darmowe powiadomienie. Chyba że już tu byłam. Wtedy powiadomienie płatne - 666 dukatów.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (18)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (18)
Avatar Sebzer

1 grudnia 2016, 19:07

@Amy666: ehh... I co ja zrobie z moim samotnym banankiem? :/

Avatar Amy666

2 grudnia 2016, 13:38

@Sebzer: Spokojnie, jeszcze znajdziesz naiwną dziewoję, która będzie go chciała .-.

Avatar sliwka20v

24 października 2016, 10:51

Witam.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Sebzer

26 października 2016, 21:11

@sliwka20v: No to odpisałem :)

Avatar sliwka20v

26 października 2016, 22:32

@Sebzer: Wiem, widzę.

Avatar pan_hejter

14 października 2016, 17:29

Kleeeed!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar pan_hejter

14 października 2016, 20:23

@Sebzer: ale kled jest chodzącym baitem weźniesz sobie skarla na hita i lekko się wystawiasz.

Avatar Sebzer

14 października 2016, 23:40

@pan_hejter: Najlepszym baiterem jest ten toksyczny ziomuś zapomnialem jak sie nazywa,teemo no i gnar. Ile ja to już razy zabiłem junglera przeciwników podczas gdy ten mnie gankował :3 wystarczy kliknąć E i już nie wiedzą co zrobić :3

Avatar DeMajkel

3 października 2016, 18:42

Grasz rankeda?

Avatar Sebzer

4 października 2016, 08:52

@DeMajkel: najpierw to sie trzeba poznać i zgrać dopiero potem mozna rankedy grać

Avatar iwos0warrior

20 września 2016, 16:56

taki kraj takie życie…

Avatar Sebzer

20 września 2016, 17:52

Avatar DIGIMKE

16 września 2016, 17:22

Kolega sie pyta o dywizje jeśli mogę wiedzieć bo ponoć też mainujesz gnara .

Avatar Sebzer

16 września 2016, 17:36

@DIGIMKE: od dawna nie gram rankedów i mam do nich mega pecha dlatego tylko śilwer 5 (wbity w wakacje) ale mam kolege z platyny ktory stwierdzil ze gram jak przecietny diament xD ale ponoc tylko ranga sie liczy wiec silwer 5

Avatar Karamatsu

30 sierpnia 2016, 17:36

napewno jestem tym jednym procentem do którego nie odpiszesz.

Avatar Sebzer

30 sierpnia 2016, 21:52

@Karamatsu: już komuś nie odpisałem zobacz komentarze niżej

Avatar Karamatsu

31 sierpnia 2016, 07:48

@Sebzer: ale 1 procent ludzi na jeja, nie liczy się jako tylko jedna osoba, bo na jeji jest więcej ludzi

Avatar Sebzer

31 sierpnia 2016, 10:36

@Karamatsu: ale to tylko statystykii

Avatar EziioAuditore

30 sierpnia 2016, 20:55

Pomanipuluję tobą:
Ponieważ statystycznie odpisujesz 99 osobom na 100, nie odpiszesz mnie, ponieważ 99 osób poniżej odpisaleś, czyli teraz moja kolej żeby mi nie odpisać. A ponieważ zrobisz przeciwieństwo tego co ci każę, mogę być pewnym twojego odpisu.
Meh hehehehe *śmiech zła*

Avatar Sebzer

30 sierpnia 2016, 21:51

@EziioAuditore: w dupie mam co mi każesz a jeszcze bardziej w dupie mam statystki. Już jednemu smieszkowi nie odpisałem. Zobaz dokładnie komentarze poniżej.

Avatar ptasznik5

30 sierpnia 2016, 12:48

lubisz masło?

Avatar Sebzer

30 sierpnia 2016, 14:02

@ptasznik5: koty liżą masło

Avatar Rander

28 sierpnia 2016, 17:16

"Jak zaczynałem z league of legends to byłem bardzo ale to bardzo przeciętny i troche %%%%ięty bo miałem może z eee 12 lat?
Wiesz może jak "zresetować" mmr? Bo chyba nawet w nowym sezonie to zostaje. A mi sie wydaje że jestem w jakims wyjtkowo niskim poziomie lola. Mimo ,że wcale nie gram źle. Ani nawet przeciętnie. Powiedziałbym że po prostu dobrze. Tylko jak tu być naprawde dobrym gdy niemalże cala dróżyna popełnia idiotyczne błędy non stop mimo że daje im sie rady aby czegoś nie robili? :("-SEBZER

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Sebzer

29 sierpnia 2016, 17:20

@Rander: żadnych duo zadnego cerrowania!
To jest najgorsze.
Gram sam i jedyne na co licze przed kazda gra to na normalnyvh ludzi w obu dróżynach.

Dzisiaj wyszedłem z brązu po 2 miesiącach grania xD

Avatar Rander

29 sierpnia 2016, 23:16

@Sebzer: Cokolwiek.

Avatar kronim

26 sierpnia 2016, 00:13

MAM 1 PYTANIE KIM TY KU*WA JESTEŚ ?!

Avatar Sebzer

26 sierpnia 2016, 07:36

@kronim: Jestem Sebzer. Na jeja.pl od kilku lat. A ty?

Avatar kronim

27 sierpnia 2016, 21:24

@Sebzer: Kiedy stworzyłeś swoje konto na jeja i od kiedy masz ten avatar ?

Avatar Sebzer

28 sierpnia 2016, 10:28

@kronim: konto mam od bardzo dawna kilka lat. A ten avatar od tygodnia

Avatar Lacoste

20 sierpnia 2016, 12:41

Kled :D Uwielbiam tą postać. Jak Ci życie mija? :v

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (26)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (26)
Avatar Sebzer

22 sierpnia 2016, 19:31

@Lacoste: ja mialem dzisiaj trzy razy 97 pl/lp i za kazdym razem jak juz mialem zaczac promo to przegrana z powodu jakiegos idioty.
(Bronz1)

Avatar Lacoste

22 sierpnia 2016, 20:44

@Sebzer: Ja wygrałem dzisiaj 6 rankedów z rzędu ;_; Cud jakiś. Wygrałem ostatniego lee sinem 1/10 x'D

Avatar
Konto usunięte

16 lipca 2016, 21:15

*Flaga* Czekaj, gimper, aheago... GreenTeaNeko? Co ci internet zrobił biedny człowieczku?

Avatar Sebzer

16 lipca 2016, 21:55

lubie szaleńców

Avatar
Konto usunięte

17 lipca 2016, 20:16

@Sebzer: Ja też ogólnie. Ogólnie mam podobne zdanie do Monster Musume. Mimo TEJ dziwności i zboczoności miło się to ogląda. Tak też trochę (więcej) do pośmiania.

Avatar Sebzer

17 lipca 2016, 21:58

sama prawda

Avatar Sebzer

16 lipca 2016, 21:57

Lubie szaleńców

Avatar Adamaszczek

13 lipca 2016, 18:23

Pooglądaj sobie pretendertera NightBlue3

Avatar Sebzer

13 lipca 2016, 22:03

@Adamaszczek: A o czym to jest?

Avatar Adamaszczek

14 lipca 2016, 13:09

@Sebzer: no jak pro gra w lola

Avatar Sebzer

14 lipca 2016, 13:13

@Adamaszczek: oglądam nervariena a jak chce ogladac pro graczy ta wlaczam LCS :D
ale moze zobacze :)

Avatar Mycha2001

20 czerwca 2016, 11:43

@Sebzer: Zapewne wać PAN prawi by moja zaś osoba prawiła zaś normalnie?

Avatar Sebzer

20 czerwca 2016, 14:07

@Mycha2001: to sue zgadza :)

Avatar Mycha2001

20 czerwca 2016, 14:17

@Sebzer: To prawię zaś normalnie. Więc o czym pogadamy?

Avatar Sebzer

13 lipca 2016, 22:03

@Mycha2001: Nie mam pojęcia. MOZE o sesie zycia?

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Najnowsze zdjęcia Sebzer

Szukaj osoby